Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-10
Gniezno: Wykonanie i dostawa upominków promocyjnych w ramach projektu pn. Tu powstała Polska promocja wizerunkowego produktu Wielkopolski, kulturowego produktu turystycznego Powiatu Gnieźnieńskiego oraz innych upominków promocyjnych dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie
Numer ogłoszenia: 269478 - 2013; data zamieszczenia: 10.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gnieźnieński , ul. Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4240706, faks 061 4240770.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-gniezno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa upominków promocyjnych w ramach projektu pn. Tu powstała Polska promocja wizerunkowego produktu Wielkopolski, kulturowego produktu turystycznego Powiatu Gnieźnieńskiego oraz innych upominków promocyjnych dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie i dostawę upominków promocyjnych w ramach projektu pn. Tu powstała Polska promocja wizerunkowego produktu Wielkopolski, kulturowego produktu turystycznego Powiatu Gnieźnieńskiego tabela nr 1 oraz innych upominków promocyjnych dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie tabela nr 2. Planowany zakres rzeczowy i ilościowy dostawy. Tabela nr 1 Torby reklamowe 2 500 szt. Materiał: papier gramatura ok. 170 g. Nadruk: wykonany w technice offsetowej full color powierzchnia na całości matowa folia logotypy unijne nadrukowane na spodzie torby.Projekt wykonany przez Wykonawcę, na podstawie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego logotypy itd.Uchwyt: sznurek bawełniany, przewlekany przez wzmocnioną górną zakładkę z pętelkami, grubość: 5 mm, krótki: 2 na 50 cm Wymiary: 320 na 240 na 90 wysokość na szerokość na głębokość w mm Wzmocnienia: zakładka górna: usztywniona tekturą min. 1,3 mm, dno torby: usztywnione tekturą o gramaturze 350 g na m kw Całość pakowana zbiorczo w kartony z umieszczoną informacją o ilości sztuk.Dopuszcza się zastosowanie równoważnych materiałów do wykonania przedmiotu zamówienia Długopisy 5 000 szt. 2 na 2 500 szt.Materiał wykonania: metal Długość: ok. 135 mm Kolor: grafitowy, czerwony Przycisk wysuwający wkład w kolorze srebrnym z czarną końcówką Na obudowie umieszczone dwa ozdobne pierścienie w kolorze srebrnym Znakowanie: Dwustronny grawer laserowy, jednokolorowy biały pole nadruku 2 razy 65 na 6 mm wys. na szer. Projekt znakowania wykonany przez Wykonawcę, na podstawie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego zawierający m.in. logotypy unijne Wkład: niebieski średnica 1 mm Całość pakowana zbiorczo w kartony z umieszczoną informacją o ilości sztuk. Dopuszcza się zastosowanie równoważnych materiałów do wykonania przedmiotu zamówienia Kubki 1 000 szt.Materiał wykonania: porcelit Kolor: biały Pojemność: ok. 300 ml Rozmiar: wysokość: ok. 95 mm średnica ok. 80 mm Nadruk: z boku na zewnątrz na podstawie projektu przygotowanego przez Zamawiającego zawierającego m.in. logotypy unijne rozmiar ok. 180 na 78 mm ilość kolorów: 4 Każdy kubek pakowany oddzielnie, w pudełko kartonowe Całość pakowana zbiorczo w kartony z umieszczoną informacją o ilości sztuk.Dopuszcza się zastosowanie równoważnych materiałów do wykonania przedmiotu zamówienia Talie kart do gry 5 000 szt. Karty oraz pudełko wykonane według indywidualnego projektu zwierającego min. logotypy unijne przygotowanego przez Wykonawcę, na podstawie materiałów przekazanych przez Zamawiającego zdjęcia, logotypy itd. Karty: Talia: 55 listków Materiał wykonania: karton karciany 270g Format: ok. 58 na 88 mm Druk: 4 i 4 kolory CMYK dwustronny Inne cechy: Lakier dyspersyjny 1 na 1 Zaokrąglone narożniki Karty pakowane w celofan z tasiemką do otwierania Pudełko: Karton alaska lub analogiczny 250g, jednostronnie kredowany Druk pudełka 4 i 0, kolory CMYK plus lakier Całość pakowana zbiorczo w kartony z umieszczoną informacją o ilości sztuk.Dopuszcza się zastosowanie równoważnych materiałów do wykonania przedmiotu zamówienia Koszulki tshirt 1 000 szt.Materiał wykonania: 100 procent bawełna. Dopuszczalne są domieszki włókien sztucznych max 5 procent Gramatura: Minimum 170g na m kw Kolor: Biały Podwójny szew wokół szyi, przy rękawach i u dołu koszulki Nadruk: W dwóch miejscach, wykonany w technice sitodruku, na podstawie projektu przygotowanego przez Zamawiającego.Nadruk duży wielkość ok. 28 na 14cm szer. na wys. z przodu koszulki; ilość kolorów: 3 Nadruk mały zawierający logotypy unijne wielkość ok. 10 na 1,2 cm szer. na wys. na rękawku ilość kolorów: 4 Ilościowe zestawienie poszczególnych rozmiarów zostanie ustalone na etapie podpisywania umowy Koszulki pakowane pojedynczo w opakowania foliowe Całość pakowna zbiorczo w kartony z umieszczoną informacją o ilości sztuk. Dopuszcza się zastosowanie równoważnych materiałów do wykonania