To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-08-30
Jastrzębie Zdrój: Zorganizowanie i przeprowadzenie konsultacji, warsztatów, treningów w ramach aktywizacji społecznej i zawodowej współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach EFS
Numer ogłoszenia: 269578 - 2010; data zamieszczenia: 30.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 217732 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Opolska 9, 44-335 Jastrzębie Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 47 40 146, faks 32 47 40 146.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie konsultacji, warsztatów, treningów w ramach aktywizacji społecznej i zawodowej współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach EFS.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć dla 60 osób w ramach Projektu O KROK DO PRZODU współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie, 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 3.2. Wykonawca zapewni przeprowadzenie usług w następującym zakresie: 3.2.1. Konsultacje indywidualne z psychologiem Liczba uczestników: 60 osób Liczba godzin na 1 uczestnika: 3 godziny: W swym zakresie powinien obejmować: a) budowanie motywacji do zmiany swojej sytuacji życiowej b) indywidualna diagnoza; c) pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów; d) zwiększenie wiary we własne siły w życiu rodzinnym, społecznym i zawodowym; e) podniesienie samooceny i uświadomienie możliwości samorealizacji i zwiększenie motywacji do dalszego podnoszenia kwalifikacji zawodowych i interpersonalnych; f) zmiana postawy z biernej na czynną. 3.2.2. Konsultacje indywidualne z zakresu doradztwa zawodowego Liczba uczestników: 60 osób Liczba godzin na 1 uczestnika: 3 godziny W czasie spotkań uczestnik powinien poznać swój potencjał i nowe możliwości co do swojej przyszłej aktywności zawodowej. Doradca zawodowy wraz z uczestnikiem stworzy indywidualny plan działania wyznaczy cele w zakresie: kształcenia, kursów, nowych umiejętności, określi mocne i słabe strony. 3.2.3. Przygotowanie i przeprowadzenie treningu podstawowych kompetencji i umiejętności społecznych; Liczba uczestników: 60 osób w 4 grupach od 10 do 15 osób maksymalnie. Liczba godzin na 1 grupę: 42 godziny W swym zakresie powinien obejmować: a) budowę poczucia własnej wartości, b) rozpoznawanie swoich mocnych i słabych stron, c) wyznaczanie i osiąganie celów osobistych, d) budowanie stabilnej samooceny, budowanie motywacji, e) uwarunkowania procesu decyzyjnego, a podejmowanie trafnych decyzji, f) wychodzenie z błędnego koła wyuczonej bezradności i sposoby obrony przed nią; g) komunikacja interpersonalna: komunikacja (podstawowe informacje, cechy dobrej komunikacji, zakłócenia), h) poprawa kontaktów interpersonalnych ( nawiązywanie dobrego kontaktu z drugim człowiekiem), i) komunikacja w miejscu pracy, konflikt (definicja i zasady rozwiązywania); j) trening radzenia sobie ze stresem: rodzaje stresu i jego przyczyny, indywidualne czynniki wywołujące stres, reagowanie w sytuacjach stresowych, zarządzanie emocjami, k) techniki relaksacyjne; l) asertywność: pozytywne myślenie o sobie - zwiększenie pewności siebie i wiary we własne siły, wyrażanie swojego zdania, potrzeb i uczuć, radzenie sobie z negatywnymi opiniami i krytyką, asertywność w życiu i pracy zawodowej - ćwiczenia; 3.2.4. Przygotowanie i przeprowadzenie bloków tematycznych z zakresu kompetencji i umiejętności społecznych. Liczba uczestników: 60 osób Uwaga: Zastrzega się, że pomiędzy blokami tematycznymi od I do IV liczba uczestników może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, natomiast łączna ilość uczestników wskazana w pkt. 3.2.4. tj. 60 osób nie powinna ulec zmianie. I. Trening zarządzania budżetem domowym, planowania czasu Liczba uczestników: 1 grupa licząca 6 uczestników. Liczba godzin na 1 grupę: 50 godzin W swym zakresie powinien obejmować: a) Pojęcie budżetu i jego zastosowanie b) Obecny przepływ gotówki a cele finansowe c) Metody tworzenia budżetu i jego przystosowanie do skali gospodarstwa domowego, d) Dlaczego warto kontrolować wydatki, e) jak rozsądnie wydawać pieniądze, f) sposoby i możliwości oszczędzania, g) nagłe wydatki, h) zasady racjonalnego pożyczania, i) tworzenie planu finansowego, j) Efektywne wykorzystanie czasu, k) Definiowanie celów i analizowanie priorytetów, l) Zasady zarządzania sobą i innymi w czasie, m) Techniki planowania i organizacji