Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-12
Stanin: Modernizacja dróg gminnych w miejscowościach Aleksandrów, Kij, Celiny Szlacheckie, Nowy Stanin i Wnętrzne
Numer ogłoszenia: 269716 - 2015; data zamieszczenia: 12.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Stanin , 62/5, 21-422 Stanin, woj. lubelskie, tel. 025 7961551, faks 025 7981118.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.stanin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dróg gminnych w miejscowościach Aleksandrów, Kij, Celiny Szlacheckie, Nowy Stanin i Wnętrzne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacji dróg gminnych na terenie gminy Stanin, w miejscowościach: Aleksandrów, Kij, Celiny Szlacheckie, Nowy Stanin i Wnętrzne. CZĘŚĆ I Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Aleksandrów. CZĘŚĆ II Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Kij. CZĘŚĆ III Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Celiny Szlacheckie. CZĘŚĆ IV Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Nowy Stanin. CZĘŚĆ V Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Wnętrzne..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.30.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni udokumentować wykonanie w okresie ostatnich 5 /pięciu/ lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 robotę budowlaną, o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN brutto, odpowiadającej swoim rodzajem i zakresem robocie stanowiącej przedmiot zamówienia (za roboty odpowiadające rodzajem w stosunku do przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna wykonanie robót drogowych, polegających na budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji dróg) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty budowlane w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. W/w osoba powinna posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe (po uzyskaniu uprawnień budowlanych) w pełnieniu funkcji kierownika robót budowlanych w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Unii Europejskiej. Powyższy warunek należy traktować jako minimalne wymaganie Zamawiającego i nie wyczerpuje całości personelu niezbędnego do rzetelnego wypełnienia zobowiązań Wykonawcy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Wydłużenie okresu gwarancji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy, określa wzór umowy, będący załącznikiem do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugstanin.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stanin, Stanin 62, 21-422 Stanin, pokój nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Stanin, Stanin 62, 21-422 Stanin, pokój nr 5 /sekretariat/.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Aleksandrów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zadania jest modernizacja drogi gminnej położonej na działce nr 651 w miejscowości Aleksandrów. Dla modernizowanego odcinka przyjęto następujące parametry: długość - 275m, szerokość - 4,5m, liczba pasów ruchu - 2. Modernizacja będzie obejmować następujący zakres robót: oczyszczenie istniejącej podbudowy betonowej, skropienie oczyszczonej podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,4kg/m2, wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej o gr. 5cm po zagęszczeniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Wydłużenie okresu gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Kij.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zadania jest modernizacja drogi gminnej położonej na działce nr 1040 w miejscowości Kij. Dla modernizowanego odcinka przyjęto następujące parametry: długość - 568m, szerokość - 4,0m, liczba pasów ruchu - 2. Modernizacja będzie obejmować następujący zakres robót: oczyszczenie istniejącej podbudowy betonowej, skropienie oczyszczonej podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,4kg/m2, mechaniczne wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową - warstwa o gr. 3cm po zagęszczeniu, wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej o gr. 4cm po zagęszczeniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Wydłużenie okresu gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Celiny Szlacheckie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zadania jest modernizacja drogi gminnej położonej na działce nr 240 w miejscowości Celiny Szlacheckie. Dla modernizowanego odcinka przyjęto następujące parametry: długość - 364m, szerokość - 5,0m, liczba pasów ruchu - 2. Modernizacja będzie obejmować następujący zakres robót: wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką kruszyw 0-31,5, skropienie oczyszczonej podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,4kg/m2, mechaniczne wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową - warstwa o gr. 3cm po zagęszczeniu, wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej o gr. 4cm po zagęszczeniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Wydłużenie okresu gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Nowy Stanin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zadania jest modernizacja drogi gminnej położonej na działce nr 654/1 w miejscowości Nowy Stanin. Dla modernizowanego odcinka przyjęto następujące parametry: długość - 645m, szerokość - 4,5m, liczba pasów ruchu - 2. Modernizacja będzie obejmować następujący zakres robót: oczyszczenie istniejącej podbudowy betonowej, skropienie oczyszczonej podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,4kg/m2, mechaniczne wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową - warstwa o gr. 3cm po zagęszczeniu, wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej o gr. 4cm po zagęszczeniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Wydłużenie okresu gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Wnętrzne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zadania jest modernizacja drogi gminnej położonej na działce nr 37 w miejscowości Wnętrzne. Dla modernizowanego odcinka przyjęto następujące parametry: długość - 310m, szerokość - 3,5m, liczba pasów ruchu - 2. Modernizacja będzie obejmować następujący zakres robót: oczyszczenie istniejącej podbudowy betonowej, skropienie oczyszczonej podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,4kg/m2, mechaniczne wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową - warstwa o gr. 3cm po zagęszczeniu, wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej o gr. 4cm po zagęszczeniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Wydłużenie okresu gwarancji - 5
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
- "Budowa zbiornika wodnego, retencyjnego w miejscowości Słupeczno"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.