przedmiotu zamówienia Zestaw widokówek 1 500 zestawów 5 wzorów w zestawie Wymiary: ok. 148 mm na 105 mm szer. na wys.Materiał: Karton podwójnie bielony gramatura ok. 300 g Nadruk: 1 strona full color + folia błyszcząca 2 strona jednokolorowy czarny Nadruk wykonany według indywidualnego projektu zawierającego min. logotypy unijne przygotowanego przez Wykonawcę, na podstawie materiałów przekazanych przez Zamawiającego zdjęcia, logotypy itd. Każdy zestaw pakowany oddzielnie w celofan Całość pakowana zbiorczo w kartony z umieszczoną informacją o ilości sztuk. Dopuszcza się zastosowanie równoważnych materiałów do wykonania przedmiotu zamówienia Zakładki do książek 40 000 szt. 5 modeli po 8 000 szt.Wymiary: ok. 200 mm na 50 mm szer. na wys. Materiał: karton, gramatura ok. 350g Nadruk: 1 strona full color plus folia błyszcząca 2 strona jednokolorowy czarny Nadruk wykonany według indywidualnego projektu zawierającego m.in. logotypy unijne przygotowanego przez Wykonawcę, na podstawie materiałów przekazanych przez Zamawiającego zdjęcia, logotypy itd. Całość pakowana zbiorczo w kartony z umieszczoną informacją o ilości sztuk. Dopuszcza się zastosowanie równoważnych materiałów do wykonania przedmiotu zamówienia. Tabela nr 2 Pendrive 200 szt. Materiał: silikon Kolor: Biały Pojemność: 2 GB Nadruk: jednostronny w 4 kolorach Projekt wykonany przez Wykonawcę z wykorzystaniem logo Powiatu Gnieźnieńskiego przekazane przez Zamawiającego po podpisaniu umowy Wymiary: 68 mm na 20 mm długość na szerokość Opakowanie: kartonik z okienkiem w kolorze białym Całość pakowana zbiorczo w karton z umieszczoną informacją o ilości sztuk. Dopuszcza się zastosowanie równoważnych materiałów do wykonania przedmiotu zamówienia Bidony 200 szt.Kolor: czerwony Materiał: aluminium; nakrętka oraz lejek plastikowy Pojemność: 600 ml. Nadruk: wykonany w technice graweru laserowego Projekt wykonany przez Wykonawcę z wykorzystaniem logo Powiatu Gnieźnieńskiego przekazane przez Zamawiającego po podpisaniu umowy Wymiary: wysokość 21 cm; średnica 7 cm. Opakowanie każdy bidon pakowany w oddzielne pudełko kartonowe Całość pakowana zbiorczo w kartony z umieszczoną informacją o ilości sztuk. Dopuszcza się zastosowanie równoważnych materiałów do wykonania przedmiotu zamówienia Torby papierowe 2 000 szt.Nakład: 2 000 szt.Materiał: papier kredowy 170g na m kw, laminat matowy Nadruk trzema kolorami kolory Pantone 485 C, 1235 C i Cool Grey 11 C 100 procent zadruku, nadruk dwustronny, dwie strony różne, wykonany na podstawie projektu dostarczonego przez Zamawiającego Dodatkowo lakier UV położony wybiórczo do 50 prcent powierzchni Uchwyt przewlekany ze sznurka polipropylenowego, kolor szary, zbliżony do Cool Grey 11C Usztywniane dno tekturką 325g na m kw i góra torby tekturką 960 g na m kw, 1,6 mm,Rozmiar toreb: szer. 20 cm, wys. 20 cm, gł. 8 cm,Całość pakowana zbiorczo w kartony z umieszczoną informacją o ilości sztuk. Dopuszcza się zastosowanie równoważnych materiałów do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszystkich czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności do:przygotowania projektów graficznych dla wskazanego w tabeli nr 1 asortymentu tj. dla toreb reklamowych, długopisów, talii kart do gry, widokówek i zakładek do książek oraz dla asortymentu wskazanego w tabeli nr 2 tj. dla pendrive oraz bidonów przy czym Wykonawca zobowiązany będzie do wprowadzania wszelkich uwag przekazywanych przez Zamawiającego, do którego należy ostateczna akceptacja projektów, wykonania przedmiotu zamówienia, o którym mowa w niniejszej specyfikacji zgodnie z przygotowanymi przez Zamawiającego projektami graficznymi dla tabeli nr 1: kubki, koszulki tshirt oraz dla tabeli nr 2 torby papierowe oraz zgodnie z projektami graficznymi przygotowanymi przez Wykonawcę i zaakceptowanymi przez Zamawiającego dla tabeli nr 1: torby reklamowe, długopisy, talie kart do gry, widokówki i zakładki do książek dla tabeli nr 2: pendrive oraz bidony dostarczenia przedmiotu zamówienia w terminie zawartym w umowie stanowiącej zał. nr 5 do SIWZ i na miejsce wskazane przez Zamawiającego tj. do siedziby Zamawiającego lub w inne miejsce na terenie miasta Gniezna. Ostateczna wielkość dostawy zostanie doprecyzowana w umowie na podstawie cen jednostkowych zawartych w złożonej ofercie i może ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego i Zamawiający nie gwarantuje całkowitej realizacji dostawy tj. wielkość dostawy może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu o 10 procent ilości dla każdego z asortymentu z osobna będącego przedmiotem zamówienia, określonego w tabeli nr 1 i w tabeli nr 2. Całościowe wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany wykonać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15 września 2013 r. Podstawą rozliczenia należności za dostawę wykonanych gadżetów będą cząstkowe faktury Vat wraz z protokołami zdawczo-odbiorczymi potwierdzającymi zrealizowanie całości zamówienia. Wykonawca dostarczy do biura podawczego Starostwa Powiatowego w Gnieźnie oddzielną fakturę za wykonanie i dostawę asortymentu określonego w tabeli nr 1 tj. pkt 3.2.1. SIWZ i oddzielną za wykonanie i dostawę asortymentu określonego w tabeli nr 2 tj. pkt 3.2.1. SIWZ. Należność za dostarczony asortyment opłacona zostanie przelewem w terminie 30 dni od daty wpływu faktury do biura podawczego Starostwa Powiatowego w Gnieźnie. Wykonawca zagwarantować musi minimum 12 miesięczny okres gwarancji na ww. asortyment upominki promocyjne..