eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOpracowanie Systemów Identyfikacji Wizualnej, Księgi znaku Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii, opracowanie projektów, dostawa oraz wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych dla Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii i projektówEdukacyjne wsparcie procesu wdrażania dyrektywy INSPIRE w administracji samorządowej w kontekście podniesienia jakości usług i efektywności działania, Georeferencyjna Baza Danych Obiektów Topograficznych (GBDOT) wraz z Krajowym Systemem Zarządzania, Geoportal 2, TERYT 2 - Państwowy rejestr granic i powierzchni jednostek podziałów terytorialnych kraju.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-07

Warszawa: Opracowanie Systemów Identyfikacji Wizualnej, Księgi znaku Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii, opracowanie projektów, dostawa oraz wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych dla Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii i projektów: Edukacyjne wsparcie procesu wdrażania dyrektywy INSPIRE w administracji samorządowej w kontekście podniesienia jakości usług i efektywności działania, Georeferencyjna Baza Danych Obiektów Topograficznych (GBDOT) wraz z Krajowym Systemem Zarządzania, Geoportal 2, TERYT 2 - Państwowy rejestr granic i powierzchni jednostek podziałów terytorialnych kraju.
Numer ogłoszenia: 2694 - 2011; data zamieszczenia: 07.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Urząd Geodezji i Kartografii , ul. Wspólna 2, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6618432, faks 022 6283467.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gugik.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Systemów Identyfikacji Wizualnej, Księgi znaku Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii, opracowanie projektów, dostawa oraz wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych dla Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii i projektów: Edukacyjne wsparcie procesu wdrażania dyrektywy INSPIRE w administracji samorządowej w kontekście podniesienia jakości usług i efektywności działania, Georeferencyjna Baza Danych Obiektów Topograficznych (GBDOT) wraz z Krajowym Systemem Zarządzania, Geoportal 2, TERYT 2 - Państwowy rejestr granic i powierzchni jednostek podziałów terytorialnych kraju..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Systemów Identyfikacji Wizualnej, Księgi znaku Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii, opracowanie projektów, dostawa oraz wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych dla Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii i projektów: Edukacyjne wsparcie procesu wdrażania dyrektywy INSPIRE w administracji samorządowej w kontekście podniesienia jakości usług i efektywności działania, Georeferencyjna Baza Danych Obiektów Topograficznych (GBDOT) wraz z Krajowym Systemem Zarządzania, Geoportal 2, TERYT 2 - Państwowy rejestr granic i powierzchni jednostek podziałów terytorialnych kraju. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 części: 1) Kalendarze firmowe, 2) Materiały drukowane i promocyjne, 3) System Identyfikacji Wizualnej i Księga Znaku 4) Ścianka wystawiennicza. 3. Opis przedmiotu zamówienia - stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5, 39.29.41.00-0, 79.81.10.00-2, 79.80.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gugik.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GŁÓWNY URZĄD GEODEZJI I KARTOGRAFII 00-926 Warszawa ul. Wspólna 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2011 godzina 12:00, miejsce: GŁÓWNY URZĄD GEODEZJI I KARTOGRAFII 00-926 Warszawa ul. Wspólna 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia wynosi dla części: 1) I - nie dłużej niż 14 dni od dnia zawarcia umowy; 2) II - nie dłużej niż 20 dni od dnia zawarcia umowy; 3) III - nie dłużej niż 30 dni od dnia zawarcia umowy; 4) IV - nie dłużej niż 20 dni od dnia zawarcia umowy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. UWAGA: Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kalendarze firmowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kalendarze firmowe - szczegółowo określono w SIWZ w załączniku nr 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5, 39.29.41.00-0, 79.81.10.00-2, 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały drukowane i promocyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały drukowane i promocyjne - szczegółowo określono w SIWZ w załączniku nr 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5, 39.29.41.00-0, 79.81.10.00-2, 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: System Identyfikacji Wizualnej i Księga Znaku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System Identyfikacji Wizualnej i Księga Znaku - szczegółowo określono w SIWZ w załączniku nr 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5, 39.29.41.00-0, 79.81.10.00-2, 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ścianka wystawiennicza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ścianka wystawiennicza - szczegółowo określono w SIWZ w załączniku nr 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5, 39.29.41.00-0, 79.81.10.00-2, 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.