To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-20
Poznań: Usługa wywozu nieczystości i odpłatnego odbioru makulatury na potrzeby II Oddziału ZUS w Poznaniu oraz jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 269609 - 2012; data zamieszczenia: 20.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 243731 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu, ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8745400, faks 061 8772850.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wywozu nieczystości i odpłatnego odbioru makulatury na potrzeby II Oddziału ZUS w Poznaniu oraz jednostek organizacyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie publiczne sklada sie z 8 części: 1) część I - II Oddział ZUS w Poznaniu, ul. Starołęcka 31, od dnia 01.01.2013 roku do dnia 31.12.2013 roku, 2) część II - Inspektorat ZUS w Gnieźnie, ul. Sienkiewicza 4, od dnia 01.01.2013 roku do dnia 31.12.2013 roku, 3) część III - Inspektorat ZUS w Obornikach, ul. Armii Poznań 27, od dnia 01.01.2013 roku do dnia 31.12.2013 roku, 4) część IV - Inspektorat ZUS we Wrześni, ul. Wrocławska 42, od dnia 01.12.2012 roku do dnia 31.12.2013 roku, 5) część VI - Inspektorat ZUS w Środzie Wielkopolskiej, ul. Szpitalna 1, od dnia 01.01.2013 roku do dnia 31.12.2013 roku, 6) część VII - Inspektorat ZUS w Koninie, ul. Św. M. Kolbego 1, od dnia 01.01.2013 roku do dnia 31.12.2013 roku, 7) część VIII -Inspektorat ZUS w Kole, ul. B. Prusa 11, od dnia 01.01.2013 roku do dnia 31.12.2013 roku, 8) część IX - Inspektorat ZUS w Turku, ul. Armii Krajowej 18, od dnia 01.01.2013 roku do dnia 31.12.2013 roku, z zastrzeżeniem, że w przypadku, gdy na podstawie Ustawy z dnia 1 lipca 2011r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2011r. Nr 152, poz. 897) Rada Gminy w drodze uchwały stanowiącej akt prawa miejscowego, postanowi o odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady, niniejsza umowa zostanie rozwiązana z dniem przejęcia obowiązku wywozu odpadów przez Gminy - bez konsekwencji finansowych, w tym także z tytułu kar umownych określonymi we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00 - 90.11.13.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: część I - II Oddział ZUS w Poznaniu, ul. Starołęcka 31,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Alkom Sp. z o.o, ul. Północna 1, 61-719 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10296,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11119,68
Oferta z najniższą ceną: 11119,68 / Oferta z najwyższą ceną: 15724,80
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: część II - Inspektorat ZUS w Gnieźnie, ul. Sienkiewicza 4,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- URBIS Sp. z o.o., ul. Chrobrego 24/25, 62-200 Gniezno, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7180,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9216,00
Oferta z najniższą ceną: 9216,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9953,28
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: część III - Inspektorat ZUS w Obornikach, ul. Armii Poznań 27,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. Lipowa 19, 64-600 Oborniki, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1341,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1593,84
Oferta z najniższą ceną: 1593,84 / Oferta z najwyższą ceną: 1593,84
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: część IV - Inspektorat ZUS we Wrześni, ul. Wrocławska 42,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IGLESPOL Z. Iglewski i Wspólnicy Spółka Jawna, ul. Wrocławska 14, 62-300 Września, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4284,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3931,20
Oferta z najniższą ceną: 3931,20 / Oferta z najwyższą ceną: 4407,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: część VI - Inspektorat ZUS w Środzie Wielkopolskiej, ul. Szpitalna 1,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REMONDIS SANITECH POZNAŃ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
REMONDIS SANITECH POZNAŃ SP. Z O.O.
- REMONDIS Sanitech Poznań, Sp. z o.o, ul. Górecka 104, 61-483 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1503,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1560,00
Oferta z najniższą ceną: 1560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2106,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: część VII - Inspektorat ZUS w Koninie, ul. Św. M. Kolbego 1,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MIEJSKI ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH" - SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"MIEJSKI ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH" - SP. Z O.O.
- Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o, ul. Dąbska 24, 62-600 Koło, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9878,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10497,60
Oferta z najniższą ceną: 10479,60 / Oferta z najwyższą ceną: 13176,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: część VIII - Inspektorat ZUS w Kole, ul. B. Prusa 11,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MIEJSKI ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH" - SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"MIEJSKI ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH" - SP. Z O.O.
- Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o, ul. Dąbska 24, 62-600 Koło, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1097,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1166,40
Oferta z najniższą ceną: 1166,40 / Oferta z najwyższą ceną: 1464,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: część IX - Inspektorat ZUS w Turku, ul. Armii Krajowej 18.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MIEJSKI ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH" - SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"MIEJSKI ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH" - SP. Z O.O.
- Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o, ul. Dąbska 24, 62-600 Koło, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1371,94 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1458,00
Oferta z najniższą ceną: 1458,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1830,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Sukcesywna dostawa szybkich testów diagnostycznych"
- dostawa lasera jednomodowego do spektroskopii Brillouina
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 roku
- Dostawa oprogramowania dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- Świadczenie usługi w drugiej warstwie modelu architektury sieciowej ISO/OSI, wraz z centralnym dostępem do sieci Internet oraz telefonii cyfrowej VOIP dla WZDW w Poznaniu w latach 2025-2027.
- roboty instalacyjne (klimatyzacja) w Terenowej Stacji Doświadczalnej IOR-PIB w Białymstoku
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.