Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-06
Staszów: SPRZĘT MEDYCZNY dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie.
Numer ogłoszenia: 269158 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. 11 Listopada 78, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8642281 w. 204, faks 015 8643675.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzoz.info
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZĘT MEDYCZNY dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa SPRZĘTU MEDYCZNEGO dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 1, 2, 3a, 3b i 4 (parametry techniczne - poszczególne pakiety) do SIWZ. Sprzęt medyczny powinien być wprowadzony do obrotu i używania jak również winien być oznaczony znakiem CE zgodnie z ustawią z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz.U.04.93.896). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Liczba pakietów - 4. Pakiet 1 - Ultrasonograf z 5 głowicami - 1 szt. - załącznik nr 1 Pakiet 2 - Mammograf - 1 szt. - załącznik nr 2 Pakiet 3 - Kardiotokograf - 2 szt. - załącznik nr 3a i 3b Pakiet 4 - Fotel ginekologiczny - 2 szt. - załącznik nr 4 Realizacja zamówienia obejmuje: Dotyczy pakietów numer 1, 3 i 4: 1. Wykonawca zobowiązany jest w terminie do 6 tygodni od daty zawarcia umowy do: a) dostarczenia sprzętu medycznego posiadającego wymagane w SIWZ dokumenty do siedziby Zamawiającego, b) montażu sprzętu medycznego we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, c) uruchomienia sprzętu medycznego i przekazania do eksploatacji, d) przeprowadzenia szkolenia personelu w zakresie obsługi i racjonalnej eksploatacji sprzętu medycznego, e) dostarczenia wraz ze sprzętem medycznym instrukcji obsługi w języku polskim. Dotyczy pakietu numer 2: Wykonawca zobowiązany jest w terminie do 6 tygodni od daty zawarcia umowy do: a) dostarczenia sprzętu medycznego posiadającego wymagane w SIWZ dokumenty do siedziby Zamawiającego, b) montażu sprzętu medycznego we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, c) uruchomienia sprzętu medycznego i przekazania do eksploatacji, d) przeprowadzenia szkolenia personelu w zakresie obsługi i racjonalnej eksploatacji sprzętu medycznego, e) dostarczenia wraz ze sprzętem medycznym instrukcji obsługi w języku polskim i angielskim, f) wykonania, na koszt Wykonawcy planów rozmieszczenia aparatury w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego z uwzględnieniem parametrów istniejącej instalacji elektrycznej, g) wykonania testów akceptacyjnych po uruchomieniu mammografu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne 33.11.16.50 - Urządzenia do mammografii 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne 33.19.20.00 - Meble medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawców.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, - nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. 4. Ocena ofert w zakresie poszczególnych pakietów będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednego pakietu nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego pakietu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a) Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6. b) Oświadczenie akceptujące stawiane warunki zamówienia i projektu umowy. c) Załączniki numer 1, 2, 3a, 3b i 4 (parametry graniczne) w zakresie wybranych przez wykonawcę pakietów od 1 do 4 - wypełnione i podpisane przez Wykonawcę. d) Oświadczenie Wykonawcy, że posiada na terenie Polski autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny (podać adres). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. c) Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. g) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 i art. 24 Prawa zamówień publicznych - Załącznik numer 7 do SIWZ. 3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenie oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, minimum dwóch dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. 5. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowanie się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: a) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, ważną w dniu złożenia oferty. 6. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: a) Certyfikat CE - jeżeli dotyczy. b) Deklaracja zgodności. c) Wpisy oferowanych aparatów do Rejestru Wyrobów Medycznych. d) Autoryzacja producenta na serwis i sprzedaż zaoferowanego aparatu USG na terenie Polski - dokumenty załączyć - dotyczy tylko pakietu nr 1. e) Certyfikat Państwowego Zakładu Higieny dla oferowanego aparatu do badań mammograficznych - dotyczy tylko pakietu nr 2. f) Dokument autoryzacji na autoryzowany serwis aparatu przez wykonawcę - pakiet nr 2. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Każda strona oferty winna być zaparafowana przez osobę uprawnioną..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzoz.info.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie (budynek administracji)
ul. 11 Listopada 78
28 - 200 Staszów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie ul. 11 Listopada 78 28 - 200 Staszów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Ultrasonograf z 5 głowicami - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Pakiet 1 - Ultrasonograf z 5 głowicami - 1 szt. - załącznik nr 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 - pakiet nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.11.22.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Mammograf - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Pakiet 2 - Mammograf - 1 szt. - załącznik nr 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 - pakiet nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.11.16.50-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - Kardiotokograf - 2 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Pakiet 3 - Kardiotokografy - 2 szt. - załącznik nr 3a i 3b. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 3a i 3b - pakiet nr 3 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.41.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - Fotel ginekologiczny - 2 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Pakiet 4 - Fotel ginekologiczny - 2 szt. - załącznik nr 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 - pakiet nr 4 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z STASZOWA
- "Zarządzanie i administrowanie gminnym zasobem nieruchomości miasta i gminy Staszów"
- "Nadzór inwestorski nad realizacją zad.pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie-Etap I"realizowany w ramach zad. pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie"w systemie"Zaprojektuj i Wybuduj".
- Artykuły medyczne
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów"
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Rafała w Czerwonej Górze w specjalistyczny sprzęt medyczny - cz. V
- Zakup łóżek szpitalnych wraz z szafkami przyłóżkowymi dla Oddziału Neurologii
- Zakup ambulansu sanitarnego, samochodów osobowych i krzesła transportowego dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
- Dostawy sprzętu jednorazowego do wykonywania zabiegów termolezji stawów międzykręgowych wraz z dzierżawą aparatu.
- Dostawa unitu stomatologicznego, lamp przepływowych bakteriobójczych oraz napędu ortopedycznego, w podziale na 3 części.
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Przezcewnikowy system do naprawy zastawki trójdzielnej
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.