Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-20
Wieluń: Zakup wraz z dostawą odczynników do:
analizatora hematologicznego , automatycznego immunoanalizatora wraz z dzierżawą tych aparatów
dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej SPZOZ w Wieluniu.
Numer ogłoszenia: 269595 - 2012; data zamieszczenia: 20.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu , ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. +48 043 8438311 w. 355, faks 043 843 83 11 wew. 213.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.powiat.wielun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą odczynników do: analizatora hematologicznego , automatycznego immunoanalizatora wraz z dzierżawą tych aparatów dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej SPZOZ w Wieluniu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oferta częściowa to 100% PAKIETU - Pakietów 2. 2. Opis przedmiotu zamówienia: PAKIET 1) Zakup z dostawą odczynników do analizatora hematologicznego wraz z dzierżawą tego analizatora dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej SPZOZ w Wieluniu. a) wymagane ilości badań w ciągu 12 miesięcy Rodzaj badania Ilość oznaczeń w 12 m-cy Morfologia CBC (bez rozmazu) 28.000 sztuk Morfologia 5 DIFF (5 populacji krwinek białych - z rozmazem) 8.000 sztuk b) Zestawienie parametrów technicznych i warunków granicznych dotyczących analizatora hematologicznego L.p. Parametry aparatu Parametry graniczne Odpowiedź oferenta TAK/NIE Parametry oferowane 1. Analizator hematologiczny z rozdziałem krwinek na 5 populacji (5 DIFF) nie starszy niż 2009r (jeżeli analizator jest używany to wykonawca dostarcza aparat po aktualnym przeglądzie technicznym) TAK 2. Analizator różnicujący WBC na 5 populacji z wykorzystaniem fluorescencyjnej cytometrii przepływowej w oparciu o laser półprzewodnikowy TAK 3. Analizator z automatycznym podajnikiem na minimum 20 próbek z możliwością pracy z probówkami systemu zamkniętego bez potrzeby otwierania probówek , zewnętrzną drukarkę laserową czarno-białą i UPS w wyposażeniu analizatora TAK 4. Analizator minimum 24 parametry, 5 DIFF TAK 5. Objętość aspirowanej próbki - max 30 mikrolitr TAK 6. Możliwość wykonywania oznaczeń w trybie kapilarnym (ze wstępnym rozcieńczeniem w trybie CBC i 5 DIFF) TAK 7. Liniowość (bez wstępnego rozcieńczenia): - RBC min do 8 mln/mikrolitr - WBC min do 300 tyś/mikrolitr - PLT min do 5 mln/mikrolitr - HGB do 25 g/dl TAK 8. Dowolność trybu oznaczeń dla każdej próbki (CBC lub CBC+DIFF) TAK 9. Oszczędność odczynników w trybie pracy CBC TAK 10. Możliwość wprowadzania danych demograficznych pacjentów TAK 11. Możliwość oceny niedojrzałych granulocytów jako odrębnej populacji wyrażonej w wartościach bezwzględnych i procentach TAK 12. Możliwość oceny całkowitej liczby WBC metodą optyczną TAK 13. Flagowanie wyników patologicznych z komunikatami opisującymi typowe patologie oraz informacja o stopniu zaawansowania patologii. TAK 14. Jeden rodzaj krwi kontrolnej dla wszystkich parametrów, parametry krwi kontrolnej wczytywane za pomocą kodu ewentualnie CD TAK 15. Opracowanie obejmujące: system kontroli jakości wg systemu Levey-Jeningsa oraz pamięć na 100 000 wyników próbek pacjentów wraz z grafiką i danymi demograficznymi pacjentów, dowolność konfiguracji wydruku wyników w zależności od potrzeb laboratorium, system zarządzania odczynnikami z możliwością sprawdzenia poziomu odczynników w dowolnym czasie TAK 16. Możliwość dwukierunkowej komunikacji z systemem informatycznym w czasie rzeczywistym i wprowadzania danych demograficznych pacjentów z LIS TAK 17. Bezcjankowe odczynniki - udokumentowane kartami charakterystyki (nie zawierające cyjanków nawet w minimalnej ilości ) TAK 18. Czas reakcji serwisu ( przyjazd serwisanta) max 24 godziny od chwili zgłoszenia TAK 19. Koszty awarii analizatora, części zużywalnych, konserwacji terminowych, przeglądów technicznych analizatora oraz dojazdu przez cały okres dzierżawy będą pokrywane przez Oferenta TAK 20. Oferent gwarantuje : - przeszkolenie w obsłudze analizatora - bezpłatną aktualizację wyrobu - wstawienie aparatu na czas dłuższej awarii - wymianę aparatu po przeprowadzeniu 3 napraw tego samego podzespołu TAK/PODAĆ 21. Automatyczną archiwizację wyników - możliwość wykonania zestawień statystycznych - dziennych, miesięcznych oraz raportów kontroli jakości, możliwość dopisywania do wyników rozmazów policzonych mikroskopowo, dopisywania wartości OB (możliwość wydruku) TAK 22. Wpis do rejestru Wyrobów Medycznych TAK 23. Inne certyfikaty - podać TAK Uwaga! Niespełnienie któregokolwiek z warunków granicznych spowoduje odrzucenie oferty. Do wypełnionej tabeli należy dołączyć dane techniczne oferowanego aparatu. PAKIET 2) Zakup z dostawą odczynników do automatycznego immunoanalizatora wraz z dzierżawą tego immunoanalizatora dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej SPZOZ w Wieluniu. a) wymagane ilości badań w ciągu 24 miesięcy L.p. Rodzaj badania Ilość oznaczeń w ciągu 24 m-cy 1. 2. 3. 1. Hormony tarczycy a) TSH 3600 b) FT3 1200 c) FT4 2400 2. Markery nowotworowe a) PSA 2000 3. Diagnostyka infekcji a) HBs-Ag 5800 b) HIV Ag+p/c 400 4. Diagnostyka zawałów a) Troponina T 3600 5. Inne: a) Beta - HCG 800 b) Zestawienie parametrów technicznych/użytkowych i warunków granicznych dotyczących automatycznego immunoanalizatora. L.p. Parametry aparatu Parametry Odpowiedź Oferenta Parametry oferowane 1. Immunoanalizator w pełni automatyczny TAK 2. Testy wykonywane metodą immunoenzymatyczną TAK 3. Ilość oznaczeń wykonywana jednocześnie TAK podać 4. Możliwość wykonania badań citowych bez konieczności przerywania pracy aparatu TAK 5. Stabilność kalibracji irekalibracji minimum 14 dni TAK podać 6. Trwałość kalibracji TAK podać 7. Termin ważności odczynników-12 miesięcy TAK 8. Możliwość wykonywania badań: a) Hormonalnych TAK b) Wirusologicznych TAK c) Markerów nowotworowych TAK d) Chorób infekcyjnych TAK e) Alergologicznych TAK f) Diagnostyki mięśnia sercowego TAK g) Innych niż w/w Podać 9. Aparat powinien umożliwiać: a) Wykonywanie badań w serii pojedynczo TAK b) Korzystanie z odczynników gotowych do użycia z długim terminem ważności (ok. 1 roku) TAK c) Oznaczanie wielu parametrów w tym samym czasie TAK d) Komputerowe opracowanie danych (statystyka, zestawienia) - raport dzienny, zbiorcze wydruki raportu TAK e) Kontrola jakości - opracowanie statystyczne TAK f) Archiwizacja danych TAK g) Współpraca z komputerem zewnętrznym (systemem komputerowym) TAK h) Wydawanie wyników pacjent po pacjencie z pełnymi danymi o pacjencie TAK i) Prezentacja wyników badań na ekranie TAK 10. Aparat powinien a) Posiadać możliwość wykrywania mikroskrzepów w próbkach badanych TAK b) Posiadać możliwość automatycznego rozcieńczania surowicy badanej TAK c) Zapewnić czas oznaczenia poszczególnych badań po max 20 min. TAK d) Posiadać wydajność ok. 70 oznaczeń na godzinę TAK e) Posiadać automatyczną procedurę czyszczenia TAK f) Posiadać możliwość wydawania opracowanego wyniku z zakresem wartości referencyjnych (odpowiedni program - drukarka laserowa) TAK g) Posiadać czytnik kodów paskowych TAK h) Posiadać system podtrzymywania pracy analizatora przez minimum 20 min. TAK i) Posiadać instrukcję obsługi w języku polskim