eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KozieniceDostawa asortymentu do wykonywania zabiegów kostnych dla Bloku Operacyjnego SPZZOZ w Kozienicach (II)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-10

Kozienice: Dostawa asortymentu do wykonywania zabiegów kostnych dla Bloku Operacyjnego SPZZOZ w Kozienicach (II)
Numer ogłoszenia: 269884 - 2013; data zamieszczenia: 10.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 208922 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, al. gen. Wł. Sikorskiego 10, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6148234, faks 048 6148139, 6148332.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa asortymentu do wykonywania zabiegów kostnych dla Bloku Operacyjnego SPZZOZ w Kozienicach (II).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu do wykonywania zabiegów kostnych dla Bloku Operacyjnego SPZZOZ w Kozienicach (II) zgodnie z załączonym przedmiotem zamówienia - załącznik Nr 2 do siwz. W postępowaniu zostały ujęte zadania objęte postępowaniem zamieszczonym w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 49643-2013 data zamieszczenia: 03.04.2013 - zadanie Nr 1 do Nr 5 - brak udzielenia zamówienia oraz trzy nowe zadania - zadanie Nr 6 do Nr 8. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 do siwz. 3) Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV): 33.18.31.00- 7 - implanty ortopedyczne 33.14.17.70- 8 - wyroby używane w przypadku złamań, śruby, płyty 4) Dostawa przedmiotu zamówienia następować będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy 5) Przedmiot zamówienia składa się z 8 niepodzielnych zadań: zadanie Nr 1 - Płytki do kości drobnych zadanie Nr 2 - Substytut kostny zadanie Nr 3 - Implanty zadanie Nr 4 - Implanty do zespoleń kości zadanie Nr 5 - Implanty do zespoleń typu ZESPOL zadanie Nr 6 - Protezy cementowe i bezcementowe stawu biodrowego zadanie Nr 7 - Endoproteza cementowa stawu kolanowego ( z opcją dla alergików) zadanie Nr 8 - Ostrze do dermatomu 6) Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne zadania, ale dane zadanie jest niepodzielne i Wykonawca zobowiązany jest pod rygorem odrzucenia oferty do zaoferowania wszystkich pozycji danego zadania.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.14.17.70-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: zadanie Nr 1 - Płytki do kości drobnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medartis Sp. z o. o., ul. Legnicka 56, 54-204 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58499,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 62013,60

  • Oferta z najniższą ceną: 62013,60 / Oferta z najwyższą ceną: 62013,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: zadanie Nr 2 - Substytut kostny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LUBMEDICAL Sp. z o. o. Sp. k., ul. Zemborzycka 10, 20-450 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21708,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: zadanie Nr 3 - Implanty

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SYNTHES Sp. z o. o., Al. Jerozolimskie 181, 02-222 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 107695,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 116607,60

  • Oferta z najniższą ceną: 116607,60 / Oferta z najwyższą ceną: 116607,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: zadanie Nr 6 - Protezy cementowe i bezcementowe stawu biodrowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aesculap Chifa Sp. z o. o., ul. Tysiąclecia 14, Nowy Tomyśl, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96925,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 104679,00

  • Oferta z najniższą ceną: 104679,00 / Oferta z najwyższą ceną: 104679,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: zadanie Nr 7 - Endoproteza cementowana stawu kolanowego ( z opcją dla alergików)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aesculap Chifa Sp. z o. o., ul. Tysiąclecia 14, Nowy Tomyśl, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27014,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29175,12

  • Oferta z najniższą ceną: 29175,12 / Oferta z najwyższą ceną: 29175,12

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: zadanie Nr 8 - Ostrza do dermatomu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aesculap Chifa Sp. z o. o., ul. Tysiąclecia 14, Nowy Tomyśl, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 951,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1027,40

  • Oferta z najniższą ceną: 1027,40 / Oferta z najwyższą ceną: 1027,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.