eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krakówpostępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 193 000 euro na usługę szkoleniową pn. AutoCad od podstaw znak sprawyZP- 271/57/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-30

Kraków: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 193 000 euro na usługę szkoleniową pn. AutoCad od podstaw znak sprawy: ZP- 271/57/2010
Numer ogłoszenia: 269792 - 2010; data zamieszczenia: 30.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego , ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2997425, 012 6237480, faks 012 6325215.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uppk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 193 000 euro na usługę szkoleniową pn. AutoCad od podstaw znak sprawy: ZP- 271/57/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja oraz przeprowadzenie szkolenia pod nazwą AutoCad od podstaw dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Krakowskiego. 2. Celem szkolenia jest umożliwienie osobom bezrobotnym nabycia umiejętności posługiwania się programem AutoCad w celu sprawnego tworzenia rysunku technicznego. 3. Program szkolenia obejmie zajęcie teoretyczne i praktyczne w wymiarze 120 godzin 45-minutowych, w tym 15 godzin treningu interpersonalnego. A. zakres szkolenia dotyczyć ma obsługi programu AutoCad wprowadzenie interfejs użytkownika rozpoczynanie i zapisywanie rysunku sterowanie widokami wybieranie planu pracy tworzenie i modyfikowanie bloki i atrybuty kreskowanie tabele wymiary technologia OLE drukowanie i publikowanie rysunków. 4. Program szkolenia musi odpowiadać wymogom określonym w § 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 luty 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. ( Dz. U. 2006 Nr 31, poz. 216); 5. Program szkolenia musi zawierać informacje, o których mówi Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dn. 02 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 476, poz. 315), a mianowicie: a) Nazwę i zakres szkolenia b) Czas trwania i sposób organizacji szkolenia c) Wymagania wstępne dla uczestników szkolenia d) Cele szkolenia e) Plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej f) Treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych g) Wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych h) Sposób sprawdzenia efektów szkolenia. 6. Tygodniowy wymiar zajęć wyniesie minimum 30 a maksimum 40 godzin. 7. Zagadnienia organizacyjne A. zajęcia realizowane będą, codziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach pomiędzy 08:00 a 18:00. Zamawiający, po wcześniejszych uzgodnieniach z Wykonawcą, przewiduje możliwość przesunięć w zakresie terminu wskazanego w harmonogramie załączonym do oferty dotyczącego daty rozpoczęcia zajęć. B. wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia dostęp do serwisu kawowego, tj. kawy, herbaty, drożdżówek oraz jednego ciepłego posiłku, którego stawka żywieniowa wyniesie od 12,00 do 15,00 złotych brutto. Uczestnicy zajęć każdorazowo potwierdzać będą odbiór ciepłego posiłku na odpowiedniej imiennej liście prowadzonej przez Wykonawcę systematycznie przez cały czas trwania zajęć. C. na zakończenie szkolenia Wykonawca zobowiązany będzie wydać uczestnikom zaświadczenie lub inny dokument opatrzony logo Unii Europejskiej i projektu 7 życzeń potwierdzający ukończenie szkolenia pn. AutoCad od podstaw. Wykonawca załączy do oferty wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia. D. miejsce realizacji szkolenia znajdować się będzie w mieście Krakowie, w miejscu dogodnym pod względem dojazdu dla osób dojeżdżających z terenu Powiatu Krakowskiego. E. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć każdego uczestnika szkolenia w niezbędnie materiały dydaktyczne zgodne z zakresem tematycznym szkolenia, jak również do przekazania jednego kompletu do Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego (jeżeli zachodzi taka konieczność, Wykonawca wlicza w cenę szkolenia koszt przeznaczonego dla UPPK zestawu materiałów dydaktycznych). Komplet materiałów dydaktycznych Wykonawca dostarczy do Zamawiającego, najpóźniej w dniu rozpoczęcia pierwszej edycji szkolenia. Dodatkowo, Wykonawca wyposaży uczestników kursu w niezbędne materiały biurowe i piśmienne. Odbiór materiałów dydaktycznych potwierdzony zostanie przez każdego uczestnika podpisaniem stosownego oświadczenia. F. na zakończenie kursu, w ramach wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji szkolenia, Wykonawca wypłaci uczestnikom szkolenia zwrot kosztów przejazdu w wysokości 10,00 PLN (słownie: dziesięć złotych 00/100) za każdy dzień obecności na zajęciach. Na etapie sporządzania oferty i wyliczania całkowitego zwrotu kosztów przejazdu ujmowanych w preliminarzu należy przyjąć założenie o pełnej, tj 100 %, frekwencji uczestników, która - na etapie realizacji umowy - zweryfikowana będzie na podstawie listy obecności uczestników zajęć. Zamawiający