eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa wraz z montażem mebli dla jednostek Policji województwa małopolskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-25

Kraków: Dostawa wraz z montażem mebli dla jednostek Policji województwa małopolskiego.
Numer ogłoszenia: 269338 - 2012; data zamieszczenia: 25.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie , ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, faks 012 6154887; 6154219.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem mebli dla jednostek Policji województwa małopolskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, ustawienie wraz z montażem mebli dla jednostek Policji woj. małopolskiego. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na siedem zadań: a) Dostawa krzeseł, taboretów i foteli dla Komendy Powiatowej w Zakopanem przy ul. Jagiellońskiej 32, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ - Zadanie 1 b) Dostawa biurek, lad biurowych, stołów, szaf oraz pozostałego wyposażenia kwaterunkowego dla Komendy Powiatowej w Zakopanem przy ul. Jagiellońskiej 32, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ - Zadanie 2 c) Dostawa mebli metalowych dla Komendy Powiatowej w Zakopanem przy ul. Jagiellońskiej 32, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ - Zadanie 3 d) Dostawa krzeseł i foteli dla Komisariatu Policji w Czchowie przy ul. Sądeckiej 195, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ - Zadanie 4 e) Dostawa biurek, lad biurowych, stołów, szaf oraz pozostałego wyposażenia kwaterunkowego dla Komisariatu Policji w Czchowie przy ul. Sądeckiej 195, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ - Zadanie 5 f) Dostawa krzeseł i foteli dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ - Zadanie 6 g) Dostawa stołu, szafy, obudowy oraz pozostałego wyposażenia dla Komendy Powiatowej Policji w Wieliczce przy ul. Jedynaka 30A, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ - Zadanie 7 3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. Załącznik ten jest jednocześnie formularzem cenowym. 4. Zamawiający wymaga gwarancji na dostarczony asortyment zgodnie z zapisami załącznika nr 2 do SIWZ. Termin gwarancji biegnie od daty podpisania protokołu odbioru jakościowego, nie stwierdzającego usterek i wad oraz braków..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.30.00-7, 39.12.12.00-8, 39.14.13.00-5, 39.12.11.00-7, 39.14.11.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności i zostaną wprowadzone do umowy stosownym aneksem. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a która spowodowałaby, że świadczenie stałoby się niemożliwe. 3. Poprzez zmianę postanowień umowy Zamawiający rozumie zmianę któregokolwiek elementu z oferowanych produktów i zastąpienie go innym o parametrach nie gorszych niż pierwotnie oferowane, dla danego produktu. Zmiana może być spowodowana zmianą sytuacji rynkowej i wycofaniem z rynku oferowanego przez Wykonawcę produktu oraz zastąpieniem go nowszym, co najmniej o takich samych parametrach. 4. Ewentualne zmiany o których mowa w ust. 3 mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie strony umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://malopolska.policja.gov.pl/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie Sekcja ds. Zamówień Publicznych - pokój 101B ul. Mogilska 109 31-571 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2012 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie Sekcja ds. Zamówień Publicznych - pokój 101B ul. Mogilska 109 31-571 Kraków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa krzeseł, taboretów i foteli dla Komendy Powiatowej Policji w Zakopanem przy ul. Jagiellońskiej 32.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia został wskazany w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.30.00-7, 39.12.12.00-8, 39.14.13.00-5, 39.12.11.00-7, 39.14.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa biurek, lad biurowych, stołów, szaf oraz pozostałego wyposażenia kwaterunkowego dla Komendy Powiatowej Policji w Zakopanem przy ul. Jagiellońskiej 32.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia został wskazany w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.30.00-7, 39.12.12.00-8, 39.14.13.00-5, 39.12.11.00-7, 39.14.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mebli metalowych dla Komendy Powiatowej Policji w Zakopanem przy ul. Jagiellońskiej 32.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia został wskazany w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa krzeseł i foteli dla Komisariatu Policji w Czchowie przy ul. Sądeckiej 195.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia został wskazany w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa biurek, lad biurowych, stołów, szaf oraz pozostałego wyposażenia kwaterunkowego dla Komisariatu Policji w Czchowie przy ul. Sądeckiej 195.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia został wskazany w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.12.00-8, 39.14.13.00-5, 39.12.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa krzeseł i foteli dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia został wskazany w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa stołu, szafy, obudowy oraz pozostałego wyposażenia dla Komendy Powiatowej Policji w Wieliczce przy ul. Jedynaka 30A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia został wskazany w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.30.00-7, 39.12.12.00-8, 39.14.13.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.