eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › Zatrudnienie głównego opiekuna projektu oraz szkolnych opiekunów projektu dla potrzeb realizacji projektu Grodziski Hogwart - oczarujemy Cię wiedzą! współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług eduk.ZP271/44/11

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-13

Grodzisk Mazowiecki: Zatrudnienie głównego opiekuna projektu oraz szkolnych opiekunów projektu dla potrzeb realizacji projektu Grodziski Hogwart - oczarujemy Cię wiedzą! współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług eduk.ZP271/44/11
Numer ogłoszenia: 269887 - 2011; data zamieszczenia: 13.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 240651 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7555146, faks 022 7555327.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zatrudnienie głównego opiekuna projektu oraz szkolnych opiekunów projektu dla potrzeb realizacji projektu Grodziski Hogwart - oczarujemy Cię wiedzą! współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług eduk.ZP271/44/11.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : Przedmiotem zamówienia jest zatrudnienie głównego opiekuna projektu oraz szkolnych opiekunów projektu organizujących i koordynujących realizację działań projektowych dla potrzeb realizacji projektu Grodziski Hogwart - oczarujemy Cię wiedzą! w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Celem głównym projektu jest podniesienie efektywności i jakości kształcenia ogólnego w 6 szkołach podstawowych na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki, poprzez kompleksowe rozszerzenie i uatrakcyjnienie oferty edukacyjnej szkół w roku szkolnym 2011 2012. Cele szczegółowe projektu: 1. Rozwój kompetencji kluczowych w ramach pakietów edukacyjnych, ze szczególnym naciskiem na podniesienie kompetencji kluczowych w ramach przedmiotów ścisłych wśród dziewcząt oraz kompetencji kluczowych językowych wśród chłopców oraz zwiększenie dostępu dzieci/młodzieży z obszarów wiejskich małych miast do instytucji i podmiotów kultury sztuki; 2. Dostosowanie oferty edukacji wczesnoszkolnej poprzez objęcie wsparciem logopedycznym i terapeutycznym 6- i 7-latków; 3. Uatrakcyjnienie oferty edukacyjnej 6 szkół podstawowych z terenu gminy Grodzisk Mazowiecki, poprzez zastosowanie innowacyjnych form nauczania. Oferta częściowa nr 1. W ramach świadczonej usługi - główny opiekun projektu - zwany Wykonawcą zobowiązany będzie wykonać następujące czynności: 1. Opracowanie strategii realizacji projektu pod kątem merytoryki zaplanowanych do realizacji działań projektowych, 2. Koordynacja działań metodyków nad opracowaniem programów zadań szkoleniowych realizowanych w ramach projektu, 3. Hospitacja min. 4 godzin zajęć realizowanych w ramach projektu w miesiącu i przygotowywanie sprawozdań z przeprowadzonych hospitacji zajęć dydaktycznych, 4. Organizacja min. raz na miesiąc spotkań ze Szkolnymi Opiekunami Projektu oraz personelem zarządzającym, których celem będzie omówienie merytorycznego poziomu realizowanych działań, 5. Przygotowanie 8 comiesięcznych raportów ewaluacyjnych oraz sprawozdań z realizacji działań dydaktycznych za okres październik 2011 - maj 2012 r. (do 12-go dnia każdego miesiąca począwszy od listopada 2011 roku, w czerwcu 2012 roku do 8-go dnia miesiąca), 6. Współpraca z Asystentem Koordynatora projektu przy realizacji zajęć w zakresie INNOWACJE W NAUCZANIU (pokazy rycerskie, pierwsza pomoc, plenery malarskie, wykłady pokazowe Profesorów Oświaty, pokazy doświadczalne z fizyki), 7. Wybór filmów oraz przedstawień, na które zostaną zakupione bilety dla Beneficjentów Ostatecznych, 8. Stworzenie na stronie internetowej projektu platformy moodle - edukacyjna platforma e-learningowa, 9. Umieszczanie na edukacyjnej platformie e-learningowej informacji dla personelu dydaktycznego, związanych z poprawna realizacją projektu pod kontem merytorycznym, 10. Wykonywanie innych bieżących zadań niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu.11. Przewidywana liczba godzin pracy miesięcznie 120 godzin. 12. Czas trwania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 29.06.2012r. 13. Jedynym kryterium oceny ofert jest najniższa cena. Szczegółowy zakres czynności Wykonawcy jest określony w Projekcie umowy stanowiącym w przypadku głównego opiekuna projektu - Dodatek nr 6 do SIWZ. Oferta częściowa nr 2. W ramach świadczonej usługi - szkolny opiekun projektu - zwany Wykonawcą zatrudniony będzie w Szkole Podstawowej Nr 1 w Grodzisku Mazowieckim, ul. W. Bartniaka 13A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki. Zobowiązany będzie wykonać następujące czynności: 1. Przeprowadzenie rekrutacji Beneficjentów Ostatecznych do grup realizowanych w ramach projektu, 2. Dostosowanie harmonogramu zajęć realizowanych w ramach projektu do planu zajęć szkoły, 3. Prowadzenie statystyk, zgodnie z wzorem opracowanym przez