Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-18
Zawiercie: Wykonanie robót budowlanych związanych z likwidacją barier w poruszaniu się w ciągach komunikacyjnych oraz usunięcie barier architektonicznych, w budynkach placówek oświatowo-wychowawczych dla, których organem prowadzącym jest Powiat Zawierciański
Numer ogłoszenia: 26956 - 2013; data zamieszczenia: 18.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu , ul. Macieja Rataja 29a, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710254.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych związanych z likwidacją barier w poruszaniu się w ciągach komunikacyjnych oraz usunięcie barier architektonicznych, w budynkach placówek oświatowo-wychowawczych dla, których organem prowadzącym jest Powiat Zawierciański.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia Dla zadań nr I, II, IV, V szlifowanie posadzek lastrykowych, zerwanie istniejących posadzek z tworzyw sztucznych, naprawy istniejących posadzek cementowych , gruntowanie podłoży, wykonanie warstw wyrównujących i wygładzających , ułożenie posadzek z wykładzin PCV lub płytek antypoślizgowych , ułożenie cokolików ,uzupełnienie brakujących tynków przy cokolikach , zmniejszenie skrzydeł drzwiowych . Dla zadania nr III zakres obejmuje remont pomieszczenia gospodarczego na I piętrze budynku przy ul. Parkowej 2 ( pomieszczenia Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej ) z przeznaczeniem na inną funkcję, t.j. dla potrzeb przystosowania wc dla osób niepełnosprawnych z aranżacją pomieszczenia. Charakter pomieszczenia ulegnie zmianie, gdyż funkcja pomieszczenia zostanie wykorzystana na potrzeby wc dla osób niepełnosprawnych. zakres prac obejmuje: - wymiana stolarki otworowej drzwiowej, - zamurowanie otworu drzwiowego, - montaż armatury sanitarnej, glazury ściennej i podłogowej, malowanie sufitu, przygotowanie tynków i nawierzchni, - wymiana i remont wewnętrznych instalacji: wodnokanalizacyjnej (woda ciepła i zimna) i elektrycznej. Roboty remontowe prowadzone będą w czynnych budynkach szkolnych .W okresie od 11.02.2013-22-02.2013 z uwagi na ferie zimowe szkoły będą czynne w godzinach ; dla zadania I- od 7:00-19:30, w soboty od 7:00-15:00 dla zadania II- od 7:00-20:00 dla zadania III-od 7:00-18:00 dla zadania IV- od 7:00-20:00 dla zadania V- od 7:00- 21:00 w pozostałym okresie wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania prac w czasie i w sposób nie kolidujący z działalnością szkoły. Roboty generujące znaczny hałas prowadzone będą poza godzinami pracy szkoły . Wykonawca będzie zobowiązany do bieżącego (codziennego) sprzątania po robotach budowlanych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.43.00.00-1, 45.43.10.00-7, 45.43.21.11-5, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.03.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część I: 600 zł ( słownie: sześćset zł ) Część II: 650 zł ( słownie: sześćset pięćdziesiąt zł ) Część III: 450zł ( słownie: czterysta pięćdziesiąt zł) Część IV. 1000 zł ( słownie : tysiąc złotych ) Część V . 1200 zł ( słownie : tysiąc dwieście ) 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj.: do dnia 05.03.2013r. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn.zm.). 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj.; do dnia 04.02.2013 r. do godz. 900. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank BGŻ SA o/o w Zawierciu Nr 88 2030 0045 1110 0000 0176 2660 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Zawierciu ul. M. Rataja 29a, w pok. nr 6 lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie . 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożenie oświadczenia z art 22 ust 1 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia w przypadku gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał tj: zrealizował - zakończył co najmniej: - jedno zamówienie dotyczące robót związanych z ułożeniem min. 50 m2 posadzek z wykładzin PCV lub płytek podłogowych ( dla zadań I, II, IV, i V) , - jedno zamówienie dotyczące robót remontowo- budowlanych polegających miedzy innymi na: wykuciu otworów drzwiowych, układaniu instalacji wod -kan, instalacji elektrycznych, robót tynkarskich, okładzin ścian i podłóg z płytek , montażu drzwi ,wykonaniu białego montażu ( dotyczy zadania III)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożenie oświadczenia z art 22 ust 1 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
