Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-25
Włocławek: DIZ-52-2012 DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Numer ogłoszenia: 269578 - 2012; data zamieszczenia: 25.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki , ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 412-94-32, faks 054 4129432.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital.wloclawek.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DIZ-52-2012 DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Kaczki, baseny, miski nerkowate Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na 2 lata 1a.Kaczki jednorazowego użytku dla dorosłych szt. 2500 1b.Baseny jednorazowego użytku dla dorosłych (wkładka głęboka) szt. 5000 1c.Miski nerkowate z masy papierowej Szt. 1400 Zadanie 2 Miski nerkowate Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na 2 lata 2.Miski nerkowate plastikowe z podziałką szt. 400 Zadanie 3 Łącznik do cewnika Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na 2 lata 3.Łącznik do cewnika Foleya lub drenów szt. 11000 Zadanie 4 Dren brzuszny Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na 2 lata 4.Dren brzuszny jałowy 24 szt. 100 26 szt. 300 28 szt. 300 30 szt. 200 32 szt. 100 Zadanie 5 Butelka do odsysania ran Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na 2 lata 5.Butelka do długotrwałego odsysania ran szt. 4000 Zadanie 6 zestaw do drenażu Robinsona Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar drenu Jednostka miary Ilość na 2 lata 6.Zestaw do pasywnego drenażu ran operacyjnych Robinsona 14 szt. 20 16 szt. 20 18 szt. 10 Zadanie 7 Kateter do odsysania ran typ Redona Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar drenu Jednostka miary Ilość na 2 lata 7a.Kateter do odsysania ran typ Redona - długość drenu 50 cm 8 szt. 40 10 szt. 40 12 szt. 40 14 szt. 40 16 szt. 40 7b. Kateter do odsysania ran typ Redona - długość drenu 70 cm 8 szt. 200 10 szt. 350 12 szt. 350 14 szt. 600 16 szt. 500 Zadanie 8 Kateter do drenażu klatki piersiowej Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na 2 lata 8.Kateter do drenażu klatki piersiowej z trokarem 16F szt. 20 20 F szt. 100 24 F szt. 260 28 F szt. 200 32 F szt. 120 34 F szt. 100 38 F szt. 100 Zadanie 9 Kateter urologiczny Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na 2 lata 9. Kateter urologiczny typ Nelaton - długość 40 cm 6 F szt. 50 8 F szt. 50 10 F szt. 50 12 F szt. 100 14 F szt. 50 16 F szt. 50 18 F szt. 50 Zadanie 10 Dren T-kehra Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar drenu Jednostka miary Ilość na 2 lata 10.Dren do dróg żółciowych T-kehra 8 szt. 20 10 szt. 40 12 szt. 20 14 szt. 10 16 szt. 10 Zadanie 11 Dren Penrosa Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar - średnica drenu Jednostka miary Ilość na 2 lata 11.Dren Penrosa - długość drenu 30 cm 6 mm szt. 200 8 mm szt. 200 10 mm szt. 200 13 mm szt. 200 16 mm szt. 400 19 mm szt. 400 Zadanie 12 Cewnik moczowodowy Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na 2 lata 12.Cewnik moczowodowy - długość około 70 cm 4F szt. 480 5F szt. 1000 6F szt. 1000 7F szt. 480 Zadanie 13 Pojemnik o pobierania wydzielin Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na 2 lata 13a.Pojemnik do bezpiecznego pobierania plwociny szt. 2400 13b.Etykieta do pojemników w punkcie 13a op. po 500 szt. szt. 2400 13c.Pojemnik do bezpiecznego pobierania popłuczyn oskrzelowych szt. 1900 13d.Pojemnik do bezpiecznego pobierania plwociny na BK szt. 2400 Zadanie 14 Sprzęt urologiczny do usuwania złogów l.p. Nazwa artykułu rozmiar Wielkość koszyczka Ilość drutów Jednostka miary Ilość na 2 lata 1.Nitinolowy ekstraktor złogów o wielodrutowej geometrii, podczas częściowego zamknięcia tworzy ciasno spleciony koszyk 16-drutowy 1,7 CH dł. 115 cm 1 cm 4-16; 2,4 CH dł. 115 cm 1 cm 4-16; 2,4 CH dł. 115 cm 2 cm 4-16; łącznie szt. 80 sztuk 2.Nitynolowe urządzenie do przechwytywania i wydobywania złogów w kształcie parasolki-chochli 2,8 CH dł. 145 cm 7 mm parasolka szt. 80 sztuk 3 Prowadnik moczowodowy wielofunkcyjny z rdzeniem nitynolowym i powłoką hydrofilną oraz platynową końcówką ułatwiającą wizualizację w trakcie fluroskopii 035)145)3; 038)145)3 łacznie szt. 100 sztuk 4.Naboje wypełnione pod wysokim ciśnieniem CO2 przeznaczone do wewnątrzustrojowego litotryptora typu StoneBreaker O19 x 83 mm ciężar 11,5 g szt. 160 sztuk.