eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie GórySUKCESYWNE ZAKUPY I DOSTAWĘ ODZIEŻY I OBUWIA ROBOCZEGO DLA PRACOWNIKÓW WSP S.A. W TARNOWSKICH GÓRACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-12

Tarnowskie Góry: SUKCESYWNE ZAKUPY I DOSTAWĘ ODZIEŻY I OBUWIA ROBOCZEGO DLA PRACOWNIKÓW WSP S.A. W TARNOWSKICH GÓRACH
Numer ogłoszenia: 269128 - 2015; data zamieszczenia: 12.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna , ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 32 285 40 58, faks 32 384 54 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspsa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE ZAKUPY I DOSTAWĘ ODZIEŻY I OBUWIA ROBOCZEGO DLA PRACOWNIKÓW WSP S.A. W TARNOWSKICH GÓRACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne zakupy i dostawa odzieży i obuwia roboczego dla pracowników WSP S.A. w Tarnowskich Górach. Zamówienie składa się z 5 części, tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Pakiet 1 - Obuwie damskie i męskie dla personelu szpitala Pakiet 2 - Ubrania operacyjne dla Centralnej Sterylizacji Pakiet 3 - Odzież robocza damska dla personelu szpitala Pakiet 4 - Odzież robocza męska dla personelu szpitala Pakiet 5 - Odzież robocza damska i męska dla personelu szpitala 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach [D.1] ÷ [D.5] Formularz asortymentowo - cenowy do niniejszej SIWZ. 3. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu. 4. Wykonawca gwarantuje, iż zaproponowany asortyment jest zgodny z normą PN - P - 84525 : 1998. 5. Obuwie profilaktyczne musi być oznakowane znakiem CE i musi być dopuszczone do używania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz musi spełniać wymogi aktualnie obowiązujących Polskich Norm PN-EN ISO 20347:2007 - Środki ochrony indywidualnej. 6. Wykonawca dołączy do oferty tabelę z rozmiarami proponowanej odzieży i obuwia. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części. Pakiet 1 1 Buty damskie Opis: - obuwie ochronne damskie typu klapki, przody pełne zakrywające palce; - cholewka ze skóry naturalnej w kolorze białym, perforacja (wzór dowolny), regulacja tęgości obuwia na pasek zapinany i możliwością podtrzymania pięty; - wewnętrzna część buta modelowana ortopedycznie, wyścielona skórą naturalną na całej długości obuwia; - podeszwa antypoślizgowa z możliwością łatwego utrzymania w czystości. 382 pary 2 Buty męskie Opis: - obuwie ochronne męskie typu klapki, przody pełne zakrywające palce; - cholewka ze skóry naturalnej w kolorze białym, perforacja (wzór dowolny), regulacja tęgości obuwia na pasek zapinany i możliwością podtrzymania pięty; - wewnętrzna część buta modelowana ortopedycznie, wyścielona skórą naturalną na całej długości obuwia; - podeszwa antypoślizgowa z możliwością łatwego utrzymania w czystości. 66 pary Pakiet 2 Ubranie operacyjne damskie - komplet bluza i spodnie - kolor szaro - niebieski Opis: - tkanina sanforyzowana, 55% bawełna, 45% poliester - gramatura 118 g/m2 - temp. prania 75 st. C - możliwość chlorowania i sterylizacji - nadrukowany motyw nazwy szpitala na górnej kieszonce bluzy oraz na spodniach w dowolnie wybranym miejscu - kolor szaro - niebieski Bluza: z przodu karczek, wycięcie w szpic, trzy kieszenie- jedna na górze po lewej stronie, dwie kieszenie u dołu, rękaw krótki Spodnie: proste z gumką w pasie Rozmiar : S - XXL 10 kpl. Pakiet 3 1 Odzież robocza damska - żakiet + spódnica damska - kolor biały Tkanina: - elanobawełna: 65% poliester, 35% bawełna; - gramatura: 160-195 g/m2; - temp. prania: 95 st. C, - kurczliwość: do 1,5 - 2%. Żakiet: rozpinany (zatrzaski), wykładany kołnierzyk, krótki rękaw, dwie kieszenie naszyte dolne i jedna kieszeń górna (boczna). Spódnica: krój prosty z tyłu rozcięcie zakładane, pasek z gumką na bokach lub z tyłu zamek, długość do kolana do łydki. 