własnego czasu i miejsca pracy, n) Jak zyskać więcej czasu, o) Podstawowe techniki planowania w zakresie planu dnia i podziału obowiązków, p) Załatwianie spraw urzędowych. II. Trening z zakresu profilaktyki zdrowotnej Liczba uczestników: 1 grupa licząca 12 osób Liczba godzin na 1 grupę: 50 godzin W swym zakresie powinien obejmować: a) Zasady prawidłowego odżywiania b) zasady higieny, c) zdrowy styl życia, d) zapobieganie chorobom e) Kształtowanie nawyków higienicznych, f) Dbałość o higienę i estetykę przygotowywania i podawania posiłków, g) Dbałość o czystość i porządek w swoim otoczeniu, h) Wpływ ruchu na zdrowie i) Co jest dla mnie zdrowe i bezpieczne j) Szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. III. Trening umiejętności wychowawczych Liczba uczestników: 1 grupa licząca 10 uczestników. Liczba godzin na 1 grupę: 50 godzin W swym zakresie powinien obejmować: a) diagnozę samego siebie jako rodzica, b) budowanie samooceny i motywacji do roli rodzica, c) normy, zasady i wymagania w wychowaniu, d) uczucia jak je rozpoznawać i wyrażać, e) problemy i potrzeby dzieci w różnym wieku (rozwiązywanie konfliktów) f) nawiązywanie pozytywnych relacji dziecko- rodzic, g) edukacja i wybory życiowe człowieka h) poważne trudności i zagrożenia w różnym wieku (m. in. agresja, uzależnienia, przestępczość, subkultury). IV. Szkolenia z zakresu podstaw obsługi komputera i internetu Liczba uczestników: 2 grupy liczące 11 uczestników, 1 grupa licząca 10 uczestników. Liczba godzin na 1 grupę: 50 godzin W swym zakresie powinien obejmować: a) Praca w podstawowych programach operacyjnych (MS Word, MS Excel) b) Internet - podstawy obsługi przeglądarki internetowej. 3.2.5. Warsztaty z doradcą zawodowym; Liczba uczestników: 60 osób w 4 grupach od 10 do 15 osób maksymalnie. Liczba godzin na 1 grupę: 24 godziny W swym zakresie powinien obejmować: a) określenie potencjału zawodowego, b) wykorzystanie swoich mocnych stron, c) osiąganie założonych celów, cele życiowe - określenie ważności; d) nabycie wiedzy o rynku pracy: definicja rynku pracy, e) wymiana doświadczeń związanych z indywidualnym działaniem na rynku pracy, f) jawny i ukryty rynek pracy sprawne poruszanie się na rynku pracy; g) metody i technika poszukiwania pracy: nauka metod poszukiwania pracy, rozwój rynku pracy - zawody przeszłości i przyszłości; h) przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej z pracodawcą; i) poszukiwanie pracy z wykorzystaniem Internetu, prasy. 3.2.6. Doradztwo prawne Liczba uczestników: 60 osób w 4 grupach od 10 do 15 osób maksymalnie. Liczba godzin na 1 grupę: 16 godzin W swym zakresie powinien obejmować: Prawa i uprawnienia służące przywróceniu samodzielności życiowej i powrotu lub wejścia na rynek pracy - przepisy prawa związane z problematyką zatrudnienia i bezrobocia, pomocy społecznej, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, kodeksu cywilnego. 3.2.7. Trening autoprezentacji z poprawą wizerunku; Liczba uczestników: 60 osób w 4 grupach od 10 do 15 osób maksymalnie. Liczba godzin na 1 grupę: 36 godzin W swym zakresie powinien obejmować: a) autoprezentacja; pierwsze wrażenie, b) przygotowanie wystąpień, c) poprawa wizerunku - zajęcia z kosmetyczką, wizażystą, fryzjerem; ćwiczenia praktyczne z kamerą (przygotowanie krótkiej prezentacji swoich kwalifikacji i umiejętności). Materiał filmowy z przeprowadzonych ćwiczeń, winien zawierać nagranie efektów poszczególnych etapów treningu co najmniej 10 uczestników. Wyżej wymieniony materiał winien zostać nagrany i przekazany na nośniku CD Zamawiającemu. Wyżej wymieniony program poszczególnych zajęć jest programem ramowym. Szczegółowy rozszerzony program należy ująć w ofercie w oparciu o załącznik nr 9 do SIWZ. 3.3. Zajęcia winny odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 16:00. Maksymalna liczba godzin zajęć w ciągu jednego dnia nie może przekroczyć 6 godzin (przyjmuje się, że jedna godzina równa się 45 min). 3.4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia z zakresu podstaw obsługi komputera jedno stanowisko komputerowe na osobę. 3.5. Zamawiający wymaga, aby zajęcia były prowadzone w formie: wykładów, prezentacji, dyskusji, ćwiczeń indywidualnych, wizualizacji, testów ćwiczeniowych itp. 3.6. Wykonawca, zagwarantuje zorganizowanie zajęć, w granicach administracyjnych Miasta Jastrzębia Zdroju 3.7. Celem zajęć jest dostarczenie uczestnikom niezbędnej wiedzy i umiejętności potrzebnych w życiu społecznym i zawodowym. 