To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-20
Warszawa: Zakup i dostawy materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego przeznaczonych dla instytucji będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej 2063
Numer ogłoszenia: 269415 - 2012; data zamieszczenia: 20.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 474658 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2063, ul. Banacha 2, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6824215, 6824375, 6824121, faks 22 6824108.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawy materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego przeznaczonych dla instytucji będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej 2063.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest Zakup i dostawy materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego przeznaczonych dla instytucji będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej 2063 (kod CPV: 30000000-9). Przedmiot wyszczególniono w Formularzu cenowym - Oferta wykonawcy stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi spełniać warunki określone w rozdz. V i VI SIWZ. 3. Zamówienie jest podzielone na trzy części: część I - zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych, część II - zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, część III - zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego. 4. Przedmiot zamówienia (zał. nr 2 do SIWZ) został opisany normami, parametrami oraz znakami towarowymi dla wskazania Wykonawcom standardów jakimi powinien kierować się on przy doborze oferowanego przedmiotu zamówienia w składanej ofercie. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Formularzu cenowym - Oferta wykonawcy (zał. nr 2 do SIWZ). 6. Wszystkie produkty stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia muszą być fabrycznie nowe, w części II i III zamówienia dopuszcza się zaoferowanie materiałów eksploatacyjnych wyprodukowanych w latach 2011 lub 2012, w części I zamówienia materiałów eksploatacyjnych wyprodukowanych wyłącznie w roku 2012. Dla Tonerów i tuszy pakowanych w większej ilości niż pojedynczo - w ofercie należy wykazać ilość zaoferowanych sztuk liczonych pojedynczo, z zaznaczeniem innego (np. podwójnego, potrójnego) sposobu ich pakowania. Materiały powinny być dostarczone do Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta. Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta, opis zawartości i numer katalogowy. 7. Zamawiający dopuszcza składanie przez WYKONAWCĘ ofert z równoważnymi materiałami eksploatacyjnym dot. części I i II zamówienia . W przypadku dostawy zamienników wymagane jest podanie na opakowaniu oznaczenia oryginalnego materiału eksploatacyjnego, którego dotyczy dany zamiennik. Zamawiający wymaga, aby na każdy produkt Wykonawca dołączył dokumentację, o której mowa w rozdz. VI ust. 3 Inne dokumenty . 8. W kolumnę Nr 3 Wykonawca wpisuje nazwę handlową, rodzaj, normy oraz parametry oferowanego przez siebie asortymentu potwierdzając spełnienie kryteriów pożądanych przez Zamawiającego. 9. Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych (tuszy i tonerów) posiadających pojemności startowe. 10. Zamawiający wymaga, aby oferowane materiały eksploatacyjne do sprzętu komputerowego posiadały termin przydatności do użycia, na co najmniej 12 miesięcy licząc od daty odbioru towaru od Wykonawcy. 11. Dostarczone przez Wykonawcę produkty muszą być wysokiej jakości i zapewniać kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, a ponadto muszą być na gwarancji producenta. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych niekorzystnie odbiega od wymagań producenta asortymentu stanowiącego przedmiot umowy, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany asortymentu na nowy, wolny od wad w terminie 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym materiale telefonicznie lub faksem. Wymiana nastąpi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, na koszt i ryzyko Wykonawcy. 12. Wykonawca musi zagwarantować (Zał. 7 do SIWZ), że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego wkładów (tuszy i tonerów) nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia. 13. W przypadku wystąpienia uszkodzenia sprzętu komputerowego na skutek użycia materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Wykonawcę, Wykonawca zobowiąże się do dostarczenia w terminie 2 dni i na swój koszt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego zastępczego sprzętu komputerowego wraz z odpowiednim materiałem eksploatacyjnym (tusz, toner) oraz przejmie na siebie koszty naprawy uszkodzonego sprzętu komputerowego. 14. Dostawę towaru będzie należało zrealizować w terminie uzgodnionym - z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem. Towar - w ramach wynagrodzenia za wykonaną dostawę - zostanie wniesiony przez Wykonawcę do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na adres ul. Banacha 2 w Warszawie. 15. Zamawiający nie przewiduje realizacji zamówienia w więcej niż jednej dostawie na każdy wskazany powyżej adres. 16. Wykonawca na swój koszt odbierze zużyte tusze i tonery w terminie 18 miesięcy od dnia zrealizowania dostawy. Miejsce i termin odbioru, strony uzgodnią ze sobą w trybie roboczym..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Automatyka Biurowa, Al. Prymasa Tysiąclecia 103, 01-424 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8388,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9042,96
Oferta z najniższą ceną: 7662,30 / Oferta z najwyższą ceną: 10024,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JM DATA s.c. Żebrowski, Ryciak, ul. Trakt Lubelski 233, 04-667 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 134633,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 139605,00
Oferta z najniższą ceną: 133220,98 / Oferta z najwyższą ceną: 143708,28
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GANDOLF Andrzej Kulesza, ul. Oszmiańska 7, 03-503 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11706,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14398,38
Oferta z najniższą ceną: 14398,38 / Oferta z najwyższą ceną: 14398,38
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
- Usługi przeprowadzenia szkoleń mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz - IChP.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń biblioteki zajmującej część parteru w budynku użyteczności publicznej na CUS zlok. na dz. nr 1001 w m. Ryglice, gmina Ryglice
- Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki.
- dostawa sprzętu komputerowego w tym m. in: komputery, oprogramowania, skanery, kserokopiarki, kardiomonitory, serwery, programy , faxy.
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.