Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-25
Czerwonka: Organizacja i przeprowadzenie kursów dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czerwonce ramach projektu pt: Razem możemy więcej
Numer ogłoszenia: 269126 - 2012; data zamieszczenia: 25.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Osrodek Pomocy Społecznej w Czerwonce , Czerwonka Włościańska 38A, 06-232 Czerwonka, woj. mazowieckie, tel. 29 71 79 824, faks 29 71 79 851.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursów dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czerwonce ramach projektu pt: Razem możemy więcej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PROGRAM OPERACYJNY - KAPITAŁ LUDZKI - RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ Tytuł projektu - Razem możemy więcej Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia jest Organizacja i przeprowadzenie kursów dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czerwonce ramach projektu pt: Razem możemy więcej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Oferent można złożyć ofertę częściową na wykonanie niżej wymienionych zadań: ZADANIE I Obsługa kasy fiskalnej obsługa komputera Ilość osób 9 osob Ilość godzin dydaktycznych 80 godzin w tym: 20 godzin zajęć teoretycznych i 60 godzin zajęć praktycznych. Termin zajęć VIII 2012r. do XI 2012 r. Księgowość Ilość osób 3 osoby Ilość godzin dydaktycznych 60 godzin w tym: 30 godzin zajęć teoretycznych i 30 godzin zajęć praktycznych. Termin zajęć VIII 2012r. do XI 2012 r. Małą Gastronomia Ilość osób 3 osób Ilość godzin dydaktycznych 120 godzin dydaktycznych w tym: 40 godzin zajęć teoretycznych i 80 godzin zajęć praktycznych Termin zajęć VIII 2012r. do XI 2012 r. Ratownik Medyczny Ilość osób 2 osoby Ilość godzin dydaktycznych 60 godzin w tym: 30 godzin zajęć teoretycznych i 30 godzin zajęć praktycznych. Termin zajęć VIII 2012r. do XI 2012 r. Hydraulik Ilość osób 1 osoba Ilość godzin dydaktycznych 80 godzin w tym: 20 godzin zajęć teoretycznych i 60 godzin zajęć praktycznych. Termin zajęć VIII 2012r. do XI 2012 r. Fryzjerstwo Ilość osób 5 osób Ilość godzin dydaktycznych 120godzin dydaktycznych w tym: zajęcia teoretyczne (maks. 30%) oraz zajęcia praktyczne (min. 70%). Przynajmniej 50% zajęć praktycznych musi odbywać się na żywych modelach. Termin zajęć VIII 2012r. do XI 2012 r. Zdobienie paznokci Ilość osób 4 osoby Ilość godzin dydaktycznych 80 godzin dydaktycznych w tym: zajęcia teoretyczne (maks. 30%) oraz zajęcia praktyczne (min. 70%) Termin zajęć VI 2012r. do VIII 2012 r. Opiekunka osób starszych i dzieci Ilość osób 3 osoby Ilość godzin dydaktycznych 60 godzin Termin zajęć VIII 2012r. do XI 2012 r. ZADANIE II Wózek widłowy Ilość osób 1 osoby Ilość godzin dydaktycznych 60 godzin Termin zajęć VIII 2012r. do XI 2012 r. Prawo jazdy kat. B Ilość osób 4 osoby Ilość godzin dydaktycznych 40 godzin na jedna osobę Termin zajęć VIII 2012r. do XI 2012 r. Przewóz osób i rzeczy Ilość osób 1 osoby Ilość godzin dydaktycznych 60 godzin Termin zajęć VIII 2012r. do XI 2012 r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.51.00.00-2, 80.57.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Doświadczenie - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian do umowy w tym przedłużenia terminu realizacji zamówienia tylko w przypadku wystąpienia okoliczności, które nie wynikają z winy Wykonawcy. Zmiany treści i warunków umowy mogą nastąpić również w przypadku wystąpienia: 1) wady lub zmiany w przedmiocie programu realizacji o czas niezbędny dla dostosowania się Wykonawcy do takiej zmiany, 2) zawieszenia przez Zamawiającego wykonywania usługi, 3) zmian w przedmiocie programu w wyniku zmian przepisów prawa, 4) rezygnacji z części usługi przez Zamawiającego/wprowadzenie