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w tym postępowaniu nie będzie wymagał od Wykonawcy wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące : 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej; 1. Celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 1 Zamawiający żąda następujących dokumentów: a. koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; Zamawiający dokona oceny spełnienia powyżej wymienionych warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, wymienionych w Rozdziale VI niniejszej specyfikacji w systemie spełnia-nie spełnia. Wszystkie warunki wymienione w Rozdziale V muszą być spełnione łącznie. Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2. Celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 2 Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a. wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający wymaga przedstawienia, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do niniejszej specyfikacji; co najmniej 3 dostaw za łączną wartość brutto 50 000,00 zł Zamawiający dokona oceny spełnienia powyżej wymienionych warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, wymienionych w Rozdziale VI niniejszej specyfikacji w systemie spełnia-nie spełnia. Wszystkie warunki wymienione w Rozdziale V muszą być spełnione łącznie. Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3. Celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 3 Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a. pisemne oświadczenie, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; b. w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyżej wymienionych warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, wymienionych w Rozdziale VI niniejszej specyfikacji w systemie spełnia-nie spełnia. Wszystkie warunki wymienione w Rozdziale V muszą być spełnione łącznie. Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3. Celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 3 Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a. pisemne oświadczenie, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; b. w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyżej wymienionych warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, wymienionych w Rozdziale VI niniejszej specyfikacji w systemie spełnia-nie spełnia. Wszystkie warunki wymienione w Rozdziale V muszą być spełnione łącznie. Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
4. Celem potwierdzenia warunku określonego w rozdziale V pkt 4 Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a. pisemne oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyżej wymienionych warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, wymienionych w Rozdziale VI niniejszej specyfikacji w systemie spełnia-nie spełnia. Wszystkie warunki wymienione w Rozdziale V muszą być spełnione łącznie. Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
6. Celem potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda: a. Wszystkie dostarczone artykuły muszą spełniać wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. nr 107, poz. 679 ), tzn. Wykonawca winien przedstawić jeden z dokumentów dotyczących wyrobu: -deklarację zgodności i oznaczenie znakiem zgodności CE, -świadectwo rejestracji lub świadectwo dopuszczenia do obrotu -świadectwo jakości lub też świadectwo dopuszczenia do stosowania -pozytywną opinię o wyrobie medycznym. b. folder handlowy c. W celu określenia przydatności asortymentu do użycia oraz celem obiektywnego i równego traktowania podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest bezpłatnie dostarczyć próbki oferowanego asortymentu z ważnym terminem przydatności do zużycia (co najmniej 6 m-cy) po 3 szt lub opakowania w zależności od jednostki miary. Każdy oferowany asortyment musi posiadać opis w języku polskim. 7. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych dokumentów: a. wypełniony i podpisany Druk ofertowy, zgodnie z Załącznikiem nr 1 oraz Formularz asortymentowo-cenowy, zgodnie z Załącznikami nr 1.1.-1.14. do niniejszej specyfikacji; b. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji; d. oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z Załącznikiem nr 3 e. zaakceptowany i podpisany projekt umowy stanowiący Załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji; f. