eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawiercieWykonanie robót budowlanych związanych z likwidacją barier w poruszaniu się w ciągach komunikacyjnych oraz usunięcie barier architektonicznych, w budynkach placówek oświatowo-wychowawczych dla, których organem prowadzącym jest Powiat Zawierciański

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-18

Zawiercie: Wykonanie robót budowlanych związanych z likwidacją barier w poruszaniu się w ciągach komunikacyjnych oraz usunięcie barier architektonicznych, w budynkach placówek oświatowo-wychowawczych dla, których organem prowadzącym jest Powiat Zawierciański
Numer ogłoszenia: 26956 - 2013; data zamieszczenia: 18.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu , ul. Macieja Rataja 29a, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710254.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych związanych z likwidacją barier w poruszaniu się w ciągach komunikacyjnych oraz usunięcie barier architektonicznych, w budynkach placówek oświatowo-wychowawczych dla, których organem prowadzącym jest Powiat Zawierciański.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia Dla zadań nr I, II, IV, V szlifowanie posadzek lastrykowych, zerwanie istniejących posadzek z tworzyw sztucznych, naprawy istniejących posadzek cementowych , gruntowanie podłoży, wykonanie warstw wyrównujących i wygładzających , ułożenie posadzek z wykładzin PCV lub płytek antypoślizgowych , ułożenie cokolików ,uzupełnienie brakujących tynków przy cokolikach , zmniejszenie skrzydeł drzwiowych . Dla zadania nr III zakres obejmuje remont pomieszczenia gospodarczego na I piętrze budynku przy ul. Parkowej 2 ( pomieszczenia Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej ) z przeznaczeniem na inną funkcję, t.j. dla potrzeb przystosowania wc dla osób niepełnosprawnych z aranżacją pomieszczenia. Charakter pomieszczenia ulegnie zmianie, gdyż funkcja pomieszczenia zostanie wykorzystana na potrzeby wc dla osób niepełnosprawnych. zakres prac obejmuje: - wymiana stolarki otworowej drzwiowej, - zamurowanie otworu drzwiowego, - montaż armatury sanitarnej, glazury ściennej i podłogowej, malowanie sufitu, przygotowanie tynków i nawierzchni, - wymiana i remont wewnętrznych instalacji: wodnokanalizacyjnej (woda ciepła i zimna) i elektrycznej. Roboty remontowe prowadzone będą w czynnych budynkach szkolnych .W okresie od 11.02.2013-22-02.2013 z uwagi na ferie zimowe szkoły będą czynne w godzinach ; dla zadania I- od 7:00-19:30, w soboty od 7:00-15:00 dla zadania II- od 7:00-20:00 dla zadania III-od 7:00-18:00 dla zadania IV- od 7:00-20:00 dla zadania V- od 7:00- 21:00 w pozostałym okresie wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania prac w czasie i w sposób nie kolidujący z działalnością szkoły. Roboty generujące znaczny hałas prowadzone będą poza godzinami pracy szkoły . Wykonawca będzie zobowiązany do bieżącego (codziennego) sprzątania po robotach budowlanych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.43.00.00-1, 45.43.10.00-7, 45.43.21.11-5, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część I: 600 zł ( słownie: sześćset zł ) Część II: 650 zł ( słownie: sześćset pięćdziesiąt zł ) Część III: 450zł ( słownie: czterysta pięćdziesiąt zł) Część IV. 1000 zł ( słownie : tysiąc złotych ) Część V . 1200 zł ( słownie : tysiąc dwieście ) 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj.: do dnia 05.03.2013r. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn.zm.). 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj.; do dnia 04.02.2013 r. do godz. 900. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank BGŻ SA o/o w Zawierciu Nr 88 2030 0045 1110 0000 0176 2660 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Zawierciu ul. M. Rataja 29a, w pok. nr 6 lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie . 