eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówCałodobowa usługa ochrony obiektu, osób i mienia, tj. budynku biurowego czterokondygnacyjnego, garażu wolnostojącego, parkingu na posesji przy ul. Węgierskiej 146 w Nowym Sączu wraz ze środkami trwałymi i wyposażeniem, będących w posiadaniu Zamawiającego i Sądeckiego Urzędu Pracy, w okresie od 01.02.2012 r. do 31.12.2012 r

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-01

Kraków: Całodobowa usługa ochrony obiektu, osób i mienia, tj. budynku biurowego czterokondygnacyjnego, garażu wolnostojącego, parkingu na posesji przy ul. Węgierskiej 146 w Nowym Sączu wraz ze środkami trwałymi i wyposażeniem, będących w posiadaniu Zamawiającego i Sądeckiego Urzędu Pracy, w okresie od 01.02.2012 r. do 31.12.2012 r
Numer ogłoszenia: 26957 - 2012; data zamieszczenia: 01.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 15421 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, pl. Na Stawach 1, 30-107 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4227110, faks 012 4229785.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa usługa ochrony obiektu, osób i mienia, tj. budynku biurowego czterokondygnacyjnego, garażu wolnostojącego, parkingu na posesji przy ul. Węgierskiej 146 w Nowym Sączu wraz ze środkami trwałymi i wyposażeniem, będących w posiadaniu Zamawiającego i Sądeckiego Urzędu Pracy, w okresie od 01.02.2012 r. do 31.12.2012 r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego: 1.1. Całodobowej usługi dozoru i ochrony obiektów, osób i mienia, tj. budynku biurowego czterokondygnacyjnego o powierzchni użytkowej 1693,10 m2, garażu wolnostojącego oraz parkingu na posesji przy ul. Węgierskiej 146 w Nowym Sączu wraz ze środkami trwałymi i wyposażeniem, będących w posiadaniu Zamawiającego i Sądeckiego Urzędu Pracy, znajdujących się w w/w obiektach, przez ustawienie stałego posterunku. 1.2 Usługi porządkowej, tj. utrzymania porządku na posesji przez zamiatanie, opróżnianie koszy na śmieci, zbieranie porzuconych papierów i innych nieczystości, 1.3 Usługi odśnieżania parkingu, drogi dojazdowej i ciągów pieszych, tj. odśnieżania w pryzmy, posypywania piaskiem, posypywania solą, 1.4. Usługi utrzymania zieleni i klombu: a) pielęgnacji trawników poprzez strzyżenie, zgrabianie liści, b) pielęgnacji klombu polegającej na odchwaszczaniu, nawożeniu i niezbędnym nawadnianiu. 1.5 Usługi gospodarczej: a. pomoc w rozładunku druków i sprzętu dostarczanego do Urzędów, b. zabezpieczenie prawidłowego parkowania samochodów na parkingu c. wykonanie drobnych napraw konserwacyjnych ( np. wymiana zamka, żarówki, itp.) 2.1 Czynności wymienione w punkcie 1.2,1.3,1.4 dotyczą powierzchni 3150 m2 na zewnątrz budynku. Wywóz nieczystości ( zebranych śmieci, skoszonej trawy, spryzmowanego śniegu) z posesji odbywa się na koszt Zamawiającego. 2.2 Czynności wymienione w ust.1.2, 1.3, 1.4 1.5 wykonywane będą z powierzonego materiału przy użyciu narzędzi własnych Wykonawcy 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 77.31.00.00-6, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MULTISERVICE Sp. z o.o., Artyleryjska 3H, 10-165 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72520,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 52841,42

  • Oferta z najniższą ceną: 52841,42 / Oferta z najwyższą ceną: 92958,48

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.