eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › zakup wraz z dostawą samochodu pogrzebowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-13

Gliwice: zakup wraz z dostawą samochodu pogrzebowego
Numer ogłoszenia: 26954 - 2009; data zamieszczenia: 13.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych , ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup wraz z dostawą samochodu pogrzebowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą samochodu specjalnego - pogrzebowego w kolorze srebrny metalic - 1 sztuka, fabrycznie nowy, bez przebiegu, rok produkcji 2008 lub 2009, o następujących parametrach: 1.silnik diesla, rzędowy o pojemności skokowej max. 2000 cm, moc min.96 KM (75 kW ), wtrysk bezpośredni sterowany elektronicznie z turbodoładowaniem, 2.skrzynia biegów manualna pięciobiegowa + wsteczny(5+1), 3.napęd na oś przednią, 4.układ hamulcowy z elektronicznym rozdziałem siły hamowania, ze wspomaganiem, przód i tył hamulce tarczowe oraz elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy ESP, 5.przekładnia kierownicza ze wspomaganiem, regulowana w dwóch płaszczyznach, 6.kabina 6 osobowa, 4 drzwiowa z oddzielną częścią ładunkową: -siedzenie kierowcy komfortowe z podłokietnikiem oraz regulacją wysokości, -poduszka powietrzna kierowcy oraz poduszka pasażerów, -min jeden system zabezpieczenia przed kradzieżą np. immobiliser -klimatyzacja (dopuszcza się manualną) -pełne przeszklenie, szyby czarne, -elektryczne szyby przednie, -klapa tylna na sprężynach gazowych, -lusterka zewnętrzne sterowane i ogrzewane elektrycznie, -relingi dachowe, -koło zapasowe pełnowymiarowe, -ściana działowa pełna, hermetyczna, -zabezpieczenie lakieru na zderzaku tylnym i progach bocznych, -chlapacze kół przednich i tylnych, -nadkola z tworzywa przód i tył, -nakładki zderzaka lakierowane - w kolorze nadwozia, 7.radioodtwarzacz z wejściem AUX, głośniki dwudrożne z przodu i w części funeralnej, dywaniki i pokrowce siedzeń - przód i tył, 8.gwarancja mechaniczna min. 24 miesiące , na perforację blach min 96 m - cy, na lakier min. 24 m - ce, 9.wszystkie fotele wyposażone w zagłówki i pasy bezpieczeństwa, 10.długość pojazdu min 500 cm, 11.norma spalin i hałasu EURO IV. ZABUDOWA POGRZEBOWA - spełniająca warunki sanitarne określone w wytycznych Ministerstwa Zdrowia i Opieki Społecznej ( ZPO-44323-7/94) oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dn. 23 lutego 2005, posiadająca Atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny w Warszawie oraz homologację typu w kategorii N1 - samochody specjalne pogrzebowe. 1.zabudowa wykonana z materiału łatwo zmywalnego, 2.podłoga z blachy nierdzewnej, 3.oświetlenie halogenowe, 4.wentylacja przedziału trumiennego uruchamiana z kabiny kierowcy, 5.kompletne urządzenie do załadunku i transportu trumny: wózek trumienny, pokryty blachą nierdzewną, wysuwany poza obrys samochodu, tacka obrotowa, belka stabilizująca położenie trumny, uchwyty pasów transportowych, pasy transportowe, 6.okno w ścianie działowej, 7.odboje gumowe na dolnej części ściany działowej. Wykonawca oświadcza, że jest autoryzowanym przedstawicielem lub dealerem i może sprzedawać oferowany pojazd oraz, że posiada uprawnienia do prowadzenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Wykonawca zapewnia pełny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny Dostawca posiada odpowiednie zaplecze serwisowe oraz wykwalifikowanych pracowników i szybki dostęp do części zamiennych - czas oczekiwania nie dłużej niż 72 godz. od chwili zgłoszenia (licząc dni robocze). Termin dostawy - 8 tygodni od chwili podpisania umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)warunki przystąpienia do postępowania: a)posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp), w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, zgodnie z art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie, b)posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. 2)opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków przystąpienia do postępowania: a)ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w n/w dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnienia/nie spełnienia, b)z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił warunki wymienione w pkt.1)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)dokumenty, jakie należy złożyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art.22 ust.1, art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Usług Komunalnych ul.Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, Dział Planowania i Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2009 godzina 11:30, miejsce: Miejski Zarząd Usług Komunalnych ul.Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.