Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-05-23
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: realizacja III etapu remontu budowlanego Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Jaciążku
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Mazowiecka Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Warszawie, do kontaktów: Wojciech Biczan, ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8623217, 8272154, fax 022 8272154, e-mail: mazowiecka@rubikon.pl, mazowiecka@ohp.pl, www.mazowiecka.ohp.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: realizacja III etapu remontu budowlanego Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Jaciążku. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Prace przeprowadzone zostaną w budynku głównego Ośrodka Zakres prac obejmuje: - roboty rozbiórkowe (stropy drewniane, więźba dachowa, pokrycie dachu, kominy wolno stojące, stropy wieży) - roboty budowlane (wykonanie stropów, konstrukcja i pokrycie dachu, konstrukcja schodów, wykonanie izolacji, prace murarskie - tynkarskie). 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Jaciążek, 06-210 Płoniawy-Bramura, powiat Maków Mazowiecki. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość kosztorysowa całości zadania powyżej 60 tys. euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3;
III.1) Wymagane wadium: 13 500,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: - Wykonawca musi wykazać, że wykonał minimum 3 rodzaje prac remontowo-modernizacyjnych (odpowiadajcych swoim rodzajem robotom w obiektach użyteczności publicznej o powierzchni powyżej 2000 m kw.), których wartość przekraczała 500 000 zł (brutto), - Wykonawca musi wykazać, że dysponuje środkami finansowymi w wysokości 500 tys. zł, lub posiada zdolność kredytową w w/w wysokości, - Wykonawca musi wykazać, że dysponuje kierownikiem budowy o odpowiednich kwalifkacjach zawodowych, - Wykonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia co najmniej 300 000 zł.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena - 80% Termin wykonania - 10% Warunki gwarancji - 10% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 30.06.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 06.07.2006 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.07.2006, godzina 12:00, siedziba MWK OHP - ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 15.05.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,Całodobowa, codzienna konserwacja, obsługa i naprawa instalacji i urządzeń sanitarnych w obiektach Szpitala Czerniakowskiego sp. z o. o."
- Remont ogrodzenia na terenie Akademii Sztuki Wojennej
- Kompleksowa usługa w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia wraz z prowadzeniem i obsługą parkingu na terenie Szpitala na okres 36 miesięcy - powtórzenie
- WE.ZP.261.12.2025 Dostawa wraz z wniesieniem i montażem mebli oraz dostawa i montaż foteli i krzeseł biurowych dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej
- RZP-23/KJ/2025 Zakup sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby oddziału chirurgii i urologii dziecięcej z pododdziałem leczenia oparzeń
- RZP-24/IM/2025 Zakup i rozbudowa aparatury medycznej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT KORYTARZY W CZĘŚCI BUDYNKU GŁÓWNEGO WRAZ Z WYKONANIEM INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ OŚWIETLENIA PODSTAWOWEGO ORAZ AWARYJNEGO OŚWIETLENIA EWAKUACYJNEGO W ZST W KOLE
- Klub malucha w Gminie Baruchowie
- "Przebudowa amfiteatru w sali multimedialnej im. Danuty Szaflarskiej w budynku BWA SOKÓŁ" w Nowym Sączu
- Modernizacja kompleksów sportowych ORLIK 2012 w Siedlcach w ramach programu Modernizacja kompleksów sportowych Moje Boisko- ORLIK 2012 - Edycja 2024
- Zmiana sposobu zasilania w ciepło budynku przy ul. Sienkiewicza 20 w Chełmie, będącego siedzibą Ośrodka Zamiejscowego Prokuratury Okręgowej w Lublinie z siedzibą w Chełmie i Prokuratury Rej. w Chełmie
- Remont tarasu i izolacji dachu wraz z obróbkami blacharskimi i orynnowaniem wraz z dokumentacją techniczną w budynku przy ul. Mokotowskiej 15 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.