eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmBudowa wjazdu wraz z zabezpieczeniem skarpy przy ulicy Stefana Czarnieckiego w Chełmie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-10

Chełm: Budowa wjazdu wraz z zabezpieczeniem skarpy przy ulicy Stefana Czarnieckiego w Chełmie.
Numer ogłoszenia: 269242 - 2013; data zamieszczenia: 10.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 196968 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich, ul. Chełmońskiego 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5633228, faks 082 5633839.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejska jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wjazdu wraz z zabezpieczeniem skarpy przy ulicy Stefana Czarnieckiego w Chełmie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa wjazdu wraz z zabezpieczeniem skarpy przy ulicy Stefana Czarnieckiego w Chełmie. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) roboty branży drogowej, m.in.: a) roboty rozbiórkowe i ziemne, b) dojazd do garaży: - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5 MPa o grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm (35,00 m2), - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej kolorowej grubości 8 cm z odzysku z uzupełnieniem nowej kostki 20% układanej na podsypce cementowo-piaskowej z wykonaniem cieku (35,00 m2), c) nawierzchnia z kostki: - ustawienie krawężników betonowych wystających, wraz z wykonaniem ław betonowych, na podsypce cementowo-piaskowej, o wymiarach: 15x30 cm (55,00 m), - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5 MPa o grubości warstwy po zagęszczeniu 14 cm (112,00 m2), - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=5,0 MPa o grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm (112,00 m2), - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej kolorowej grubości 8 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełniane piaskiem (112,00 m2), d) chodnik z kostki: - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=1,5 MPa o grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm (28,00 m2), - chodniki z kostki brukowej betonowej, z wypełnieniem spoin piaskiem, układane na podsypce cementowo-piaskowej, przy użyciu kostki szarej grubości 6 cm z wykonaniem cieku (13,00 m2), - chodniki z kostki brukowej betonowej (z odzysku), z wypełnieniem spoin piaskiem, układane na podsypce cementowo-piaskowej, przy użyciu kostki szarej grubości 6 cm z wykonaniem cieku (15,00 m2), e) zabezpieczenie przewodów pod jezdnią rurami osłonowymi dwudzielnymi typu PS (32,00 m), f) przeprowadzenie podczas prac ziemnych badań archeologicznych w formie nadzoru wraz z uzyskaniem pozwolenia Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie badań archeologicznych oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej (1,00 szt.) 2) roboty branży sanitarnej, m.in.: a) roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,40 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi o ładowności do 5 t na odległość do 1 km, w gruncie kat. III (95,24 m3), b) materiał - piasek z transportem (85,71 m3), c) pełne umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych palami szalunkowymi (wypraskami) wraz z rozbiórką, w gruntach suchych, przy szerokości wykopu do 1,0 m i głębokości do 3,0 m; grunt kat. III-IV (370,00 m2), d) kanały z rur PVC łączonych na wcisk o średnicy zewnętrznej 200 mm (43,00 m), e) przewierty o długości do 20 m maszyną do wierceń poziomych WP 30/60 rurami o średnicy 300-600 mm w gruntach kat. III-IV (8,00 m), f) studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 1200 mm w gotowym wykopie o głębokości 3,0 m (3,00 studnie), g) studzienki ściekowe uliczne betonowe o średnicy 500 mm z osadnikiem bez syfonu (5,00 szt.), 3) roboty branży elektrycznej, m.in.: a) ręczne kopanie rowów dla kabli, w gruncie kat. IV (15,40 m3), b) ułożenie rur osłonowych dwudzielnych fi 120 mm (14,00 m), c) ułożenie rur osłonowych dwudzielnych fi 83 mm (27,50 m), d) wykopy z załadunkiem ręcznym i transportem urobku na odległość do 1 km samochodem samowyładowczym do 5 t, w gruncie kat. IV (12,32 m3), e) roboty rozbiórkowe, 4) roboty branży konstrukcyjno - budowlanej, m.in.: a) roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi, z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km, przy pojemności łyżki koparki 0,25 m3, - grunt kat. III-IV, samochód do 5 t (167,19 m3), b) betonowanie w deskowaniu systemowym drobnowymiarowym, z transportem betonu pompą na samochodzie, zbrojonych konstrukcji: ław i stóp fundamentowych, betonem B-15 (22,93 m3), c) betonowanie w deskowaniu systemowym drobnowymiarowym, z transportem betonu pompą na samochodzie, zbrojonych konstrukcji: ścian prostych, betonem B-20 (21,56 m3), d) zbrojenie konstrukcji monolitycznych metodą tradycyjną (2,599 t), e) izolacje z folii polietylenowej o grubości 0,2 mm i papy asfaltowej izolacyjnej na lepiku asfaltowym (167,24 m2), f) ręczne zasypywanie wnęk za ścianami budowli inżynieryjnych, przy wysokości zasypania do 4,0 m z zagęszczeniem ręcznym, piaskiem (111,47 m3), g) balustrady schodowe z prętów stalowych, osadzone i zabetonowane w trzecim stopniu, jednopłaszczyznowe (32,50 m). 