To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-08-30
Morawica: Wyposażenie do pawilonu rozbudowywanego nr sprawy EZP-252-26/2010
Numer ogłoszenia: 269830 - 2010; data zamieszczenia: 30.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 223770 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641378, faks 041 3641226.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie do pawilonu rozbudowywanego nr sprawy EZP-252-26/2010.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia wraz z montażem do Pawilonu Rozbudowywanego według asortymentu określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamówienie zostało podzielone na następujące części (pakiety) : Pakiet nr I - poręcze i listwy systemowe Pakiet nr II - wertikale, rolety Pakiet nr III - Lodówki, telewizor i czajniki Inne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Przed przystąpieniem do wykonania zamówienia określonego w Pakiecie nr I i II należy sprawdzić wymiary na obiekcie oraz przedłożyć do akceptacji próbki materiałów - kolorystyka..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 39.51.54.00 - Rolety 39.51.54.40 - Żaluzje pionowe 39.71.11.30 - Chłodziarki 32.32.46.00 - Telewizory cyfrowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie finansowane będzie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektu indywidualnego, Działanie 5.1. Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia, Oś.5. Wzrost jakości infrastruktury społecznej oraz inwestycje w dziedzictwo kulturowe, turystykę i sport..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Poręcze i listwy systemowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROMADOR Sp. j. J. Cholewiński & J. Krawczyk, ul. Płytowa 1,, 03-046 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42364,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48800,04
Oferta z najniższą ceną: 48800,04 / Oferta z najwyższą ceną: 48800,04
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: wertikale, rolety folia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- VERTI-POL, ul. Grzymały Siedleckiego 6/39, 85-868 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28178,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23514,28
Oferta z najniższą ceną: 23514,28 / Oferta z najwyższą ceną: 29742,38
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Lodówki, telewizor, czajniki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FRAMKO 2" J. STRYKOWSKI, S. MIAZGA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"FRAMKO 2" J. STRYKOWSKI, S. MIAZGA SPÓŁKA JAWNA
- Framko 2 Sp. Jawna J. Strykowski, S. Miazga, ul. Duża 22, 25-013 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8972,73
Oferta z najniższą ceną: 8972,73 / Oferta z najwyższą ceną: 8979,20
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów z tworzyw sztucznych CPV 19520000 - 7
- Dostawa poleasingowego urządzenia wielofunkcyjnego, sprzętu RTV i AGD oraz audio-wideo dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- DOSTAWY ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH, CHEMII GOSPODARCZEJ ORAZ INNYCH WYROBÓW HIGIENICZNYCH
- Zakup, dostawę, montaż wyposażenia na potrzeby Oddziału Kardiologii Interwencyjnej w ramach realizacji Projektu pod nazwą ,,Wsparcie Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego w Ostrołęce (...)"
- Sukcesywna dostawa artykułów gospodarczych.
- Sukcesywna dostawa pomocniczych materiałów laboratoryjnych jednokrotnego użytku dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.