pokryje Wykonawcy nakłady poniesione z tytułu zwrotu kosztów przejazdu uczestników zajęć na podstawie list obecności. Kwotę zwrotu kosztów przejazdu należy wliczyć w cenę szkolenia wskazaną w formularzu ofertowym. G. na podstawie art. 41 ust.7 i ust. 8 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r., Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia uczestników szkolenia do następstw nieszczęśliwych wypadków, z wyjątkiem osób posiadających prawo do stypendium. Okres ubezpieczenia obejmie cały okres trwania szkolenia. W razie zaistnienia wypadku przy pracy, tj. okoliczności, o której mowa w art. 3 ust. 3 pkt. 4 ustawy z dnia 30 października 2002 r. o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych (Dz. U. z 2009 r., Nr 167, poz. 1322 z późn. zm), Wykonawca zobowiązany będzie do ustalenia przyczyn i okoliczności wypadku przy pracy - zgodnie z art. 5 ust. 1 pkt 4 przywołanej powyżej ustawy. Koszt ubezpieczenia NW wyliczony przy założeniu, iż wszyscy uczestnicy szkolenia będą podlegali ubezpieczeniu, należy wyszczególnić w preliminarzu oraz uwzględnić go w całkowitym koszcie szkolenia ujmowanym w formularzu ofertowym. Zamawiający przedstawi Wykonawcy imienną listę osób wskazanych do ubezpieczenia. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć. H. Wykonawca zapewni nadzór wewnętrzny przebiegu szkolenia służący podnoszeniu jakości kształcenia a także wskaże personalnie osobę za nadzór odpowiedzialną. Do oferty należy załączyć informację o sposobie sprawowania nadzoru z podaniem osoby za niego odpowiedzialnej. B. Wykonawca winien zapewnić uczestnikom szkolenia warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. Sale dydaktyczne powinny być wyposażone stosownie do potrzeb co najmniej 10-osobowej grupy słuchaczy z zastrzeżeniem, że każdy uczestnik zajęć będzie posiadał dostęp do niezależnego stanowiska komputerowego posiadającego stosowne oprogramowanie. Do oferty należy załączyć informację dotyczącą lokalizacji, w której realizowane będą zajęcia teoretyczne oraz praktyczne wraz ze szczegółowym opisem wyposażenia sal dydaktycznych oraz opisem rodzaju i ilości urządzeń niezbędnych do zrealizowania zajęć praktycznych. I. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej i technicznej przebiegu szkolenia, m.in. na podstawie formularza ankiety oceniającej - stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ, jak również do przedstawienia jej wyników Zamawiającemu. J. Wykonawca, przed rozpoczęciem szkolenia, zobowiązany będzie do zapoznania jego uczestników ze szczegółowym programem poprzez przekazanie im harmonogramu realizowanych zajęć. 8. Źródło finansowania - Europejski Fundusz Społeczny w ramach projektu 7 życzeń POKL Poddziałanie 6.1.3. W związku z powyższym, Wykonawca zobowiązany będzie do informowania społeczeństwa o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczanie w dokumentacji szkoleniowej informacji o udziale Unii Europejskiej a także oznakowania miejsca realizacji kursu, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.7.2006) oraz Rozporządzenia Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do przechowywania dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowego szkolenia, a w szczególności: programu szkolenia, harmonogramu, dokumentów związanych z kosztami kursu, kosztorys, listy obecności uczestników, do dnia 31 grudnia 2020 roku. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji: a) Dzienna listy obecności uczestników szkolenia; b) Dziennik zajęć zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; c) Oświadczenia uczestników potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych i biurowych; d) Oświadczenia uczestników potwierdzających odbiór ciepłych posiłków; e) Imienna lista, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać otrzymanie zwrotu kosztów przejazdu na szkolenie; f) Rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenie; g) Protokółów z egzaminów, o ile zostaną przeprowadzone. 11. Wykonawca, pod rygorem utraty prawa do zapłaty za szkolenie, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: a) Nie zgłoszeniu się Uczestników na szkolenie, b) Przerwaniu szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa oraz każdorazowej nieobecności skierowanych osób bezrobotnych, c) Innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu szkolenia. i umowy. 12. