Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-11
Oświęcim: Wykonanie operatów szacunkowych
Numer ogłoszenia: 26983 - 2014; data zamieszczenia: 11.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu , ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. (033) 8449600, faks (033) 8449619.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.oswiecim.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych w podziale na 8 części opisanych w SIWZ - Dział III. Opis przedmiotu zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie (na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych odpowiednio w art. 22. ust 1 pkt 1-4 Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie (na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych odpowiednio w art. 22. ust 1 pkt 1-4 Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie (na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych odpowiednio w art. 22. ust 1 pkt 1-4 Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca na potwierdzenie, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości złoży oświadczenie (na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych odpowiednio w art. 22. ust 1 pkt 1-4 Pzp i na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie (na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych odpowiednio w art. 22. ust 1 pkt 1-4 Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.oswiecim.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, pok. 120 - I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2014 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, pok. 12 - parter (Dziennik Podawczy).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie 1 egzemplarza operatu szacunkowego określającego wartość działki nr 4106/1 o powierzchni 0,0030 ha (miasto Oświęcim obręb Dwory Drugie) wraz z drzewami i krzewami. (Drzewa i krzewy zostały wycięte w trakcie inwestycji polegającej na przebudowie drogi powiatowej ul. Zwycięstwa. Zlecający posiada jedynie decyzję zezwalającą na wycinkę, w której zostały opisane drzewa i krzewy. Brak dokumentacji fotograficznej). Cel wyceny: wykup.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie 1 egzemplarza operatu szacunkowego określającego wartość prawa użytkowania do pgr 222/162 o powierzchni 0,0201 ha oraz prawo własności do budynku (gmina Oświęcim obręb Zaborze). Dodatkowo w operacie szacunkowym ma być określona wartość ogrodzenia. Cel wyceny: wykup.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie 2 egzemplarzy operatu szacunkowego określającego wartość pgr 186/15 o powierzchni 0,0071 ha (obręb Grojec gmina Oświęcim). Cel wyceny: wykup.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie 1 egzemplarza operatu szacunkowego wartość działki oznaczonej jako pgr 2228 o powierzchni 0,0154 ha (obręb Grojec gmina Oświęcim). Cel wyceny: do zamiany.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie po 1 egzemplarzu operatu szacunkowego określającego wartość objętej 1 księgą wieczystą nieruchomości bądź jej części zajętej pod drogę publiczną. W celu ustalenia księgi wieczystej należy przyjąć stan prawny opisany w decyzji wojewody stwierdzającej przejęcie działek pod drogę. Zamówienie obejmować będzie nie więcej niż 40 ksiąg wieczystych. Cel wyceny: ustalenie odszkodowania za działki zajęte pod drogi publiczne - art. 73 ust. 4 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 z późn. zm.) W ramach zamówienia: wykonanie po 1 egzemplarzu operatu szacunkowego i w razie konieczności potwierdzenie aktualności sporządzonych operatów zgodnie z art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.) oraz udział w rozprawie administracyjnej. Zakres rzeczowy i ilościowy oraz termin realizacji usług będzie każdorazowo określany w indywidualnym zleceniu, w zależności od potrzeb i środków posiadanych przez Zamawiającego w budżecie na 2014 r. Wykonawca będzie otrzymywał zlecenia z Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie po 1 egzemplarzu operatu szacunkowego określającego wartość objętej 1 księgą wieczystą nieruchomości gruntowej będącej przedmiotem użytkowania wieczystego oraz wartość prawa użytkowania wieczystego. Zamówienie obejmować będzie nie więcej niż 20 ksiąg wieczystych. Cel wyceny: ustalenie opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności - art. 4 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. - o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości (Dz. U. z 2012 r., poz. 83 j.t.) W ramach zamówienia: wykonanie po 1 egzemplarzu operatu szacunkowego i w razie konieczności potwierdzenie aktualności sporządzonych operatów zgodnie z art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.). Zakres