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożenie oświadczenia z art 22 ust 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia w przypadku gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał tj: zrealizował - zakończył co najmniej: - jedno zamówienie dotyczące robót związanych z ułożeniem min. 50 m2 posadzek z wykładzin PCV lub płytek podłogowych ( dla zadań I, II, IV, i V) , - jedno zamówienie dotyczące robót remontowo- budowlanych polegających miedzy innymi na: wykuciu otworów drzwiowych, układaniu instalacji wod -kan, instalacji elektrycznych, robót tynkarskich, okładzin ścian i podłóg z płytek , montażu drzwi ,wykonaniu białego montażu ( dotyczy zadania III)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożenie oświadczenia z art 22 ust 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • (dotyczy tylko części III zamówienia) - Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku gdy wykonawca wykaże ,że będzie dysponował w trakcie realizacji: - osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.) - osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, - osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożenie oświadczenia z art 22 ust 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoeas.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Osługi Ekonomiczno-Administracyjnej szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych , 42-400 Zawiercie, ul.Rataja 29a , pokój nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Zespół Osługi Ekonomiczno-Administracyjnej szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych , 42-400 Zawiercie, ul.Rataja 29a , pokój nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 05.03.2013.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Likwidacja barier w poruszaniu się w ciągach komunikacyjnych Zespołu Szkół im. X. Dunikowskiego w Zawierciu, ul. Rataja 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zerwanie istniejących posadzek z tworzyw sztucznych, gruntowanie podłoży, wykonanie warstw wyrównujących i wygładzających , ułożenie posadzek z płytek antypoślizgowych , ułożenie cokolików , zmniejszenie skrzydeł drzwiowych ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.43.00.00-1, 45.43.10.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Likwidacja barier w poruszaniu się w ciągach komunikacyjnych Zespołu Szkół im. O. Langego w Zawierciu, ul. Rataja 30..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szlifowanie posadzek lastrykowych, naprawy istniejących posadzek cementowych , gruntowanie podłoży, ułożenie posadzek z płytek antypoślizgowych , ułożenie cokolików ,uzupełnienie brakujących tynków przy cokolikach , zmniejszenie skrzydeł drzwiowych ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.43.00.00-1, 45.43.21.11-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Likwidacja barier architektonicznych w budynku Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Zawierciu przy ul. Parkowej 2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres obejmuje remont pomieszczenia gospodarczego na I piętrze budynku przy ul. Parkowej 2 ( pomieszczenia Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej ) z przeznaczeniem na inną funkcję, t.j. dla potrzeb przystosowania wc dla osób niepełnosprawnych z aranżacją pomieszczenia. Charakter pomieszczenia ulegnie zmianie, gdyż funkcja pomieszczenia zostanie wykorzystana na potrzeby wc dla osób niepełnosprawnych. zakres prac obejmuje: - wymiana stolarki otworowej drzwiowej, - zamurowanie otworu drzwiowego, - montaż armatury sanitarnej, glazury ściennej i podłogowej, malowanie sufitu, przygotowanie tynków i nawierzchni, - wymiana i remont wewnętrznych instalacji: wodnokanalizacyjnej (woda ciepła i zimna) i elektrycznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.43.00.00-1, 45.43.10.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Likwidacja barier w poruszaniu się w ciągach komunikacyjnych II L.O. im. H. Malczewskiej w Zawierciu, ul. Daszyńskiego 2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szlifowanie posadzek lastrykowych, naprawy istniejących posadzek cementowych , gruntowanie podłoży, wykonanie warstw wyrównujących i wygładzających , ułożenie posadzek z płytek antypoślizgowych , ułożenie cokolików ,uzupełnienie brakujących tynków przy cokolikach , zmniejszenie skrzydeł drzwiowych ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.43.00.00-1, 45.43.10.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Likwidacja barier w poruszaniu się w ciągach komunikacyjnych Zespołu Szkół w Porębie, ul. Zakładowa 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zerwanie istniejących posadzek z tworzyw sztucznych, naprawy istniejących posadzek cementowych , gruntowanie podłozy , wykonanie warstw wyrównujących i wygładzających , ułożenie posadzek z wykładzin PCV , ułożenie listew przyściennych ,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.43.00.00-1, 45.43.21.11-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.