72 kpl. 2 Odzież robocza damska - żakiet + spodnie damskie - kolor biały Tkanina: - elanobawełna: 65% poliester, 35% bawełna; - gramatura: 160-195 g/m2; - temp. prania: 95 st. C, - kurczliwość: do 1,5 - 2%. Żakiet: rozpinany (zatrzaski), wykładany kołnierzyk, krótki rękaw, dwie kieszenie naszyte dolne i jedna kieszeń górna (boczna). Spodnie: pas z gumką na bokach lub z tyłu, rozporek zapinany na zamek. 303 kpl. Pakiet 4 1 Odzież robocza męska - komplet bluza + spodnie męskie - kolor biały Tkanina: - elanobawełna: 65% poliester, 35% bawełna; - gramatura: 160-195 g/m2; - temp. prania: 95 st. C, - kurczliwość: do 1,5 - 2%. Bluza: rozpinana (zatrzaski), wykładany kołnierzyk, krótki rękaw, dwie kieszenie naszyte dolne i jedna kieszeń górna (boczna). Spodnie: pas z gumką na bokach lub z tyłu, rozporek zapinany na zamek. 63 kpl. Pakiet 5 1 Odzież robocza damska - Fartuch Lekarski Damski - kolor biały Tkanina: - elanobawełna: 65% poliester, 35% bawełna; - gramatura: 160-195 g/m2; - temp. Prania: 95 st. C, - kurczliwość: do 1,5 - 2%. Krój klasyczny: zapinany na zatrzaski, dwie kieszenie naszyte dolne, jedna kieszeń górna (boczna), wykładany kołnierz, rękaw długi, tył fartucha z paseczkiem na guziki do regulacji tęgości, długość za kolana. 23 kpl. 2 Odzież robocza męska - Fartuch Lekarski Męski - kolor biały Tkanina: - elanobawełna: 65% poliester, 35% bawełna; - gramatura: 160-195 g/m2; - temp. Prania: 95 st. C, - kurczliwość: do 1,5 - 2%. Krój klasyczny: zapinany na zatrzaski, dwie kieszenie naszyte dolne, jedna kieszeń górna (boczna), wykładany kołnierz, rękaw długi, tył fartucha z paseczkiem na guziki do regulacji tęgości, długość za kolana. 4 kpl..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 35.11.34.00-3, 18.83.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączyć dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z zał. [G] do SIWZ. Dowodem, o którym mowa wyżej są: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) w przypadku zamówień na dostawy - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca przedstawi wykaz co najmniej dwóch dostaw należycie wykonanych w przedmiocie zamówienia, o wartości min. 30 000,00zł brutto każda, oraz załączy dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. - złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca przedstawi wykaz co najmniej dwóch dostaw należycie wykonanych w przedmiocie zamówienia, o wartości min. 30 000,00zł brutto każda, oraz załączy dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony szczegółowo formularz oferty - część [C] stanowiący załącznik do SIWZ, 2. Wypełniony formularz cenowy - część [D] stanowiący załącznik do SIWZ, 3. Wzór oświadczeń - część [E.1], [E.2]stanowiący załącznik do SIWZ, 4. Wzór oświadczeń - część [F] stanowiący załącznik do SIWZ, 5. Wykaz dostaw - część [G].

