Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-12
Tarnów: zakup i dostawa: obuwia dla pracowników szpitala
Numer ogłoszenia: 269544 - 2015; data zamieszczenia: 12.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ , ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6315460, faks 014 6315460, 6212581.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa: obuwia dla pracowników szpitala.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa: obuwia dla pracowników szpitala w Zakresach: ZAKRES I OBUWIE ROBOCZE MEDYCZNE DAMSKIE ZAKRES II OBUWIE ROBOCZE MEDYCZNE MĘSKIE ZAKRES III OBUWIE ROBOCZE MEDYCZNE DAMSKIE - DHS ZAKRES IV OBUWIE ROBOCZE MEDYCZNE MĘSKIE - DHS Zakres V OBUWIE MĘSKIE GUMOWE ZAKRES VI PÓŁBUTY ROBOCZE MĘSKIE ZAKRES VII DREWNIAKI SKÓRZANE BIAŁE.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.00.00-0, 18.83.00.00-6, 18.81.20.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1 Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie których może być wprowadzany do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia RP. 2 Katalog w języku polskim opisujący oferowany asortyment wystawiony przez producenta lub podmiot wprowadzający do obrotu na terenie UE z zaznaczeniem w nim każdej oferowanej pozycji asortymentowej. 3 Oświadczenie producenta o zgodności z normą PN EN ISO 20347 2012 Środki ochrony indywidualnej - Obuwie zawodowe. Obuwie powinno spełniać wymagania normy aktualnej. Dotyczy zakresów I-V,VII. 4 Oświadczenie producenta/dystrybutora skóry, że skóra nie zawiera chloru sześciowartościowego i formaldehydu. Zakres I Wymagania do obuwia 1. Oświadczenie producenta o zgodności z normą PN EN ISO 20347 2012 Środki ochrony indywidualnej - Obuwie zawodowe. Obuwie powinno spełniać wymagania normy aktualnej. 2. Spody obuwia w kolorze według palety barw RAL- kolor szary -RAL 7035 3. Oznaczenie każdego obuwia znakiem skóra - wierzch, środek i podbicie wewnętrzne 4. Oznaczenie każdego obuwia nazwą producenta obuwia. 5. Instrukcja użytkowania w języku polskim dołączona do każdej pary obuwia. 6. Buty pakowane w pudełka z etykietą producenta - nazwa i adres producenta obuwia, skóra naturalna - wierzch, podszewka, wyściółka , data produkcji, rozmiar. 7. Oświadczenie producenta-dystrybutora skóry, że skóra nie zawiera chloru sześciowartościowego i formaldehydu. 8. Do oferty należy dołączyć wzory obuwia zgodnym ze SIWZ w rozmiarze 38. Zakres II Wymagania do obuwia 1. Oświadczenie producenta o zgodności z normą PN EN ISO 20347 2012 Środki ochrony indywidualnej - Obuwie zawodowe. Obuwie powinno spełniać wymagania normy aktualnej. 2. Oznaczenie każdego obuwia znakiem skóra wierzch, środek i podbicie wewnętrzne 3. Oznaczenie każdego obuwia nazwą producenta obuwia. 4. Instrukcja użytkowania w języku polskim dołączona do każdej pary obuwia. 5. Buty pakowane w pudełka z etykietą producenta ( nazwa i adres producenta obuwia, skóra naturalna ( wierzch, podszewka, wyściółka ), data produkcji, rozmiar. 6. Oświadczenie producenta/dystrybutora skóry, że skóra nie zawiera chloru sześciowartościowego i formaldehydu. 7. Do oferty należy dołączyć wzory obuwia zgodnym ze SIWZ w rozmiarze 42. Zakres III Wymagania do obuwia 1. Oświadczenie producenta o zgodności z normą PN EN ISO 20347 2012 Środki ochrony indywidualnej - Obuwie zawodowe. Obuwie powinno spełniać wymagania normy aktualnej 2. Spody obuwia w kolorze według palety barw RAL- kolor szary -RAL 7035 3. Oznaczenie każdego obuwia znakiem skóra ( wierzch, środek i podbicie wewnętrzne 4. Oznaczenie każdego obuwia nazwą producenta obuwia. 5. Instrukcja użytkowania w języku polskim dołączona do każdej pary obuwia. 6. Buty pakowane w pudełka z etykietą producenta ( nazwa i adres producenta obuwia, skóra naturalna ( wierzch, podszewka, wyściółka ), data produkcji, rozmiar. 7. Oświadczenie producenta/dystrybutora skóry, że skóra nie zawiera chloru sześciowartościowego i formaldehydu. 8. Do oferty należy dołączyć wzory obuwia zgodnym ze SIWZ w rozmiarze 38. Zakres IV Wymagania do obuwia 1. Oświadczenie producenta o zgodności z normą PN EN ISO 20347 2012 Środki ochrony indywidualnej - Obuwie zawodowe. Obuwie powinno spełniać wymagania normy aktualnej. 2. Oznaczenie każdego obuwia znakiem skóra ( wierzch, środek i podbicie wewnętrzne ) 3. Oznaczenie każdego obuwia nazwą producenta obuwia. 4. Instrukcja użytkowania w języku polskim dołączona do każdej pary obuwia. 5. Buty pakowane w pudełka z etykietą producenta ( nazwa i adres producenta obuwia, skóra naturalna ( wierzch, podszewka, wyściółka ), data produkcji, rozmiar. 6. Oświadczenie producenta/dystrybutora skóry, że skóra nie zawiera chloru sześciowartościowego i formaldehydu. 