eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie remontu schodów zewnętrznych w pawilonie usługowo - handlowego przy ul. Suwalskiej 11 w Warszawie w Dzielnicy Targówek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-16

Warszawa: Wykonanie remontu schodów zewnętrznych w pawilonie usługowo - handlowego przy ul. Suwalskiej 11 w Warszawie w Dzielnicy Targówek
Numer ogłoszenia: 269403 - 2008; data zamieszczenia: 16.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Nr 2 w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy , ul. Toruńska 86, 03-226 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5940700, fax. 022 6758616.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa m.st. Warszawy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu schodów zewnętrznych w pawilonie usługowo - handlowego przy ul. Suwalskiej 11 w Warszawie w Dzielnicy Targówek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu schodów zewnętrznych w pawilonie usługowo - handlowego przy ul. Suwalskiej 11 w Warszawie w Dzielnicy Targówek.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.42.11.40 - Instalowanie stolarki metalowej, z wyjątkiem drzwi i okien 45.44.12.00 - 45.44.12.00 45.26.25.12 - Kamieniarskie roboty wykończeniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 1 500.00 złotych, w terminie do dnia 12.11.2008 r. do godz. 900

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykażą, że w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od upływu terminu składania ofert) zrealizowali należycie co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego postępowania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W tym celu Wykonawca musi wypełnić wykaz robót i podać przedmiot wykonanych robót, daty wykonania oraz odbiorców, ewentualne wymagania specjalistyczne i dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie (referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru końcowego robót w oryginale). 2. Złożą oświadczenie, że zatrudniają personel mający odpowiednie kwalifikacje dla wykonania zamówienia. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia na załączniku nr 3 do formularza oferty. 3. Złożą oświadczenie, że kierownictwo przedmiotowych robót sprawować będzie osoba posiadająca stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca do oferty musi dołączyć uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie o wpisie do Izby Inżynierów Budownictwa osoby- która będzie pełniła obowiązki kierownika budowy, 4. Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy . 5. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 50.000 złotych polskich (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej lub konsorcjum dotyczy to każdego z nich, 2. wykaz robót, zrealizowanych przez Wykonawcę należycie co najmniej 2 zamówień w ciągu ostatnich 5 lat, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru końcowego robót), 3. oświadczenie, że Wykonawca zatrudnia personel mający odpowiednie kwalifikacje dla wykonania zamówienia, 4. oświadczenie, że kierownictwo przedmiotowych robót sprawować będzie osoba posiadająca uprawnienia budowlane. 5. zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6. kosztorys ofertowy uproszczony (podpisany przez Wykonawcę na każdej stronie) 7. kopia aktualnej (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia (z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 50.000 złotych polskich (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert). Wykonawca zobowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia, iż po upływie terminu ważności będzie odnawiać ubezpieczenie na kwotę nie niższą niż równowartość 50.000 złotych polskich na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz, że przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisania umowy w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert, 8. odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej lub konsorcjum dotyczy to każdego z nich, 9. zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert, 10. zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 11. oryginał pełnomocnictwa, jeżeli oferty będą składali Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, 12. oryginał pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, 13. referencje lub inne dokumenty potwierdzające wykonanie należycie robót wykazanych przez Wykonawcę w załączniku nr 2 do oferty. 14. potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kserokopię dowodu wniesienia wadium jeśli zostało wniesione w pieniądzu lub oryginał dowodu wniesienia wadium jeśli zostało wniesione w innej dopuszczalnej przez Zamawiającego formie, 15. parafowany na każdej stronie projekt istotnych postanowień umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgn2targowek.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego ul. Toruńska 86 pok. Nr. 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego ul. Toruńska 86 Sekretariat pok. nr . 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.