usług zamiennych, jeżeli będzie to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, Każdorazowo wniosek o zmianę umowy składany przez Wykonawcę Zamawiającego musi wpłynąć do Zamawiającego Wykonawcy w formie pisemnej w terminie minimum 7 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian. We wniosku o zmianę warunków umowy należy podać czego zmiana dotyczy, dlaczego jest konieczna oraz proponowany termin wprowadzenia zmiany,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czerwonka.pl - bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Czerwonka Włościańska 38A, 06-232 Czerwonka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2012 godzina 10:45, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Czerwonka Włościańska 38A, 06-232 Czerwonka.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROGRAM OPERACYJNY - KAPITAŁ LUDZKI - RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ Tytuł projektu - Razem możemy więcej Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa kasy fiskalnej obsługa komputera Ilość osób 9 osob Ilość godzin dydaktycznych 80 godzin w tym: 20 godzin zajęć teoretycznych i 60 godzin zajęć praktycznych. 30 godzin kasy fiskalnej 50 godzin obsługi komputera Termin zajęć VIII 2012r. do XI 2012 r. Program powinien zawierać wskazane poniżej minimum programowe Kasa fiskalna Znaczenie i funkcje kasy fiskalnej Wygląd kasy i opis klawiatury Uruchomienie kasy i wymiana papieru Zasady sprzedaży Sporządzanie raportów, faktur, rachunku Obsługa programu do fakturowania Zajęcia praktyczne na kasach fiskalnych Obsługa komputera Obsługa oprzyrządowania komputerowego. System operacyjny Windows. Administrowanie danymi. Edytor tekstu (Microsoft Word). Arkusz kalkulacyjny excel Internet, poczta elektroniczna, komunikatory internetowe. Księgowość Ilość osób 3 osoby Ilość godzin dydaktycznych 60 godzin w tym: 30 godzin zajęć teoretycznych i 30 godzin zajęć praktycznych. Termin zajęć VIII 2012r. do XI 2012 r. Program powinien zawierać wskazane poniżej minimum programowe Podstawowe pojęcia i zakres rachunkowości - regulacje prawne (krajowe i międzynarodowe) Bilans. Aktywa i pasywa Rachunek zysków i strat. Przychody i koszty Zasady ustalania wyniku finansowego Księgi rachunkowe, zapisy księgowe, dowody księgowe. Inwentaryzacja Ewidencja zdarzeń gospodarczych na kontach księgowych. Konto księgowe Małą Gastronomia Ilość osób 3 osób Ilość godzin dydaktycznych 120 godzin dydaktycznych w tym: 40 godzin zajęć teoretycznych i 80 godzin zajęć praktycznych Termin zajęć VIII 2012r. do XI 2012 r. Program powinien zawierać wskazane poniżej minimum programowe Podstawy żywienia człowieka Technologia z towaroznawstwem Wyposażenie techniczne zakładów gastronomicznych Dobra praktyka higieniczna Zasady racjonalnego żywienia BHP Zajęcia praktyczne Ratownik Medyczny Ilość osób 2 osoby Ilość godzin dydaktycznych 60 godzin w tym: 30 godzin zajęć teoretycznych i 30 godzin zajęć praktycznych. Termin zajęć VIII 2012r. do XI 2012 r. Program powinien zawierać wskazane poniżej minimum programowe Definicja i cel udzielania pierwszej pomocy. Podstawa prawna udzielania pierwszej pomocy Podstawowe zasady udzielania pierwszej pomocy. Przebieg udzielania pomocy przedmedycznej poszkodowanemu. Najważniejsze czynności w zakresie pomocy przedlekarskiej; Elementarne zasady postępowania w razie: Zagrożenia dla ratownika wynikające z udzielania pierwszej pomocy. Zestaw do udzielania pierwszej pomocy (możliwość zamówienia zestawu). Przygotowania pacjenta i opieka medyczna podczas transportu Opatrywanie ran Medyczne czyn. ratunkowe przy zaburzeniach rytmu serca - farmakoterapia, kardiowersja, stymulacja Intubacja dotchawiczna w laryngoskopii bezpośredniej w nagłym zatrzymaniu krążenia Układanie