Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-01
Górno: Usługa szkolenia Beneficjentów Ostatecznych Projektu Aktywizacja społeczno - zawodowa osób bezrobotnych na terenie Gminy Górno realizowany w ramach EFS w 2011 roku
Numer ogłoszenia: 269786 - 2011; data zamieszczenia: 01.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , Górno 169, 26-008 Górno, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3023392, faks 0-31 3023647.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkolenia Beneficjentów Ostatecznych Projektu Aktywizacja społeczno - zawodowa osób bezrobotnych na terenie Gminy Górno realizowany w ramach EFS w 2011 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Usługa szkolenia Beneficjentów Ostatecznych Projektu Aktywizacja społeczno - zawodowa osób bezrobotnych na terenie Gminy Górno realizowany w ramach EFS. 2. Usługa polega na przeprowadzeniu n/w kursów współfinansowanych przez Unie Europejska ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej: a) Opiekun osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci (3 osoby) - 100 godzin b) Operator koparko-ładowarek w zakresie III klasy uprawnień (4 osoby) - 202 godziny c) Pracownik administracyjno - biurowy z obsługą komputera (6 osób) - 104 godziny d) Bukieciarz z obsługą kas fiskalnych (6 osób) - 100 godzin e) Posadzkarz - glazurkarz (1 osoba) - 160 godzin Tematyka szkoleń powinna zawierać m.in.: a) Opiekun osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci (3 osoby) - 100 godzin Opieka osób starszych ,niepełnosprawnych, dzieci Zagadnienia prawne Psychologia ogólna i rozwojowa Dietetyka Higiena i pielęgnacja Udzielanie pierwszej pomocy Pediatria Geriatria Zajęcia praktyczne b) Operator koparko-ładowarek w zakresie III klasy uprawnień (4 osoby) - 202 godziny _ Użytkowanie eksploatacyjne Dokumentacja techniczna Bezpieczeństwo i higiena pracy Podstawy elektrotechniki Silniki spalinowe Elementy hydrauliki Budowa koparko - ładowarek Technologia robót Zajęcia praktyczne (minimum 85 godzin ) c) Pracownik administracyjno - biurowy z obsługą komputerowych programów użytkowych (6 osób) 104 godziny Ogólna charakterystyka podmiotów gospodarczych Biurowość i korespondencja Prowadzenie spraw kadrowych Psychologia pracy w biurze Komputerowe wspomaganie prac administracyjno - biurowych Obsługa urządzeń biurowych d) Bukieciarz z obsługą kas fiskalnych (6 osób) - 100 godzin Anatomia i fizjologia roślin Asortyment roślin ozdobnych Sposoby utrwalania materiału roślinnego Główne aspekty uprawy roślin ozdobnych Narzędzia i środki techniczne Artykuły dekoracyjne Podstawowe zasady wykonywania kompozycji Style w kompozycjach Ekonomika handlu Wiązanki okolicznościowe Kompozycje w naczyniach Florystyka ślubna Florystyka żałobna Dekoracje okolicznościowe Dekoracje z roślin doniczkowych Kompozycje z roślin suchych, sztucznych i preparowanych Obsługa kas fiskalnych e) Posadzkarz - glazurkarz (1 osoba) - 160 godzin Materiałoznawstwo budowlane Przepisy BHP Technologie wykonywania posadzek oraz okładzin Umiejętność czytania dokumentacji budowlanej Praktyczna nauka wykonywania posadzek oraz okładzin ścian.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 ustawy PZP.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien dysponować zezwoleniem dotyczącym posiadania wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej art. 20 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. nr 69 poz. 415 z pózn zm.). Wykonawca powinien posiadać uprawnienia instytucji szkoleniowych w zakresie realizacji określonych kierunków szkoleń, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien wykonać minimum 3 usługi w okresie ostatnich 3 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających rodzajem usługom stanowiących przedmiot zamówienia (zawierających zakres tematyczny danego szkolenia), wraz z referencjami potwierdzającymi wykonanie ww. usług
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien przedstawić uprawnienie do dysponowania własną bazą lokalową lub takie uprawnienie poświadczone przez placówkę (instytucje), w której odbywać się będą zajęcia teoretyczne jeżeli nie dysponuje własną baza do prowadzenia zajęć).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego, czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności we wszystkich specjalnościach wymaganych do realizacji zamówienia w okresie realizacji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków oceny
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (Zał. Nr 2) A.2) Jeżeli instytucja posiada: Certyfikat jakości usług szkoleniowych. Wśród certyfikatów przedstawionych przez instytucje szkoleniowe mogą się znaleźć takie certyfikaty jak: akredytacja kuratora oświaty, certyfikat systemu zarządzania jakością kształcenia/ szkolenia, wydany na podstawie międzynarodowych norm ISO, standard HACCP, certyfikat dla szkół językowych PASE lub inny znak jakości. A.3) Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Jakość wykonywanych usług (certyfikat) - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia pisemnych zmian umowy z Wykonawcą w formie aneksu na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy PZP przy wystąpieniu następujących okoliczności: a) zmiana harmonogramu umowy w uzasadnionych przypadkach b) zmiana liczby uczestników szkolenia, za które Zamawiający i uczestnicy szkoleń nie ponosza odpowiedzialności c) zmiana w wykazie osób d) zmiana miejsca odbywania szkolenia e) przesunięcie terminu zakończenia szkoleń w przypadku zaistnienia jednej z poniższych okoliczności: wstrzymania szkoleń lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, które wystąpią po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawarcia i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w sposób należyty, istotnej zmiany zakresu świadczenia Wykonawcy stwierdzonej aneksem do umowy, która powoduje konieczność zmiany terminu zakończenia wykonania przedmiotu umowy, złych warunków pogodowych uniemożliwiających wykonanie umowy zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorno.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Górnie, Górno 169.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Górnie, Górno 169, Pokój Kierownika GOPS w Górnie (Parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kursy współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Zamawiający przy udzielaniu zamówienia musi kierować się Zasadami przygotowania, realizacji i rozliczania projektów systemowych Ośrodków Pomocy Społecznej, Powiatowych Centrów Pomocy Rodzinie oraz Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, w tym maksymalnym kalkulowanym kosztem wsparcia (dotyczy wyłącznie wydatków na aktywną integrację) na osobę aktywizowaną w ramach kontraktu socjalnego (lub jego odmiany).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI GÓRNO
więcej: przetargi GÓRNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn. "Centrum Usług Społecznych w Gminie Rogowo".
- Przeprowadzenie kursów wymaganych programem specjalizacji w dziedzinie fizjoterapii, nr sprawy GCR/15/ZP/2025
- ABC przedsiębiorczości z elementami Kodeksu Pracy i przepisami BHP
- Szkolenia podnoszące wiedzę, umiejętności i kompetencje opiekunów zastępczych - projekt Moc Rodziny.
- Zakup usługi dostępu do narzędzia diagnostycznego online dla doradców zawodowych w projekcie Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe z usługą szkoleniową online z wykorzystania narzędzia.
- "Doposażenie w pomoce edukacyjne i wyposażenie Szkoły Podstawowej nr 8 w ramach projektu SZKOŁA JAKOŚCI PREMIUM"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.