3. Szczegółowy zakres robót opisanych w pkt III. 1 i 2 SIWZ określa dokumentacja projektowa (załącznik nr 11 do SIWZ), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 10 do SIWZ) oraz przedmiary robót (załączniki nr 7.1, 7.2, 7.3, 7.4 do SIWZ). 4. W ramach realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: 1) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysem ofertowym sporządzonym na podstawie przedmiarów robót oraz zasadami wiedzy technicznej przy zastosowaniu obowiązujących przepisów i warunków technicznych, 2) zabezpieczenie placu budowy wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac, zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 3) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej zadania, 4) opracowanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu na czas budowy wraz z uzyskaniem zatwierdzenia organu zarządzającego ruchem na terenie miasta Chełm, 5) zapewnienie ciągłości ruchu ulicznego w trakcie prowadzenia robót, 6) dokonanie zgłoszeń o zamiarze rozpoczęcia robót do właścicieli istniejących urządzeń oraz dopełnienie wszelkich formalności związanych z prowadzeniem robót (zgodnie z warunkami wydanymi przez właścicieli urządzeń podziemnych i naziemnych) wraz z nadzorem właścicielskim, 7) ubezpieczenie robót, przy czym ubezpieczeniu winna podlegać w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody powstałe z winy Wykonawcy oraz w następstwie nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także z ruchem pojazdów mechanicznych, 8) zabezpieczenie oraz utrzymanie wszystkich elementów bezpieczeństwa ruchu wprowadzonych na podstawie projektu organizacji ruchu na czas budowy (oznakowania, wygrodzeń itp.) w sposób zapewniający ich widoczność i czytelność oraz bieżąca kontrola stanu i kompletności oznakowania robót, a także jego korekta wynikająca z postępu robót, 9) uporządkowanie placu budowy, 10) wykonanie, pokrycie kosztów wszystkich badań, pomiarów, ekspertyz niezbędnych do realizacji zadania i dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót, a także wbudowanych materiałów. Wszystkie opinie i wyniki badań muszą być wykonane przez specjalistyczne laboratorium branżowe, 11) dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych do oceny prawidłowego wykonania robót, 12) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu inwentaryzacji powykonawczej - w 5 egz., w tym jeden w wersji elektronicznej, 13) systematyczne prowadzenie badań, pomiarów, prób i sprawdzeń kontrolnych, niezbędnych do zachowania wysokiej jakości robót budowlanych, w sposób zgodny i z częstotliwością wykonywania wskazaną w specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie obowiązującymi wytycznymi, normami i przepisami w tym zakresie. Wyniki przeprowadzonych badań, pomiarów, prób i sprawdzeń kontrolnych będą udostępniane na każde żądanie przedstawicielowi Zamawiającego do wglądu. Zamawiający będzie prowadził niezależne i systematyczne badania, pomiary, próby oraz sprawdzenia w celu kontroli prawidłowości wykonania niniejszego zamówienia. 14) wykonanie zamówienia z materiałów i przy pomocy urządzeń spełniających wymogi projektu co do jakości wynikającej z przepisów: a) o systemie oceny zgodności, b) o wyrobach budowlanych, potwierdzonych przez aktualne certyfikaty zgodności, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, atesty, opisy urządzeń technicznych, instrukcje obsługi, zaświadczenia podmiotów uprawnionych do kontroli jakości, zaświadczenia niezależnych podmiotów zajmujących się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi; 15) organizacja i zgłaszanie gotowości do odbioru robót zanikających, częściowych oraz odbioru końcowego oraz przedkładanie Zamawiającemu wszelkich dokumentów wymaganych do odbioru (w tym atesty, aprobaty techniczne, protokoły badań, protokoły pomiarów, inwentaryzacje powykonawcze obiektów i części obiektów); 16) poniesienie wszelkich innych kosztów niezbędnych do realizacji, zabezpieczenia i odbioru przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe Spółka z o.o., ul. Lubelska 62, 22-200 Włodawa, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 196872,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 172691,29

  • Oferta z najniższą ceną: 172691,29 / Oferta z najwyższą ceną: 172691,29

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.