osoby w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego w pozycji właściwej Unieruchamianie kręgosłupa ze szczególnym uwzględnieniem odcinka szyjnego Przyrządowe przywracanie drożności dróg oddechowych Wykonywanie dojścia doszpikowego przy użyciu gotowego zestawu Odbarczenie odmy prężnej drogą nakłucia jamy opłucnowej Zdarzenia masowe i katastrofy Hydraulik Ilość osób 1 osoba Ilość godzin dydaktycznych 80 godzin w tym: 20 godzin zajęć teoretycznych i 60 godzin zajęć praktycznych. Termin zajęć VIII 2012r. do XI 2012 r. Program powinien zawierać wskazane poniżej minimum programowe Program kursu powinien zawierać następujące zagadnienia: wodociągi - instalacja wewnętrzna wodociągi - instalacji zewnętrzna instalacje wodociągowe ciepłej wody instalacja kanalizacyjna zewnętrzna instalacja kanalizacyjna wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania prace remontowe - konserwacyjne Fryzjerstwo Ilość osób 5 osób Ilość godzin dydaktycznych 120godzin dydaktycznych w tym: zajęcia teoretyczne (maks. 30%) oraz zajęcia praktyczne (min. 70%). Przynajmniej 50% zajęć praktycznych musi odbywać się na żywych modelach. Termin zajęć VIII 2012r. do XI 2012 r. Program powinien zawierać wskazane poniżej minimum programowe Rysunek zawodowy Materiały fryzjerskie Technologia fryzjerstwa Higiena BHP i p/poż Stylizacja Praktyczna nauka zawodu Zdobienie paznokci Ilość osób 4 osoby Ilość godzin dydaktycznych 80 godzin dydaktycznych w tym: zajęcia teoretyczne (maks. 30%) oraz zajęcia praktyczne (min. 70%) Termin zajęć VI 2012r. do VIII 2012 r. Program powinien zawierać wskazane poniżej minimum programowe Organizacja gabinetu kosmetycznego Pielęgnacja dłoni- manicure Zdobienie i stylizacja paznokci, wskazania, przeciwwskazania, zalety i wady Zdobienie i stylizacja paznokci- zdobienie tradycyjne, metoda akrylowa i żelowa Pielęgnacja stóp, pedicure Wizaż Opiekunka osób starszych i dzieci Ilość osób 3 osoby Ilość godzin dydaktycznych 60 godzin Termin zajęć VIII 2012r. do XI 2012 r. Program powinien zawierać wskazane poniżej minimum programowe Sylwetka zawodowa opiekuna osoby starszej: rola i zadania opiekuna osób i formy opieki Fizjologiczne i psychologiczne aspekty starzenia się. Choroby wieku podeszłego, obserwacja podopiecznego, pomiar i analiza parametrów. Organizacja opieki zdrowotnej i pomocy społecznej (na terenie UE). Pierwsza pomoc w nagłych przypadkach Budowanie relacji z podopiecznym i jego rodziną Pielęgnacja osób starszych i przewlekle chorych. Postępowanie w wybranych problemach zdrowotnych. Terapia zajęciowej, fizjoterapia, rehabilitacja Wybrane zagadnienia farmakoterapii Zasady żywienia ludzi chorych, starszych i niepełnosprawnych. Podstawowe zagadnienia dotyczące rozwoju i wychowania dziecka Podstawy psychologii rozwojowej Zasady i metody wychowania dziecka Rozpoznawanie i zaspokajanie potrzeb dziecka Wpływ zabawy na rozwój dziecka Przygotowanie i dobór pomocy do zabaw Rodzaje i propozycje zajęć Potrzeby biologiczne małego dziecka Choroby wieku dziecięcego w pigułce - rola opiekunki dziecięcej Opieka nad chorym dzieckiem Żywienie niemowląt i małych dzieci Pierwsza pomoc dzieciom w nagłych wypadkach Wypoczynek a rozwój małego dziecka - spacer, hartowanie, sen Kąpiel i pielęgnacja skóry dziecka 1 - 3 rok życia Nagła śmierć łóżeczkowa - jak jej zapobiec?.