(dotyczy tylko części III zamówienia) - Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku gdy wykonawca wykaże ,że będzie dysponował w trakcie realizacji: - osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.) - osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, - osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożenie oświadczenia z art 22 ust 1 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoeas.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Osługi Ekonomiczno-Administracyjnej szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych , 42-400 Zawiercie, ul.Rataja 29a , pokój nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Zespół Osługi Ekonomiczno-Administracyjnej szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych , 42-400 Zawiercie, ul.Rataja 29a , pokój nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 05.03.2013.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Likwidacja barier w poruszaniu się w ciągach komunikacyjnych Zespołu Szkół im. X. Dunikowskiego w Zawierciu, ul. Rataja 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zerwanie istniejących posadzek z tworzyw sztucznych, gruntowanie podłoży, wykonanie warstw wyrównujących i wygładzających , ułożenie posadzek z płytek antypoślizgowych , ułożenie cokolików , zmniejszenie skrzydeł drzwiowych ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.43.00.00-1, 45.43.10.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Likwidacja barier w poruszaniu się w ciągach komunikacyjnych Zespołu Szkół im. O. Langego w Zawierciu, ul. Rataja 30..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szlifowanie posadzek lastrykowych, naprawy istniejących posadzek cementowych , gruntowanie podłoży, ułożenie posadzek z płytek antypoślizgowych , ułożenie cokolików ,uzupełnienie brakujących tynków przy cokolikach , zmniejszenie skrzydeł drzwiowych ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.43.00.00-1, 45.43.21.11-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Likwidacja barier architektonicznych w budynku Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Zawierciu przy ul. Parkowej 2..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres obejmuje remont pomieszczenia gospodarczego na I piętrze budynku przy ul. Parkowej 2 ( pomieszczenia Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej ) z przeznaczeniem na inną funkcję, t.j. dla potrzeb przystosowania wc dla osób niepełnosprawnych z aranżacją pomieszczenia. Charakter pomieszczenia ulegnie zmianie, gdyż funkcja pomieszczenia zostanie wykorzystana na potrzeby wc dla osób niepełnosprawnych. zakres prac obejmuje: - wymiana stolarki otworowej drzwiowej, - zamurowanie otworu drzwiowego, - montaż armatury sanitarnej, glazury ściennej i podłogowej, malowanie sufitu, przygotowanie tynków i nawierzchni, - wymiana i remont wewnętrznych instalacji: wodnokanalizacyjnej (woda ciepła i zimna) i elektrycznej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.43.00.00-1, 45.43.10.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Likwidacja barier w poruszaniu się w ciągach komunikacyjnych II L.O. im. H. Malczewskiej w Zawierciu, ul. Daszyńskiego 2..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szlifowanie posadzek lastrykowych, naprawy istniejących posadzek cementowych , gruntowanie podłoży, wykonanie warstw wyrównujących i wygładzających , ułożenie posadzek z płytek antypoślizgowych , ułożenie cokolików ,uzupełnienie brakujących tynków przy cokolikach , zmniejszenie skrzydeł drzwiowych ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.43.00.00-1, 45.43.10.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Likwidacja barier w poruszaniu się w ciągach komunikacyjnych Zespołu Szkół w Porębie, ul. Zakładowa 1..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zerwanie istniejących posadzek z tworzyw sztucznych, naprawy istniejących posadzek cementowych , gruntowanie podłozy , wykonanie warstw wyrównujących i wygładzających , ułożenie posadzek z wykładzin PCV , ułożenie listew przyściennych ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.43.00.00-1, 45.43.21.11-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- "Świadczenie usługi geodezyjnej w zakresie rozgraniczenia nieruchomości"
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji wraz z renowacją i konserwacją istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy ul. Wierzbowej w Zawierciu
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczenia Laboratorium w budynkach nr 9 i nr RH15 zlokalizowanych na terenie nieruchomości Łukasiewicz-WIT przy ul. Duchnickiej 3 wg projektu
- Remont pomieszczeń biurowych Oddziału Terenowego KOWR w budynku administracyjno-usługowym w Bydgoszczy przy ul. Hetmańskiej 38
- Modernizacja sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie gminy Wysokie Mazowieckie
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Śrutowej 12 we Wrocławiu.
- Adaptacja budynku pralni na potrzeby dwukondygnacyjnej sali rehabilitacyjno - sportowej dla pacjentów Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- "Przebudowa stacji uzdatniania wody i hydroforni w Ośrodku Natura Rerum (postępowanie powtórzone)"
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.