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie wykonanych przynajmniej trzech dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, o wartości minimum 35 000,00 PLN każda i treści odpowiadającej zakresowi niniejszego zamówienia wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie -referencje. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania ww. warunków będzie dokonywana metodą spełnia/niespełna w oparciu o złożone dokumenty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając wykaz podwykonawców uczestniczących w realizacji zamówienia stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ oraz wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając wykaz podwykonawców uczestniczących w realizacji zamówienia stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ oraz wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien złożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 40 000,00 PLN wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełniania ww. warunków będzie dokonywana metodą: spełnia/ niespełna w oparciu o złożony dokument.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o wykonaniu zadania samodzielnie stanowiące załącznik nr 4a do SIWZ lub oświadczenie o wykonaniu zadania przy pomocy podwykonawców wraz z wykazem prac, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu od podwykonawcy oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ustawy Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: w stosunku do osób- zmiany osób reprezentujących na skutek zmian organizacyjnych, zmiany danych adresowych- w przypadku zmiany siedziby, w zakresie terminów realizacji usługi, w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i które były niezależne od stron, zmiana może nastąpić na wniosek wykonawcy gdy konieczność zmiany terminu wynikła z opóźnień w dostarczeniu materiałów, danych przez osoby trzecie a są one niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia przez wykonawcę., w zakresie wielkości dostawy przedmiotu zamówienia w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego i Zamawiający nie gwarantuje całkowitej realizacji dostawy tj. wielkość dostawy może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu o 10 procent ilości dla każdego z asortymentu z osobna będącego przedmiotem zamówienia określonego w tabeli nr 1 i w tabeli nr 2.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gniezno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Gnieźnie, ul. Jana Pawła II 9/10,62-200 Gniezno, I piętro, pokój 1.13..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2013 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Gnieźnie, ul. Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno, biuro podawcze, parter budynku..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający niniejszym zamówieniem realizuje projekt Tu powstała Polska-promocja wizerunkowego produktu Wielkopolski, kulturowego produktu turystycznego Powiatu Gnieźnieńskiego współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA NOWYCH WORKÓW DO ZBIÓRKI ODPADÓW SEGREGOWANYCH
- Budowa infrastruktury kanalizacyjnej do terenów inwestycyjnych gminy Gniezno - Jankowo Dolne, Lulkowo, Kalina - projekt
- Obsługa portierni Zakładu Opiekuńczo Leczniczego SP ZOZ wraz z obsługą wewnętrznej centrali automatycznej sygnalizacji pożaru
- Mnichowo - modernizacja kompleksu sportowego "Orlik" działka nr 172 - część III: piłkochwyty
- Obsługa w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów z terenów zielonych miasta Gniezna oraz z siedziby Zakładu Zieleni Miejskiej w Gnieźnie
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część V sprzęt elektroniczny
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa promocyjna polegająca na składzie, opracowaniu graficznym i wydruku tygodnika Łącznik Zielonogórski
- Wydruk i dostawa materiałów w roku 2025 dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- Usługa drukowania, skanowania i kopiowania dokumentów za pomocą urządzeń dostarczonych i zainstalowanych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Bydgoszczy
- Wydanie monografii naukowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.