eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceSukcesywna dostawa jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego, drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz materiałów opatrunkowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-12

Katowice: Sukcesywna dostawa jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego, drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz materiałów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 269586 - 2015; data zamieszczenia: 12.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych , ul. Powstańców 31, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 255 22 26, faks 32 255 22 26.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwps.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego, drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz materiałów opatrunkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr I Maski ochronne przed prątkami gruźlicy Pakiet nr II Materiały opatrunkowe Pakiet nr III Materiały do spirometrii Pakiet nr IV Elektrody, papiery medyczne, żele wyszcze Pakiet nr V Końcówki do pipet Pakiet nr VI Narzędzia medyczne okulistyczne ze stali nierdzewnej Pakiet nr VII Pojemniki na odpady medyczne Pakiet nr VIII Nici chirurgiczne Pakiet nr IX Lancety do testów alergologicznych.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2, 33.14.11.10-4, 33.19.82.00-6, 31.71.11.40-6, 33.14.11.21-4, 33.31.69.00-2, 38.43.70.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowanu- zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowanu - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowanu - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowanu - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowanu - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony i podpisany Formularz oferty stanowiący załącznik do SIWZ; 2.Wypełnione Formularze asortymentowo-cenowe w zakresie, na które Wykonawca składa ofertę, stanowiące załączniki do SIWZ. 3 Stosowne pełnomocnictwo (a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - czas dostawy - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: a. w kwestii dotyczącej przedmiotu umowy w przypadku, gdy konkretna pozycja określona w Formularzu asortymentowo - cenowym zostanie wycofana z produkcji lub z obrotu handlowego na terenie kraju - co Wykonawca zobowiązany jest udokumentować. Wykonawca za zgodą Zamawiającego może dostarczyć przedmiot zamówienia o tożsamych parametrach lub lepszych, w takiej samej cenie lub niższej; b. w kwestii dotyczącej zmiany urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwps.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach ul. Powstańców 31 4-038 Katowice pok. 328.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Zespół Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach ul. Powstańców 31 4-038 Katowice pok. 323 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Maski ochronne przed prątkami gruźlicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maska ochronna zabezpieczające przed prątkami gruźlicy ( bez zaworu) szt 100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: gaza, lignina, wata, kompresy, przylepce, gąbki o działaniu hemostatycznym, opatrunki, opaski dziane, gaziki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały do spirometrii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ustniki, głowice do spirometru.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Elektrody, papiery rejestracyjne, żele.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektroda okrągła, Elektroda żelowa okrągła, oas EKG gumowy piersiowy , pas EKG gumowy kończynowy , papier EKG , pasta przewodząca, żele do EKG.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.11.46-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Końcówki do pipet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Końcówki do pipet BIOHIT I EPPENDORF.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Narzędzia medyczne okulistyczne ze stali nierdzewnej 33316900-2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pensety, imadła, nożyczki, skalpele,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.31.69.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pojemniki na odpady medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki na odpady medyczne , pojemniki na zużyte igły.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: nici chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylne nici chirurgiczne z igłą. Nici: poliamidowe, monofil. Sterylne nici chirurgiczne z igłą (dwuigłowe). Nici: plecione jedwabiem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Lancety do testów alergologicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lancety do testów alergologicznych Bibuła do testów naskórkowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.31.69.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas dostawy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.