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wpisaną do dokumentów rejestracyjnych ; Wszystkie dokumenty muszą być złożone w oryginale lub w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty. Jeżeli wykonawca składa dokumenty stanowiące tajemnicę firmy w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, winny być opatrzone napisem TAJNE. W tym celu należy również wypełnić Załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - opinia użytkownika - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w postaci aneksu w przypadku kiedy zmiana ta będzie korzystna dla zamawiającego lub gdyby zamawiający miał ponieść niewspółmierną stratę przez zaniechanie zmiany, tj. a. w sytuacji gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży przez Producenta zmodyfikowany- udoskonalony produkt powodujący wycofanie dotychczasowego, b. w przypadku jeśli produkty będące przedmiotem umowy zostaną wycofane przez producenta z produkcji lub z innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy ich dostarczenie nie będzie możliwe w terminie określonym w umowie (np. produkt na specjalne zamówienie, przejściowe problemy produkcyjne) i Wykonawca po pisemnym zawiadomieniu Zamawiającego o fakcie, może zaproponować produkty zamienne o nie gorszych cechach jakościowych i cenie nie wyższej niż ceny określonej w umowie, c. w przypadku obniżenia ceny przez producenta lub Sprzedającego, 2. Zamawiający przewiduje również zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (w formie aneksu), w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a. zmiany spowodowane siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy; b. ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT). Wszystkie powyższe postanowienia w podpunktach stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpital.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki, ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek
pokój 303 (budynek administracji, pokój 303).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki, ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek pokój 303 (budynek administracji, pokój 303).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 Kaczki, baseny, miski nerkowate.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na 2 lata 1a Kaczki jednorazowego użytku dla dorosłych szt. 2500 1b Baseny jednorazowego użytku dla dorosłych (wkładka głęboka) szt. 5000 1c Miski nerkowate z masy papierowej Szt. 1400.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. opinia użytkownika - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 Miski nerkowate.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na 2 lata 2 Miski nerkowate plastikowe z podziałką szt. 400.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. opinia użytkownika - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 Łącznik do cewnika.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na 2 lata 3 Łącznik do cewnika Foleya lub drenów szt. 11000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. opinia użytkownika - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 Dren brzuszny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na 2 lata 4 Dren brzuszny jałowy 24 szt. 100 26 szt. 300 28 szt. 300 30 szt. 200 32 szt. 100.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. opinia użytkownika - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 Butelka do odsysania ran.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na 2 lata 5 Butelka do długotrwałego odsysania ran szt. 4000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. opinia użytkownika - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 zestaw do drenażu Robinsona.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar drenu Jednostka miary Ilość na 2 lata 6 Zestaw do pasywnego drenażu ran operacyjnych Robinsona 14 szt. 20 16 szt. 20 18 szt. 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. opinia uzytkownika - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7 Kateter do odsysania ran typ Redona.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar drenu Jednostka miary Ilość na 2 lata 7a Kateter do odsysania ran typ Redona - długość drenu 50 cm 8 szt. 40 10 szt. 40 12 szt. 40 14 szt. 40 16 szt. 40 7b Kateter do odsysania ran typ Redona - długość drenu 70 cm 8 szt. 200 10 szt. 350 12 szt. 350 14 szt. 600 16 szt. 500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. opinia użytkownika - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8 Kateter do drenażu klatki piersiowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na 2 lata 8 Kateter do drenażu klatki piersiowej z trokarem 16F szt. 20 20 F szt. 100 24 F szt. 260 28 F szt. 200 32 F szt. 120 34 F szt. 100 38 F szt. 100.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. opinia użytkownika - 20