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin realizacji dostawy - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, gdzie zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. b) zmiany ceny korzystne dla Zamawiającego wynikające z obniżenia ceny. 3. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspsa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Wielospecjalistycznym Szpitalu Powiatowym S.A. w Tarnowskich Górach, ul. Pyskowicka 47-51 w Dziale Zamówień Publicznych - budynek administracji.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2015 godzina 09:30, miejsce: w Wielospecjalistycznym Szpitalu Powiatowym S.A. w Tarnowskich Górach, ul. Pyskowicka 47-51 w Sekretariacie - budynek administracji.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1- Obuwia damskiego i męskiego dla personelu szpitala.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Buty damskie Opis: - obuwie ochronne damskie typu klapki, przody pełne zakrywające palce; - cholewka ze skóry naturalnej w kolorze białym, perforacja (wzór dowolny), regulacja tęgości obuwia na pasek zapinany i możliwością podtrzymania pięty; - wewnętrzna część buta modelowana ortopedycznie, wyścielona skórą naturalną na całej długości obuwia; - podeszwa antypoślizgowa z możliwością łatwego utrzymania w czystości. 382 pary 2 Buty męskie Opis: - obuwie ochronne męskie typu klapki, przody pełne zakrywające palce; - cholewka ze skóry naturalnej w kolorze białym, perforacja (wzór dowolny), regulacja tęgości obuwia na pasek zapinany i możliwością podtrzymania pięty; - wewnętrzna część buta modelowana ortopedycznie, wyścielona skórą naturalną na całej długości obuwia; - podeszwa antypoślizgowa z możliwością łatwego utrzymania w czystości. 66 pary.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Ubrania operacyjne dla Centralnej Sterylizacji kolor szaro - niebieski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Ubranie operacyjne damskie - komplet bluza i spodnie - kolor szaro - niebieski Opis: - tkanina sanforyzowana, , 55% bawełna, 45% poliester - gramatura 118 g/m2 - temp. prania 75 st. C - możliwość chlorowania i sterylizacji - nadrukowany motyw nazwy szpitala na górnej kieszonce bluzy oraz na spodniach w dowolnie wybranym miejscu - kolor szaro - niebieski Bluza: z przodu karczek, wycięcie w szpic, trzy kieszenie- jedna na górze po lewej stronie, dwie kieszenie u dołu, rękaw krótki Spodnie: proste z gumką w pasie Rozmiar : S - XXL 10 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - Odzież robocza damska dla personelu szpitala.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Odzież robocza damska - żakiet + spódnica damska - kolor biały Tkanina: - elanobawełna: 65% poliester, 35% bawełna; - gramatura: 160-195 g/m2; - temp. prania: 95 st. C, - kurczliwość: do 1,5 - 2%. Żakiet: rozpinany (zatrzaski), wykładany kołnierzyk, krótki rękaw, dwie kieszenie naszyte dolne i jedna kieszeń górna (boczna). Spódnica: krój prosty z tyłu rozcięcie zakładane, pasek z gumką na bokach lub z tyłu / zamek, długość do kolana / do łydki. 72 kpl. 2 Odzież robocza damska - żakiet + spodnie damskie - kolor biały Tkanina: - elanobawełna: 65% poliester, 35% bawełna; - gramatura: 160-195 g/m2; - temp. prania: 95 st. C, - kurczliwość: do 1,5 - 2%. Żakiet: rozpinany (zatrzaski), wykładany kołnierzyk, krótki rękaw, dwie kieszenie naszyte dolne i jedna kieszeń górna (boczna). Spodnie: pas z gumką na bokach lub z tyłu, rozporek zapinany na zamek. 303 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - Odzież robocza męska dla personelu szpitala.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Odzież robocza męska - komplet bluza + spodnie męskie - kolor biały Tkanina: - elanobawełna: 65% poliester, 35% bawełna; - gramatura: 160-195 g/m2; - temp. prania: 95 st. C, - kurczliwość: do 1,5 - 2%. Bluza: rozpinana (zatrzaski), wykładany kołnierzyk, krótki rękaw, dwie kieszenie naszyte dolne i jedna kieszeń górna (boczna). Spodnie: pas z gumką na bokach lub z tyłu, rozporek zapinany na zamek. 63 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 - Odzież robocza damska i męska dla personelu szpitala.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Odzież robocza damska - Fartuch Lekarski Damski - kolor biały Tkanina: - elanobawełna: 65% poliester, 35% bawełna; - gramatura: 160-195 g/m2; - temp. Prania: 95 st. C, - kurczliwość: do 1,5 - 2%. Krój klasyczny: zapinany na zatrzaski, dwie kieszenie naszyte dolne, jedna kieszeń górna (boczna), wykładany kołnierz, rękaw długi, tył fartucha z paseczkiem na guziki do regulacji tęgości, długość za kolana. 23 kpl. 2 Odzież robocza męska - Fartuch Lekarski Męski - kolor biały Tkanina: - elanobawełna: 65% poliester, 35% bawełna; - gramatura: 160-195 g/m2; - temp. Prania: 95 st. C, - kurczliwość: do 1,5 - 2%. Krój klasyczny: zapinany na zatrzaski, dwie kieszenie naszyte dolne, jedna kieszeń górna (boczna), wykładany kołnierz, rękaw długi, tył fartucha z paseczkiem na guziki do regulacji tęgości, długość za kolana. 4 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 35.11.34.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji dostawy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.