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.51.00.00-2, 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wózek widłowy Ilość osób 1 osoby Ilość godzin dydaktycznych 60 godzin Termin zajęć VIII 2012r. do XI 2012 r. Program powinien zawierać wskazane poniżej minimum programowe Typy stosowanych wózków jezdniowych Budowa wózka Czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami Czynności operatora w czasie pracy z wózkami Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa Wiadomości z zakresu BHP Wiadomości o dozorze technicznym Wiadomości związane z wymianą butli gazowych Wymiana butli gazowych - pokaz przez instruktora i samodzielna wymiana przez kursantów Praktyczna nauka jazdy: wózki podnośnikowe wózki boczne wysokiego składowania (reach truck) wózki ciągnikowe wózki akumulatorowe sterowane z poziomu roboczego Prawo jazdy kat. B Ilość osób 4 osoby Ilość godzin dydaktycznych 40 godzin na jedna osobę Termin zajęć VIII 2012r. do XI 2012 r. Program powinien zawierać wskazane poniżej minimum programowe Program szkolenia teoretycznego Budowa, obsługa i eksploatacja samochodu osobowego Ogólne zasady poruszania się samochodem po drodze: zachowanie ostrożności i właściwej postawy w stosunku do innych uczestników ruchu drogowego Zasady zachowania bezpiecznych odległości między pojazdami Środki wpływające na percepcję i szybkość reakcji (alkohol, narkotyki, leki), wpływ zmęczenia i stanu emocjonalnego na zachowanie kierowcy Ocena warunków na drodze - warunki atmosferyczne, widoczność, nawierzchnia, bezpieczna jazda samochodem w różnych warunkach Bezpieczne przewożenie pasażerów dorosłych i dzieci Znaki drogowe Ruszanie, włączanie się do ruchu, zatrzymanie, postój Manewry (wyprzedzanie, omijanie, wymijanie, zmiana pasa ruchu) Skrzyżowania, ronda, ruch kierowany Używanie świateł pojazdu Dokumentacja pojazdu, kontrola drogowa Udzielanie pierwszej pomocy Zasady postępowania w razie uczestniczenia w wypadku lub kolizji drogowej Błędy najczęściej popełniane przez kierowców Przygotowanie do egzaminu teoretycznego Egzamin wewnętrzny Program szkolenia praktycznego Budowa i obsługa samochodu Przygotowanie do jazdy, ruszanie, zatrzymanie, zmiana biegów Zmiana kierunku jazdy, cofanie Obsługa świateł Plac manewrowy - ćwiczenie umiejętności manewrowania pojazdem Jazda w terenie (dostosowanie prędkości do warunków na drodze, hamowanie awaryjne, bieg 5 i 6) Jazda w ruchu ulicznym (pasy ruchu, skrzyżowania, ronda, obserwowanie i przewidywanie działań innych uczestników ruchu) Manewry w ruchu ulicznym (wyprzedzanie, omijanie, wymijanie, parkowanie) Jazda sportowa (wychodzenie z poślizgu, ostre wchodzenie w zakręty) Jazda z nawigacją Stacja benzynowa (tankowanie benzyny, oleju napędowego, gazu) Stacja kontroli pojazdów Czynności kontrolne na drodze Awaria na drodze (diagnostyka, zmiana koła, uzupełnienie płynów eksploatacyjnych) Plac manewrowy - przygotowanie do egzaminu Trasy egzaminacyjne - przygotowanie do egzaminu Egzamin wewnętrzny Przewóz osób i rzeczy Ilość osób 1 osoby Ilość godzin dydaktycznych 60 godzin Termin zajęć VIII 2012r. do XI 2012 r. Program powinien zawierać wskazane poniżej minimum programowe Kurs dokształcający kierowców przewożących osoby czy też rzeczy powinien obejmować: część ogólną, część dodatkową w zakresie przewozu (osób) rzeczy. Program musi być zgodny z programem określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 15 kwietnia 2004 r. w sprawie kursów dokształcających. (Dz. U. z 2004 r. Nr 122, poz. 1269)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.51.00.00-2, 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie - 30
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa urządzeń i usług w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" - część I
- Wsparcie edukacyjne w projekcie pn. "Rozwój osobisty kluczem do sukcesu - kompleksowe wsparcie uczniów i nauczycieli w budżetowych jednostkach oświatowych kształcenia ogólnego Gminy Miasto Szczecin"
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Niemcza realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Budowa klastra serwerów (HA) w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.