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9 Kateter urologiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na 2 lata 9 Kateter urologiczny typ Nelaton - długość 40 cm 6 F szt. 50 8 F szt. 50 10 F szt. 50 12 F szt. 100 14 F szt. 50 16 F szt. 50 18 F szt. 50.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. opinia użytkownika - 20
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie 10 Dren T-kehra.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar drenu Jednostka miary Ilość na 2 lata 10 Dren do dróg żółciowych T-kehra 8 szt. 20 10 szt. 40 12 szt. 20 14 szt. 10 16 szt. 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. opinia użytkownika - 20
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 11 Dren Penrosa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar / średnica drenu Jednostka miary Ilość na 2 lata 11 Dren Penrosa - długość drenu 30 cm 6 mm szt. 200 8 mm szt. 200 10 mm szt. 200 13 mm szt. 200 16 mm szt. 400 19 mm szt. 400.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. opinia użytkownika - 20
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie 12 Cewnik moczowodowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na 2 lata 12 Cewnik moczowodowy - długość około 70 cm 4F szt. 480 5F szt. 1000 6F szt. 1000 7F szt. 480.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. opinia użytkownika - 20
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie 13 Pojemnik o pobierania wydzielin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na 2 lata 13a Pojemnik do bezpiecznego pobierania plwociny szt. 2400 13b Etykieta do pojemników w punkcie 13a op. po 500 szt. szt. 2400 13c Pojemnik do bezpiecznego pobierania popłuczyn oskrzelowych szt. 1900 13d Pojemnik do bezpiecznego pobierania plwociny na BK szt. 2400.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. opinia użytkownika - 20
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie 14 Sprzęt urologiczny do usuwania złogów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: l.p. Nazwa artykułu rozmiar Wielkość koszyczka Ilość drutów Jednostka miary Ilość na 2 lata 1 Nitinolowy ekstraktor złogów o wielodrutowej geometrii, podczas częściowego zamknięcia tworzy ciasno spleciony koszyk 16-drutowy 1,7 CH dł. 115 cm 1 cm 4-16; 2,4 CH dł. 115 cm 1 cm 4-16; 2,4 CH dł. 115 cm 2 cm 4-16 łącznie szt. 80 sztuk 2.Nitynolowe urządzenie do przechwytywania i wydobywania złogów w kształcie parasolki-chochli 2,8 CH dł. 145 cm 7 mm parasolka szt.80 sztuk 3 Prowadnik moczowodowy wielofunkcyjny z rdzeniem nitynolowym i powłoką hydrofilną oraz platynową końcówką ułatwiającą wizualizację w trakcie fluroskopii 035)145)3; 038)145)3 łącznie szt.100 sztuk 4.Naboje wypełnione pod wysokim ciśnieniem CO2 przeznaczone do wewnątrzustrojowego litotryptora typu StoneBreaker O19 x 83 mm ciężar 11,5 g szt.160 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. opinia użytkownika - 20
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY KUCHNI GŁÓWNEJ
- Sukcesywna detaliczna dostawa paliw płynnych dla samochodów służbowych i sprzętu
- NAJEM 9 SZTUK SAMOCHODÓW OSOBOWYCH PRZYSTOSOWANYCH DO PRZEPROWADZANIA EGZAMINÓW PAŃSTWOWYCH W ZAKRESIE PRAWA JAZDY KAT. B DLA WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA RUCHU DROGOWEGO WE WŁOCŁAWKU, NA OKRES 48 MIESIĘCY
- DOSTAWA ZESTAWÓW DO CIĄGŁEJ TERAPII NERKOZASTĘPCZEJ RAZEM Z DZIERŻAWĄ APARATÓW DO CIĄGŁYCH TERAPII NERKOZASTĘPCZYCH Z REGIONALNĄ ANTYKOAGULACJĄ CYTRYNIANOWĄ LUB OGÓLNOUSTROJOWĄ NA OKRES 24 MIESIĘCY
- "Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Szpichlernej 20 we Włocławku z przebudową pokrycia dachowego, montażem instalacji c.o. i c.w.u. oraz modernizacją instalacji wod-kan."
- Dostawa paliw płynnych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Włocławku
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie Gminnego Centrum Usług Medycznych oraz Poradni Rehabilitacyjnej w Trzciannem.
- Dostawa wyrobów medycznych
- Zakup wraz z dostawą aparatu USK dla Oddziału Kardiologii i Chorób Wewnętrznych w celu nieinwazyjnego badania chorych ze schorzeniami sercowo - naczyniowymi dla SP ZOZ w Puławach.
- Dostawa zestawów do inaktywacji patogenów chorobotwórczych w osoczu wraz z najmem urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania procedury.
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- DOSTAWA, INSTALACJA I URUCHOMIENIE WIEŻY ARTROSKOPOWEJ
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.