rzeczowy i ilościowy oraz termin realizacji usług będzie każdorazowo określany w indywidualnym zleceniu, w zależności od potrzeb i środków posiadanych przez Zamawiającego w budżecie na 2014 r. Wykonawca będzie otrzymywał zlecenia z Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie po 2 egzemplarze operatów szacunkowych ustalających aktualną wartość działek wymienionych w tabeli - SIWZ- Dział III.położonych w jedn. ew. Oświęcim - Miasto obręb Oświęcim, według ich stanu na dzień wydania decyzji Starosty Oświęcimskiego Nr 3/13 znak: WAB.6747.3.2013 z dnia 4 lipca 2013 r. zezwalającej na realizację inwestycji drogowej pod nazwą Rozbudowa ulicy Zajazdowej w Oświęcimiu wraz z istniejącymi na działkach elementami trwałymi i składnikami roślinnymi oraz udział w rozprawach administracyjnych dotyczących tych działek. Dodatkowo, w odniesieniu do nieruchomości, na których były ustanowione ograniczone prawa rzeczowe, a które to prawa - zgodnie z art. 12 ust. 4c ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 687) - wygasły z dniem, w którym wskazana powyżej decyzja stała się ostateczna, operat winien dodatkowo określać wartość odszkodowania należnego z tytułu wygaśnięcia ograniczonego prawa rzeczowego osobom, którym prawa te przysługiwały (zgodnie z art. 18 ust. 1a, 1b, 1c, 1d powołanej powyżej ustawy). Wykonane operaty szacunkowe zostaną wykorzystane w postępowaniach o ustalenie odszkodowania za nieruchomości przejęte z mocy prawa na rzecz Gminy Miasto Oświęcim na podstawie powołanej powyżej decyzji wydanej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 687).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie po 2 egzemplarze operatów szacunkowych ustalających aktualną wartość działek wymienionych w tabeli - SIWZ - Dział III. położonych w jedn. ew. Oświęcim - Miasto obręb Stare Stawy, według ich stanu na dzień wydania decyzji Starosty Oświęcimskiego Nr 6/13 znak: WAB.6747.2.2013 z dnia 23 września 2013 r. zezwalającej na realizację inwestycji drogowej pod nazwą Budowa dróg gminnych KD1 (Willowa), KL2 i KD3 w Oświęcimiu sprostowanej postanowieniem Starosty Oświęcimskiego z dnia 6 listopada 2013 r. znak j/w. wraz z istniejącymi na działkach elementami trwałymi i składnikami roślinnymi oraz udział w rozprawach administracyjnych dotyczących tych działek. Dodatkowo, w odniesieniu do nieruchomości, na których były ustanowione ograniczone prawa rzeczowe, a które to prawa - zgodnie z art. 12 ust. 4c ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 687) - wygasły z dniem, w którym wskazana powyżej decyzja stała się ostateczna, operat winien dodatkowo określać wysokość odszkodowania należnego z tytułu wygaśnięcia ograniczonego prawa rzeczowego osobom, którym prawa te przysługiwały (zgodnie z art. 18 ust. 1a, 1b, 1c, 1d powołanej powyżej ustawy). Wykonane operaty szacunkowe zostaną wykorzystane w postępowaniach o ustalenie odszkodowania za nieruchomości przejęte z mocy prawa na rzecz Gminy Miasto Oświęcim na podstawie powołanej powyżej decyzji wydanej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 687).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby sal dydaktycznych Collegium Inventorum Małopolskiej Uczelni Państwowej im. rtm. Witolda Pileckiego w Oświęcimiu w Oświęcimiu.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby sal dydaktycznych Collegium Inventorum Małopolskiej Uczelni Państwowej im. rtm. Witolda Pileckiego w Oświęcimiu w Oświęcimiu.
- "Dostawa dwuosiowego samochodu ciężarowego do odbioru odpadów (śmieciarka)"
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych parteru w Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu
- Dostosowanie budynku hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Rajsku do przepisów p.poż.
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyceny nieruchomości - 3 zadania częściowe
- Wykonanie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną kolorową (9 części) - edycja 6/2025
- Wycena 4 nieruchomości i innego mienia wchodzącego w skład Zasobu Krajowego Zasobu Nieruchomości na terenie województwa mazowieckiego
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości prawa własności dla nieruchomości położonych w Radomiu przy ulicy: Przemysłowej, Biznesowej, Energetyków oraz Wierzbickiej
- Sporządzenie operatów szacunkowych w celu określenia wysokości odszkodowania oraz wartości prawa własności nieruchomości gruntowych położonych w Radomiu przy ul. Gospodarczej, Wierzbickiej, Łąkowej
- Wykonanie operatów szacunkowych z uwzględnieniem ceny jednostkowej dla każdej z wycenianych działek dla potrzeb prowadzonych postępowań administracyjnych.
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.