eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDostawa wieloparametrowych pasków do wykonania badań ogólnych moczu w technologii suchych pasków wraz osadem w technologii przepływowej komory pomiarowej z dzierżawą systemu analitycznego dla UCK

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-13

Gdańsk: Dostawa wieloparametrowych pasków do wykonania badań ogólnych moczu w technologii suchych pasków wraz osadem w technologii przepływowej komory pomiarowej z dzierżawą systemu analitycznego dla UCK
Numer ogłoszenia: 269475 - 2011; data zamieszczenia: 13.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 231139 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3491248, faks 58 3492074, 3461178.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wieloparametrowych pasków do wykonania badań ogólnych moczu w technologii suchych pasków wraz osadem w technologii przepływowej komory pomiarowej z dzierżawą systemu analitycznego dla UCK.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Dostawa wieloparametrowych pasków do wykonania 175.000 badań ogólnych w moczu w technologii suchych pasków podanych w załączniku nr 6A do niniejszego SIWZ w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy; 2.Dostawa części zużywalnych do zestawu analizatorów potrzebnych do wykonania oznaczeń podanych w pkt 1 w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy; 3.Dostawa materiału kontrolnego i kalibratorów na trzech poziomach (niski, normalny, wysoki) przy jednym oznaczeniu kontroli na dzień dla badania ogólnego moczu i na dwóch poziomach dla osadu moczu przez okres 3 lat od dnia zawarcia umowy, uwzględniając termin ważności materiału kontrolnego; 4.Wydzierżawienie Zamawiającemu systemu analitycznego o parametrach wymaganych określonych w załączniku nr 7 do SIWZ (Parametry wymagane) wykonującego analizy podane w załączniku nr 6A do SIWZ wraz z drukarką, oraz wbudowanym czytnikiem kodów kreskowych, na okres 3 lat od dnia zawarcia umowy, oraz drugiego analizatora zapasowego o parametrach określonych w załączniku nr 7 do SIWZ 5.Instalacja u Zamawiającego systemu analitycznego, oprogramowania umożliwiającego komunikację i przesyłanie danych (wyników) do istniejącej sieci informatycznej zamawiającego, przeprowadzenie szkolenia obsługi w zakresie racjonalnej eksploatacji dostarczonego sprzętu i oprogramowania umożliwiającego komunikację i przesyłanie danych (wyników) do istniejącej sieci informatycznej zamawiającego, aktualizacja oprogramowania analizatora w trakcie trwania umowy. 6.Dostawa niezależnego zestawu komputerowego umożliwiającego komunikację i przesyłanie wyników do istniejącej sieci informatycznej Zamawiającego. Parametry graniczne zestawu komputerowego znajdują się w załączniku nr 7 do SIWZ. 7.Do obowiązków dostawcy należeć będzie : Dostarczenie systemu analitycznego z wbudowanym czytnikiem kodów kreskowych i drukarką laserową Dokonanie instalacji dostarczonego sprzętu u bezpośredniego użytkownika Przeprowadzenie szkolenia obsługi w zakresie racjonalnej eksploatacji dostarczonego sprzętu Dostarczenie bezpośredniemu odbiorcy instrukcji obsługi w języku polskim Aktualizacja oprogramowania analizatora w trakcie trwania umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 38.43.20.00 - Aparatura do analizowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Comesa Polska Sp. z o.o., ul. Wolińska 4, 03-699 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 450000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 481992,12

  • Oferta z najniższą ceną: 481992,12 / Oferta z najwyższą ceną: 481992,12

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.