eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzarnkówOrganizacja i przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych z zakresu Prawo jazdy kat. C

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-12

Czarnków: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych z zakresu Prawo jazdy kat. C
Numer ogłoszenia: 269194 - 2015; data zamieszczenia: 12.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie , ul. Przemysłowa 2a, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 067 2553716, faks 067 2553718.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupczarnkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych z zakresu Prawo jazdy kat. C.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia Prawo jazdy kat. C dla 12 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Czarnkowie i Filiach PUP w Trzciance i Wieleniu, bez względu na posiadane kwalifikacje zawodowe. Warunkiem jest ukończone 21 lat, posiadanie prawa jazdy kat. B oraz zdolności do uczestnictwa w szkoleniu potwierdzonej zaświadczeniem lekarskim o braku przeciwwskazań do odbywania szkolenia. Koszty badań lekarskich ponosi Zamawiający. Ponadto, osoba ubiegająca się o wydanie prawa jazdy, przed przystąpieniem do szkolenia, musi mieć utworzony przez właściwy organ wydający prawo jazdy profil kandydata na kierowcę. Celem szkolenia jest przygotowanie osób bezrobotnych do zdania egzaminu państwowego i uzyskania prawa jazdy kategorii C, uprawniającego do kierowania pojazdem samochodowym o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 t, z wyjątkiem autobusu. Szkolenie należy przeprowadzić zgodnie z ustawą z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2011r., Nr 30 poz. 151 z późn. zm.) oraz obowiązującymi aktami wykonawczymi do ustawy oraz obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie kursu Prawa jazdy kat. C. Liczba osób: 12 osób. Termin szkolenia: zawiera się w okresie od 26.10.2015 r. do 15.12.2015 r. Miejsce szkolenia: Czarnków. W takim przypadku, Wykonawca zapewnia dowóz uczestników z miejscowości Trzcianka i Wieleń do Czarnkowa i z powrotem, jak również pokrywa koszty dowozu. Dopuszcza się możliwość innego miejsca szkolenia niż wskazana miejscowość - w odległości nie przekraczającej 40 km. W takim przypadku, Wykonawca zapewnia dowóz uczestników z miejscowości Czarnków, Trzcianka i Wieleń do miejsca szkolenia i z powrotem, jak również pokrywa koszty dowozu. Dowóz dotyczy zarówno zajęć teoretycznych, jak i praktycznych. Wykonawca jest zobowiązany opisać sposób organizacji dowozu uczestników z podaniem środka transportu. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zakupu dla uczestników biletów okresowych na dojazd środkami komunikacji masowej. Forma organizacji: w szkoleniu uczestniczyć będzie 12 osób, przy czym część teoretyczna szkolenia odbywać ma się grupowo, natomiast część praktyczna ma być organizowana w sposób indywidualny. W celu przeciwdziałania nieuzasadnionemu przedłużania szkolenia, Wykonawca zobowiązany jest dążyć do maksymalnego zintensyfikowania zajęć..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca: - posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez właściwy ze względu na siedzibę Wojewódzki Urząd Pracy na 2015 rok, - posiada wpis do rejestru przedsiębiorców, prowadzących ośrodek szkolenia kierowców. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie: - oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych na rok 2015, - oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców, prowadzących ośrodek szkolenia kierowców.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie: - oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim lokalem do zajęć teoretycznych, zapewniającym samodzielne stanowiska dla 12-osobowej grupy oraz placem manewrowym, pojazdami, sprzętem i wyposażeniem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami (Dz. U. z 2012 r. poz. 1019) i innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie kursu Prawa jazdy kat. C - z podaniem adresu tego lokalu, placu manewrowego oraz wykazu pojazdów, sprzętu i wyposażenia technicznego - niezbędnych do wykonania zamówienia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie: - oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - wskazania lokalu, placu manewrowego oraz wykazu pojazdów, sprzętu i wyposażenia technicznego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: dysponuje lub będzie dysponował kadrą dydaktyczną o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnych do wykonania zamówienia - zgodnie z Ustawą z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2011 r., Nr 30 poz. 151 z późn. zm.) oraz innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie kursu Prawa jazdy kat. C - wraz ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz, że każda ze wskazanych osób w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - przeprowadziła zajęcia dla co najmniej 10 osób o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie: - oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - wykazu kadry dydaktycznej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zleceniodawca dopuszcza wprowadzenie zmian w harmonogramie zajęć bez akceptacji Zleceniodawcy, pod warunkiem, że zostanie zachowany termin realizacji szkolenia, a o zmianach Zleceniodawca zostanie wcześniej poinformowany. 2. Zleceniodawca w uzasadnionych przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i są niezależne od woli stron dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia wcześniej ustalonego. Zmiana wymaga formy pisemnej i może nastąpić po złożeniu wniosku uzasadniającego zmianę. 3. W przypadkach losowych i niezależnych od Zleceniobiorcy, Zleceniodawca dopuszcza wprowadzenie zmian: 1) w zakresie zmiany wykładowcy na wykładowcę o takim samym poziomie wykształcenia i doświadczenia zawodowego. Zleceniobiorca w takiej sytuacji musi uzyskać zgodę pisemną Zleceniodawcy, po niezwłocznym pisemnym powiadomieniu o zaistniałej sytuacji uzasadniającej okoliczności zmiany oraz przedłożeniu stosownych dokumentów potwierdzających kwalifikacje nowego wykładowcy. Wprowadzone zmiany nie mogą spowodować zmiany liczby wykładowców, oraz nie mogą dotyczyć doświadczenia wykładowcy, które było uwzględnione przez Zleceniodawcę podczas oceny ofert Zleceniobiorcy. 2) w przypadku uzasadnionej konieczności dokonania zmian lokalu, Zleceniobiorca musi zapewnić lokal, który będzie spełniać co najmniej warunki podane przez Zleceniodawcę w ofercie (ilość samodzielnych stanowisk szkoleniowych, opis stanowisk, powierzchnia lokalu, warunki sanitarne, zaplecze socjalne, itp.). Zleceniobiorca w takiej sytuacji musi uzyskać zgodę pisemną Zamawiającego, po niezwłocznym pisemnym powiadomieniu o zaistniałej sytuacji uzasadniającej okoliczności zmiany oraz przedłożeniu stosownych dokumentów potwierdzających spełniane warunki. 4. W przypadku zaistnienia nie przewidzianej i uzasadnionej potrzeby zmiany Podwykonawcy w trakcie realizacji zamówienia, Zleceniobiorca musi wystąpić z pismem i uzyskać pisemną zgodę Zleceniodawcy przed dopuszczeniem nowego Podwykonawcy do realizacji zamówienia. Wprowadzone zmiany nie mogą spowodować zmiany liczby podwykonawców oraz zmiany jakości wykonania tej części zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupczarnkow.pl i www.bip.pupczarnkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie, ul. Przemysłowa 2a, 64-700 Czarnków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie, ul. Przemysłowa 2a, 64-700 Czarnków - pokój 10 (II piętro) - Sekretariat w terminie do dnia 20 października 2015 r. do godziny 10:00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Pozakonkursowy w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 - 2020 Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych i poszukujących pracy w powiecie czarnkowsko - trzcianeckim.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.