TAK j) Świadectwo CE TAK k) Certyfikat ISO 9001 TAK 11. Inne możliwości aparatu TAK 12. Data produkcji oferowanego aparatu Podać 13. Rok wprowadzenia tego aparatu do produkcji Podać 14. Wielkość opakowań (ilość testów w opakowaniu) Podać 15. Oferent gwarantuje: a) Przeszkolenie w obsłudze aparatu TAK b) Bezpłatną aktualizację wyrobu i dokumentacji TAK c) Usunięcie awarii w czasie max. 24 godzin od zgłoszenia TAK d) Wstawienie innego aparatu na czas dłuższej awarii (5 dni) TAK e) Wymianę aparatu po przeprowadzeniu 2 napraw tego samego podzespołu TAK f) Zapewnienie w czasie trwania umowy wszystkich części zamiennych do analizatora i zużywalnych do drukarki (koszt oferenta) TAK Uwaga! Parametry podane w rubryce parametry graniczne należy traktować jako niezbędne minimum, którego niespełnienie będzie równoznaczne z odrzuceniem oferty..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 38.43.45.00 - Analizatory biochemiczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej będącej przedmiotem każdego z zamówień po złożeniu przez Wykonawcę wraz z ofertą aktualnej, jeśli jest wymagana prawem, koncesji na obrót wyrobami medycznymi dopuszczonymi do obrotu; aktualnego odpisu z właściwego rejestru KRS lub Rejestru Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą (Załącznik Nr 4 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą (Załącznik Nr 4 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą (Załącznik Nr 4 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do realizacji niniejszego zamówienia na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą (Załącznik Nr 4 do SIWZ) .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany warunków zawartej umowy w zakresie: 1)zmiany ceny jednostkowej towaru spowodowanej zmianą stawki podatku od towarów i usług VAT, przy czym cena jednostkowa netto pozostaje bez zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.powiat.wielun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Dziale OiZP pokój 204 - nieodpłatnie SPZOZ w Wieluniu, ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń...
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, ulica Szpitalna 16 , 98 - 300 Wieluń - SEKRETARIAT POKÓJ nr 216...
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- "Budowa kanalizacji sanitarnej ul. Jagiełły w Wieluniu"
- Doposażenie pracowni zawodowych dla kierunków Technik Informatyk oraz Technik Grafiki i Poligrafii Cyfrowej w zakresie infrastruktury sieciowej.
- Zakup i sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Powiatu Wieluńskiego i powiatowych osób prawnych.
- "Budowa ulicy Ludowej w Wieluniu"
- Budowa budynku administracyjno-gospodarczego wraz z chłodnią na sadzonki w Gospodarstwie Szkółkarskim w Mierzycach
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników do biologii komórkowej
- Sukcesywne dostawy zestawów do wykrywania mutacji IDH1/IDH2, odczynników do oznaczania glukagonu, odczynników i akcesoriów do produkcji 18F-FDG oraz innych odczynników i materiałów zużywalnych
- Sprzedaż i dostarczenie odczynników, podłoży, testów, materiałów zużywalnych dla potrzeb pracowni mikrobiologii wraz z dzierżawą aparatów z wpięciem do LIS i opieką aplikacyjną.
- dostawa TESTÓW DIAGNOSTYCZNYCH DO OZNACZANIA GLUKOZY WE KRWI WRAZ Z DZIERŻAWĄ GLUKOMETRÓW, SZYBKICH TESTÓW DIAGNOSTYCZNYCH, STRZYKAWEK DO BADAŃ GAZOMETRYCZNYCH, WYROBÓW MEDYCZNYCH
- Dostawy odczynników wraz z dzierżawą analizatora do badań hematologicznych.
- Dostawy odczynników, materiałów kontrolnych, kalibratorów oraz dzierżawa 2 analizatorów biochemicznych
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.