eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard SzczecińskiWymiana pokrycia dcahowego z renowacją drewnianych elementów zewnętrznych - Pierwszy etap

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-01

Stargard Szczeciński: Wymiana pokrycia dcahowego z renowacją drewnianych elementów zewnętrznych - Pierwszy etap
Numer ogłoszenia: 269862 - 2011; data zamieszczenia: 01.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 191536 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Stargardzie Szczecińskim, ul. Czarnieckiego 34, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5770426, faks 091 5782885 w. 13.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dcahowego z renowacją drewnianych elementów zewnętrznych - Pierwszy etap.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : wykonanie zakresu rzeczowego robót polegających na wymianie pokrycia dachowego z renowacją drewnianych elementów zewnętrznych - pierwszy etap, w szczególności następujące roboty przy zastosowaniu materiałów dostarczonych przez Wykonawcę: 1)prace rozbiórkowe: a. rozbiórka pokrycia dachowego, b. demontaż łat, c. rozbiórka obróbki blacharskiej, d. demontaż istniejących elementów stalowych zdobniczych, e. demontaż istniejących elementów pionowych wieńczących kalenicę, f. demontaż instalacji odgromowej, g. wymiana elementów konstrukcji dachowej (do 10%); 2) prace budowlane: a. prace konserwacyjne - zabezpieczenie więźby dachowej przeciwpożarowo i przeciw degradacji biologicznej, b. wymiana uszkodzonych części krokwi przyokapowej (do 5 sztuk), c. położenie folii o wysokiej paroprzepuszczalności, d. obłacenie dachu - łaty i kontrłaty e. położenie dachówki karpiówki klasycznej z zakończeniem łukowym w koronkę podwójną (kolor dachówki - czerwona naturalna spiekana), f. wykonanie nowej obróbki z blachy cynkowej powlekanej w kolorze dachówki; 3) prace konserwacyjno-remontowe a. oczyszczenie i ponowne poddanie procesowi ocynkowania elementów wieńczących kalenicę (6 sztuk), b. oczyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne oraz pomalowanie dwukrotne elementów pionowych ozdobnych, c. oczyszczenie części okapowej krokwi z warstw farby i zabezpieczenie środkami przeciwpożaro-wymi oraz ochrony biologicznej wraz z malowaniem w kolorze naturalnego drewna - kolorystyka według zaleceń konserwatora zabytków; 4) prace montażowe a. montaż zdemontowanych elementów wieńczących z blachy ocynkowanej (6 sztuk) oraz stalowych (2 sztuki), b. montaż dachówek wentylacyjnych, w ilościach zgodnych z zaleceniami producenta oraz z komin-kiem wentylacyjnym jako wentylacją wyprowadzonych pionów kanalizacyjnych, c. montaż stopni kominiarskich wraz z ławą, d. montaż systemu odwodnienia połaci dachowej z blachy cynkowej powlekanej w kolorze brązo-wym - rury spustowe o 60 mm i 100 mm, rynny o 80 mm i 110 mm; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w dokumentacji stanowiącej załączniki nr od 9 do 11 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.26.12.11 - Kładzenie płytek dachowych 45.26.12.13 - Kładzenie dachów metalowych 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Edward Koziński Zakład Ogólnobudowlany, ul. Słoneczna 12, 73-130 Dobrzany, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75542,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 61651,22

  • Oferta z najniższą ceną: 61651,22 / Oferta z najwyższą ceną: 118000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.