3.8. Zajęcia muszą odbywać się w pomieszczeniach dostosowanych do prowadzenia zajęć i odpowiednio w tym celu wyposażonym tj. w pomieszczeniach posiadających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe. W przypadku indywidualnych konsultacji wykonawca zapewni pomieszczenie (gabinet, pokój) spełniający warunki prowadzenia swobodnej i komfortowej rozmowy z uczestnikiem. 3.9. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych kierowanych do uczestników poprzez umieszczenie obowiązujących logotypów na wszystkich dokumentach dotyczących projektu systemowego, w tym materiałach informacyjnych, dotyczących usługi oraz informowania uczestników o współfinansowaniu projektu systemowego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Należy to zrobić stosując odpowiednie logotypy lub informację: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający udostępni Wykonawcy wzory obowiązujących logotypów, a Wykonawca we własnym zakresie zapewni wydruk wyżej wymienionych oznaczeń. Wykonawca oznaczy budynek i pomieszczenia, w których prowadzone będą zajęcia na rzecz projektu systemowego m. in. materiałami dostarczonymi przez Zamawiającego. 3.10. Wykonawca podczas trwania zajęć zapewni prawidłowe warunki pracy zgodne z przepisami BHP i p. poż. 3.11. Wymaga się prowadzenia dokumentacji przebiegu zajęć stanowiącej: dziennik zajęć zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć; rejestr wydanych certyfikatów, zaświadczeń, dyplomów lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie treningu, warsztatu, szkolenia, zajęć indywidualnych. 3.12. Zajęcia powinny być przeprowadzone przez doświadczoną i wykwalifikowaną kadrę, posiadającą odpowiednie wykształcenie i doświadczenie zawodowe. 3.13. Każdemu z uczestników zajęć powinny być przekazane nieodpłatnie materiały dydaktyczne adekwatne do treści zajęć. Materiały wykorzystywane podczas realizacji zajęć powinny być przekazywane uczestnikom na początku zajęć bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. Zastrzega się że wszystkie materiały winny być przekazane Zamawiającemu do akceptacji co najmniej 2 dni przed przekazaniem ich uczestnikom. 3.14. Program powinien być tak skonstruowany, aby zapewnić jak najwyższą jakość zajęć oraz profesjonalne przygotowanie uczestników. 3.15. Program powinien zawierać w szczególności: nazwę i zakres zajęć; czas trwania i sposób organizacji zajęć; plan nauczania określający tematy zajęć oraz ich wymiar; wykaz materiałów źródłowych oraz treści w zakresie poszczególnych zajęć; sposób sprawdzania efektów. 3.16. W ramach zajęć należy zapewnić catering (w tym ciepły posiłek i napoje); W przypadku zajęć trwających do 5 godzin należy zapewnić: zimną płytę, ciastka, napoje (zimne i gorące), w przypadku zajęć trwających powyżej 5 godzin należy zapewnić: gorący posiłek, ciastka, napoje (zimne i gorące). 3.17. Od Wykonawcy wymaga się uzyskanie tzw. rezultatów twardych tj.: zrealizowanie każdej z części zajęć, o których mowa w pkt. 3.2 SIWZ, przez wykładowców wskazanych przez Wykonawcę oraz ukończenie każdego modułu przez co najmniej 54 uczestników zajęć i uzyskania przez nich dyplomu, zaświadczenia, certyfikatu lub innego równoważnego dokumentu potwierdzającego uczestnictwo w danej formie wsparcia. 3.18. Od Wykonawcy wymaga się uzyskanie tzw. rezultatów miękkich takich jak: poprawa predyspozycji psychospołecznych w tym: komunikacyjnych, autoprezentacji, poprawy kontaktów interpersonalnych; zmiana postawy życiowej z biernej na czynną; zwiększenie wiary we własne siły w życiu rodzinnym, społecznym i zawodowym - podniesienie samooceny i uświadomienie możliwości samorealizacji; zwiększenie motywacji do dalszego podnoszenia kwalifikacji zawodowych i interpersonalnych; Osiągnięcie wyżej wymienionych rezultatów należy udokumentować za pomocą ankiet, opinii lub ocen dokonanych przez osoby prowadzące zajęcia. 3.19. Wykonawca zapewnia ubezpieczenie NNW każdego uczestnika zajęć na czas realizacji oraz ponosi wszelkie inne koszty związane z realizacją zajęć, warsztatów, treningów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3.20. Zamawiający wyklucza możliwość prowadzenia zajęć metodą e-learning. 