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia szkolenia, następujących dokumentów: a) Oryginału ankiet oceniających przeprowadzonych wśród uczestników szkolenia; b) Oryginału imiennego wykazu osób, które ukończyły szkolenie; c) Oryginału imiennego wykazu osób, które nie ukończyły szkolenia; d) Kserokopii rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji poświadczony za zgodność z oryginałem; e) Kserokopii dziennika zajęć poświadczona za zgodność z oryginałem; f) Kserokopii list obecności poświadczona za zgodność z oryginałem; g) Kserokopii protokołów z egzaminów poświadczonych za zgodność z oryginałem; h) Oryginału kosztorysu powykonawczego; i) Kserokopii wszystkich zaświadczeń i certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia, poświadczone za zgodność z oryginałem; j) Oryginału oświadczeń uczestników potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych, ciepłych posiłków; k) Oryginału imiennej listy, na której uczestnicy potwierdzą otrzymanie zwrotu kosztów przejazdu; l) Innej dokumentacji niezbędnej do rozliczenia kursu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek określony w punkcie III 1a) SIWZ został spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca złoży wraz z ofertą stosowne oświadczenie o podleganiu wpisowi do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej stanowiące załącznik nr 4 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Zamawiający uzna, że warunek określony w punkcie III 2a) SIWZ został spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże w Wykazie wykonanych usług stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 szkolenia z zakresu obsługi programu AutoCad; 2) Zamawiający uzna, że warunek określony w punkcie III 2b) SIWZ został spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże w Wykazie wykonanych usług stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeszkolił co najmniej 10 osób z zakresu obsługi programu AutoCad;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek określony w punkcie III.3.b) SIWZ został spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże w Wykazie narzędzi i urządzeń stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 10 stanowiskami komputerowymi posiadającymi zainstalowane legalne oprogramowanie AutoCad;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek określony w punkcie III.3.a) SIWZ został spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże w Wykazie osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe w kierunku psychologia, która zrealizuje zajęcia z zakresu treningu interpersonalnego;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1do SIWZ; 2. Oświadczenie o podleganiu wpisowi do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej - załącznik nr 4 do SIWZ; 3. Szczegółowy program szkolenia opracowany na podstawie wytycznych opisanych w SIWZ z uwzględnieniem zagadnień tematycznych składających się na całość programu kursu; 4. Harmonogram zajęć rozpisany na poszczególne dni trwania szkolenia ze wskazaniem konkretnych dat realizacji zamówienia, z podaniem zakresów tematycznych zajęć teoretycznych i praktycznych a także ich wymiaru godzinowego. 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli w Wykazie, o którym mowa w punkcie IV. 8 SIWZ, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Dotyczy sytuacji, w której Wykonawca polega na osobach innych podmiotów. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli w Wykazie, o którym mowa w punkcie IV. 10 SIWZ, Wykonawca wskazał zasoby, którymi będzie dysponował. Dotyczy sytuacji, w której Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów. 7. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę lub inny dokument, z którego wynikać będzie jej umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniach przetargowych, w tym podpisywania dokumentów przetargowych; 8. Formularz dotyczący podwykonawców z określeniem ich udziału w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ; 9. Preliminarz kosztów - załącznik nr 11 do SIWZ; 10. Certyfikat jakości usług potwierdzający wysoki standard świadczonych usług szkoleniowych (np. akredytacja kuratora oświaty, certyfikat systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia wydany na podstawie międzynarodowych norm ISO, itp.), jeżeli Wykonawca takim dysponuje; 11. Projekt zaświadczenia, o którym mowa w punkcie I. 7.C) SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - liczba przeprowadzonych szkoleń z zakresu obsługi programu AutoCad w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowani - 15
  • 3 - liczba osób przeszkolonych z zakresu obsługi programu AutoCad w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o u - 15
  • 4 - posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług, który potwierdzałby wysoki standard świadczonych usług - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku powstania okoliczności powodujących, że wykonanie tego zakresu nie leży w interesie publicznym oraz okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uppk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD PRACY POWIATU KRAKOWSKIEGO KRAKÓW, ul. Mazowiecka 21, IX piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2010 godzina 09:00, miejsce: URZĄD PRACY POWIATU KRAKOWSKIEGO KRAKÓW, ul. Mazowiecka 21, IX piętro, stanowisko dziennika podawczego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO REALIZOWANY W RAMACH PODDZIAŁANIA 6.1.3 PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.