eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańRemont przepustu oraz odbudowa i konserwacja urządzeń melioracyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-06

Poznań: Remont przepustu oraz odbudowa i konserwacja urządzeń melioracyjnych
Numer ogłoszenia: 269556 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych , Pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 878 52 65.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.city.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont przepustu oraz odbudowa i konserwacja urządzeń melioracyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Remont przepustu pod drogą rolniczą na rowie Gł-20-4-1 w rejonie ulicy Gabszewicza - os. Głuszyna. Zamawiający wymaga udzielenia na wykonany przedmiot zamówienia gwarancji na minimum 24 miesiące, licząc od daty odbioru końcowego CPV - 45.23.24.52-5 roboty odwadniające 2. odbudowa i konserwacja urządzeń melioracyjnych na gruntach miasta Poznania użytkowanych rolniczo ( Morasko, Głuszyna, Starołęka, Kotowo, Ławica i Psarskie ). Zamawiający wymaga udzielenia na wykonany przedmiot zamówienia gwarancji na minimum 6 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego . CPV - 45.11.21.00-6 roboty w zakresie kopania rowów Zamawiający dopuszcza powierzenie części lub całości zamówienia podwykonawcom. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponją potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - dysponują minimum jedną osobą wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia i kierowania robotami w specjalności wodno - melioracyjnej, - wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ( 05.08.2004 r. - 05.08.2009 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzy roboty w zakresie wodno - melioracyjnym, o minimalnej wartości 20 000,00 zł brutto każda i przedłożą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Niepodlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. W celu oceny spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający dokona sprawdzenia kompletności i poprawności złożonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponją potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - dysponują minimum jedną osobą wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia i kierowania robotami w specjalności wodno - melioracyjnej, - wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ( 05.08.2004 r. - 05.08.2009 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzy roboty w zakresie wodno - melioracyjnym, o minimalnej wartości 20 000,00 zł brutto każda i przedłożą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Niepodlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. W celu umożliwienia Zamawiającemu oceny spełnienia w/w warunków Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii; 2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ, oraz uzupełniająco, w przypadku korzystania z potencjału innych podmiotów, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Kserokopie uprawnień budowlanych osób przewidzianych do realizacji zamówienia w specjalności wodno - melioracyjnej, oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ( 05.08.2004 r. - 05.08.2009 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech robót w zakresie wodno - melioracyjnym o minimalnej wartości 20 000,00 zł brutto każda ( zał. nr 7 do SIWZ ), wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Ponadto w ofercie należy złożyć: 5. Wypełnioną i podpisaną ofertę - zał. nr 1 do SIWZ; 6. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie i w układzie z pozycjami przedmiaru robót zawierający dla każdej pozycji : - cenę jednostkową - cenę za pozycję 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Poznania, plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pokój 443.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Poznania, plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pokój 446.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 27.09.2009.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont przepustu pod drogą rolniczą na rowie Gł-20-4-1 w rejonie ulicy Gabszewicza - os. Głuszyna..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont przepustu pod drogą rolniczą na rowie Gł-20-4-1 w rejonie ulicy Gabszewicza - os. Głuszyna..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.52-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odbudowa i konserwacja urządzeń melioracyjnych na gruntach miasta Poznania użytkowanych rolniczo ( Morasko, Głuszyna, Starołęka, Kotowo, Ławica i Psarskie )..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbudowa i konserwacja urządzeń melioracyjnych na gruntach miasta Poznania użytkowanych rolniczo ( Morasko, Głuszyna, Starołęka, Kotowo, Ławica i Psarskie )..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.21.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.