3.21. Wykonawca zobowiązuje się do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją projektu systemowego do dnia 31 grudnia 2020 roku w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją niniejszej umowy. W przypadku zmiany adresu archiwizacji dokumentów, zawieszenia lub zaprzestania przez Wykonawcę działalności przed terminem 31 grudnia 2020 roku. W przypadku konieczności przedłużenia terminu 31 grudnia 2020 roku Zamawiający powiadomi Wykonawcę o tym na piśmie. Na wezwanie Zamawiającego wykonawca zobligowany jest przekazać oryginały dokumentacji z zajęć Zamawiającemu. 3.22. Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego informowania w formie telefonicznej oraz jednocześnie pisemnej Zamawiającego o problemach w realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia. 3.23. Wykonawca zobligowany jest do zarejestrowania się w internetowej bazie ofert szkoleniowych www.inwestycjawkadry.pl i aktualizacji informacji o każdym etapie organizowanych zajęć w ramach Projektu systemowego nie rzadziej niż raz w miesiącu, zgodnie z zakresem danych określonym przez Instytucję Pośredniczącą 3.24. Wykonawca zobowiązuje się poddać kontroli dokonywanej przez Zamawiającego oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia. 3.25. Kontrola może zostać przeprowadzona zarówno w siedzibie Wykonawcy, jak i w miejscu realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia. 3.26. Wykonawca zapewnia kontrolującym, o których mowa w pkt. 3.24 prawo wglądu we wszystkie dokumenty związane z realizacją Projektu systemowego, przez cały okres ich przechowywania określony w pkt. 3.21. specyfikacji. 3.27. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawiania na pisemne wezwanie Zamawiającego wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją zamówienia, w terminie określonym w wezwaniu przez cały okres realizacji zamówienia oraz okres, o którym mowa w pkt. 3.21. niniejszej specyfikacji. 3.28. Zamawiający ma prawo przeprowadzania czynności monitorujących podczas trwania usługi, w szczególności do przeprowadzania ankiet, rozmów, konsultacji z uczestnikami, trenerami. 3.29. Wykonawca zobowiązuje się do współpracy z ewaluatorami zewnętrznymi, prowadzącymi badania na zlecenie Zamawiającego lub przez inne podmioty posiadające uprawnienia do przeprowadzenia tego typu badań. 3.30. Wykonawca wyraża zgodę na upublicznienie swoich danych teleadresowych przez Zamawiającego oraz inne uprawnione do tego podmioty. 3.31. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania aktualnych wytycznych w zakresie zasad przygotowania, realizacji rozliczania projektów systemowych ośrodków pomocy społecznej, kwalifikowania wydatków, zasad finansowania oraz innych przepisów prawa ogłaszanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt O KROK DO PRZODU współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie, 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EVEREST CONSULTING& SZKOLENIA MARCIN KOTTAS
jakie przetargi wygrała firma
EVEREST CONSULTING& SZKOLENIA MARCIN KOTTAS
- EVEREST Consulting & Szkolenia Marcin Kotas, ul. Narutowicza 7a/3, 40-850 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 417900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 257850,00
Oferta z najniższą ceną: 140198,40 / Oferta z najwyższą ceną: 337500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI JASTRZĘBIE ZDRÓJ
- Sukcesywna dostawa benzyny bezołowiowej 95 oktanowej oraz oleju napędowego w zbiorniki pojazdów Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków uczniom Szkoły Podstawowej nr 20 im. Henryka Jordana w Jastrzębiu-Zdroju
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 9 w Jastrzębiu-Zdroju
- Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby uczniów Zespołu Szkół nr 5 im. Jana Pawła II w Jastrzębiu-Zdroju
- Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby uczniów Szkoły Podstawowej nr 14 w Jastrzębiu-Zdroju
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 10 w Jastrzębiu-Zdroju w roku 2025
więcej: przetargi JASTRZĘBIE ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi Superwizora, Integracji sensorycznej (Warsztaty edukacyjne z metody integracji sensorycznej wraz z materiałami)
- Pełnienie funkcji Pracownika Merytorycznego ds. wsparcia dla uczniów w ramach realizacji projektu FEPM.05.08-IZ.00-0087/23 "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Człuchowskiego"
- Usługi specjalistycznego wsparcia dla dzieci i rodziców w ramach w ramach projektu "Wsparcie rodzin w Gminie Choszczno"
- Szkolenia i kursy realizowane w ramach projektu "Inwestycja w przyszłość"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.