7. Do oferty należy dołączyć wzory obuwia zgodnym ze SIWZ w rozmiarze 42. Zakres V Wymagania do obuwia : 1. Oświadczenie produceta o zgodności z normą PN EN ISO 20347 2012 Środki ochrony indywidualnej - Obuwie zawodowe. Obuwie powinno spełniać wymagania normy aktualnej. Zakres VII Wymagania do obuwia 1. Oświadczenie producenta o zgodności z normą PN EN ISO 20347 2012 Środki ochrony indywidualnej - Obuwie zawodowe. Obuwie powinno spełniać wymagania normy aktualnej.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osoba upoważnioną na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sadowego. Jeżeli ofertę podpisuje osoba fizyczna celem weryfikacji należy dołączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba wymieniona w rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz. 2) oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy PZP, 3) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Termin dostawy - 30
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
3. Cena pomniejszona o podatek VAT obowiązuje przez okres trwania umowy. W trakcie trwania umowy możliwa jest zmiana cen tylko w przypadku zmiany: a. zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Zmiana w tym Zakresie obowiązuje dopiero po podpisaniu aneksu. 4. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem § 2 ust. 6 Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w szczególności, gdy : a) wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzieleniu świadczeń zdrowotnych , lub b) w wyniku zmiany umowy możliwym będzie podniesienie poziomu lub jakości usług lub dostarczonego sprzętu, lub c) zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego, lub d) potrzeba zmiany umowy wynika ze zmiany przepisów prawa lub e) potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmian organizacyjnych Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukasz.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Logistyki Szpitala Wojewódzkiego im.Śa.Łukasza SP ZOZ w TArnowie ul. Lwowska 178A, 33-100 TArnów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Dział Logistyki Szpitala Wojewódzkiego im.Św.Łukasza SP ZOZ w Tarnowie ul. Lwowska 178A, 33-100 TArnów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: OBUWIE ROBOCZE MEDYCZNE DAMSKIE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OBUWIE ROBOCZE MEDYCZNE DAMSKIE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: OBUWIE ROBOCZE MEDYCZNE MĘSKIE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OBUWIE ROBOCZE MEDYCZNE MĘSKIE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: OBUWIE ROBOCZE MEDYCZNE DAMSKIE - DHS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OBUWIE ROBOCZE MEDYCZNE DAMSKIE - DHS.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: OBUWIE ROBOCZE MEDYCZNE MĘSKIE - DHS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OBUWIE ROBOCZE MEDYCZNE MĘSKIE - DHS.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: OBUWIE MĘSKIE GUMOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OBUWIE MĘSKIE GUMOWE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.20.00-4.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PÓŁBUTY ROBOCZE MĘSKIE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PÓŁBUTY ROBOCZE MĘSKIE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.00.00-0.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: DREWNIAKI SKÓRZANE BIAŁE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DREWNIAKI SKÓRZANE BIAŁE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.00.00-0.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Dostawy koncentratów do dializ, dializatu bezwapniowego, cytrynianu sodu i chlorku wapnia
- Zapewnienie usług konferencyjnych, gastronomicznych i hotelowych na potrzeby szkolenia dla pracowników sądów okręgu tarnowskiego
- Remont drogi gminnej nr 201559K w km 0+000 do km 0+890 w miejscowości Nowodworze, Gmina Tarnów
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" na os. Zielonym w Tarnowie
- Dostawy: oznakowanych laserowo "Bl Op" narzędzi chirurgicznych wielokrotnego użytku do uzupełnienia zestawów operacyjnych
- OPRACOWANIE KOMPLETNEJ, WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ WRAZ Z REPREZENTOWANIEM W POSTĘPOWANIU W SPRAWIE UZYSKANIA POZWOLENIA NA BUDOWĘ, UZYSKANIEM PRAWOMOCNEGO POZWOLENIA NA BUDOWĘ ORAZ POZWO
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży roboczej, materiałów bhp oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów Pronatura Sp. z o.o.
- Dostawa przedmiotów odzieży specjalnej dla Wojskowych Straży Pożarnych - postępowanie nr 14/D
- "Dostawa sprzętu pożarniczego w ramach projektu pn. Razem przeciwko skutkom zmian klimatu na pograniczu polsko-słowackim. Zarządzanie kryzysowe w teorii i praktyce"
- Dostawa wyposażenia dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Nowogródku Pomorskim
- Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego rękawic roboczych oraz obuwia roboczego dla pracowników MPO Sp. z o.o. w Krakowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.