eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChojniceDostawa artykułów biurowych - papierniczych, piśmiennych i druków oraz materiałów kreślarskich



Ogłoszenie z dnia 2011-02-22

Chojnice: Dostawa artykułów biurowych - papierniczych, piśmiennych i druków oraz materiałów kreślarskich
Numer ogłoszenia: 26938 - 2011; data zamieszczenia: 22.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chojnicki, ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3966533, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych - papierniczych, piśmiennych i druków oraz materiałów kreślarskich.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa A/ artykułów biurowych - papierniczych, piśmiennych i druków - część I oraz B/ materiałów kreślarskich - część II.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.21.10 - Produkty kreślarskie 30.19.21.00 - Gumki 30.19.21.60 - Korektory 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.26.00 - Bloki kreślarskie 30.19.73.21 - Usuwacz zszywek 30.19.73.30 - Dziurkacze 30.19.73.20 - Zszywacze 30.19.21.11 - Poduszki z tuszem 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.92.30 - Koperty 30.19.71.00 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 30.19.21.33 - Temperówki do ołówków 30.14.12.00 - Kalkulatory biurkowe 30.19.21.31 - Ołówki automatyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa artykułów biurowych - papierniczych, piśmiennych i druków

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe HERMES s.c. Krystyna Szmaglińska, Jadwiga Górnowicz, Ul. Towarowa 20A, 89-620 Chojnice, kraj/woj. pomorskie.
  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe HERMES s.c. Krystyna Szmaglińska, Jadwiga Górnowicz, Ul. Towarowa 20A, 89-620 Chojnice, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26274,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35621,00

  • Oferta z najniższą ceną: 35621,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36191,31

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa materiałów kreślarskich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARTNER XXI-PIK Sp. z o.o., ul. Fordońska 246, 85-766 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8317,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13879,94

  • Oferta z najniższą ceną: 13879,94 / Oferta z najwyższą ceną: 15110,03

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Tryb zapytania o cenę jest właściwy dla udzielania zamówień, w przypadku których jedynym kryterium wyboru jest być cena. Zgodnie z art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j. t. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm. ) tryb zapytanie o cenę jest to procedura, która może być stosowana, gdy: - przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a - wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydane na podstawie art. 11 ust. 8 PZP. Ustawa Pzp nie określa, co to są (usługi lub dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych). Biorąc pod uwagę dosłowne rozumienie wyrażenia (powszechnie dostępne), należałoby rozumieć je jako dotyczące wszystkich, zaś (ustalone standardy jakościowe) można odczytywać jako typy, wzorce, rodzaje, gatunki, wyroby odpowiadające przeciętnym wymaganiom. Tym samym za pomocą tego trybu można udzielać zamówień typowych w danej branży. Chodzi tu o zamówienia typowe, co do których nie trzeba formułować jakichś szczególnych wymagań, (np. artykuły spożywcze, artykuły biurowe, artykuły eksploatacyjne do maszyn biurowych, itp.). W praktyce przyjmuje się, że zapytanie o cenę jest procedurą, w której udziela się zamówień o mniejszej wartości, typowych i najprostszych, a zamawiane rzeczy lub usługi są w pełni porównywalne, bowiem jedynym różnicującym je czynnikiem jest cena. O powszechnej dostępności dostaw lub usług świadczyć może np. duża liczba podmiotów występujących na rynku i zajmujących się dostawą określonych typowych produktów lub świadczeniem usług, które spełniają pewne wymogi. Oczywiście wymogi te muszą mieć charakter standardowy, typowy, a nie specyficzny, wymagający indywidualnego podejścia. Standardowy charakter mają np. gotowe wyroby katalogowe o małym stopniu skomplikowania, materiały biurowe, produkty spożywcze, a także materiały eksploatacyjne do maszyn biurowych ( tusze, tonery). Tego typu zamówień można dokonać w trybie zapytania o cenę. Za prawidłowe więc należy uznać udzielenie zamówienia poprzez zapytanie o cenę na dostawę materiałów biurowych W przypadku tych zamówień możemy mówić o ich typowym, standardowym charakterze, zaś najczęściej jedynym różnicującym je czynnikiem jest cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.