głównego opiekuna projektu, związanych z realizacją projektu , 4. Przygotowanie 8 miesięcznych raportów, zgodnie z wzorem opracowanym przez głównego opiekuna projektu, za okres październik 2011 - maj 2012 (do 7-go dnia każdego miesiąca począwszy od listopada 2011 roku, w czerwcu 2012 roku do 5-go dnia miesiąca) związanych z realizacją projektu i założonych rezultatów, 5. Gromadzenie dokumentacji związanej z realizacją projektu w szkole, 6. Współpraca z Głównym Opiekunem Projektu oraz Koordynatorem Projektu w zakresie poprawnej realizacji projektu, 7. Zgłaszanie do Koordynatora Projektu wszystkich problemów związanych z realizacją projektu, 8. Wykonywanie innych bieżących zadań niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu. 9. Przewidywana liczba godzin pracy miesięcznie 32 godziny. 10. Czas trwania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 29.06.2012r. 11. Jedynym kryterium oceny ofert jest najniższa cena. 12. Szczegółowy zakres czynności Wykonawcy jest określony w Projekcie umowy stanowiącym w przypadku szkolnego opiekuna projektu - Dodatek nr 7 do SIWZ. Oferta częściowa nr 3. W ramach świadczonej usługi - szkolny opiekun projektu - zwany Wykonawcą zatrudniony będzie w Szkole Podstawowej Nr 2 w Grodzisku Mazowieckim, ul. W. Westfala 3, 05-827 Grodzisk Mazowiecki. Zobowiązany będzie wykonać następujące czynności: 1. Przeprowadzenie rekrutacji Beneficjentów Ostatecznych do grup realizowanych w ramach projektu, 2. Dostosowanie harmonogramu zajęć realizowanych w ramach projektu do planu zajęć szkoły, 3. Prowadzenie statystyk, zgodnie z wzorem opracowanym przez głównego opiekuna projektu, związanych z realizacją projektu , 4. Przygotowanie 8 miesięcznych raportów, zgodnie z wzorem opracowanym przez głównego opiekuna projektu, za okres październik 2011 - maj 2012 (do 7-go dnia każdego miesiąca począwszy od listopada 2011 roku, w czerwcu 2012 roku do 5-go dnia miesiąca) związanych z realizacją projektu i założonych rezultatów, 5. Gromadzenie dokumentacji związanej z realizacją projektu w szkole, 6. Współpraca z Głównym Opiekunem Projektu oraz Koordynatorem Projektu w zakresie poprawnej realizacji projektu, 7. Zgłaszanie do Koordynatora Projektu wszystkich problemów związanych z realizacją projektu, 8. Wykonywanie innych bieżących zadań niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu. 9. Przewidywana liczba godzin pracy miesięcznie 48 godzin. 10. Czas trwania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 29.06.2012r. 11. Jedynym kryterium oceny ofert jest najniższa cena. 12. Szczegółowy zakres czynności Wykonawcy jest określony w Projekcie umowy stanowiącym w przypadku szkolnego opiekuna projektu - Dodatek nr 7 do SIWZ. Oferta częściowa nr 4. W ramach świadczonej usługi - szkolny opiekun projektu - zwany Wykonawcą zatrudniony będzie w Szkole Podstawowej Nr 4 w Grodzisku Mazowieckim, ul. Zielony Rynek 2, 05-825 Grodzisk Mazowiecki. Zobowiązany będzie wykonać następujące czynności: 1. Przeprowadzenie rekrutacji Beneficjentów Ostatecznych do grup realizowanych w ramach projektu, 2. Dostosowanie harmonogramu zajęć realizowanych w ramach projektu do planu zajęć szkoły, 3. Prowadzenie statystyk, zgodnie z wzorem opracowanym przez głównego opiekuna projektu, związanych z realizacją projektu , 4. Przygotowanie 8 miesięcznych raportów, zgodnie z wzorem opracowanym przez głównego opiekuna projektu, za okres październik 2011 - maj 2012 (do 7-go dnia każdego miesiąca począwszy od listopada 2011 roku, w czerwcu 2012 roku do 5-go dnia miesiąca) związanych z realizacją projektu i założonych rezultatów, 5. Gromadzenie dokumentacji związanej z realizacją projektu w szkole, 6. Współpraca z Głównym Opiekunem Projektu oraz Koordynatorem Projektu w zakresie poprawnej realizacji projektu, 7. Zgłaszanie do Koordynatora Projektu wszystkich problemów związanych z realizacją projektu, 8. Wykonywanie innych bieżących zadań niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu. 9. Przewidywana liczba godzin pracy miesięcznie 32 godziny. 10. Czas trwania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 29.06.2012r. 11. Jedynym kryterium oceny ofert jest najniższa cena. 12.Szczegółowy zakres czynności Wykonawcy jest określony w Projekcie umowy stanowiącym w przypadku szkolnego opiekuna projektu - Dodatek nr 7 do SIWZ. Oferta częściowa nr 5. W ramach świadczonej usługi - szkolny opiekun projektu - zwany Wykonawcą zatrudniony będzie w Szkole Podstawowej Nr 6 w Grodzisku Mazowieckim, ul. Sportowa 31, 05-825 Grodzisk Mazowiecki. Zobowiązany będzie wykonać następujące czynności: 1. Przeprowadzenie rekrutacji Beneficjentów Ostatecznych do grup realizowanych w ramach projektu, 2. Dostosowanie harmonogramu zajęć realizowanych w ramach projektu do planu zajęć szkoły, 3. Prowadzenie statystyk, zgodnie z wzorem opracowanym przez głównego opiekuna projektu, związanych z realizacją projektu , 4. Przygotowanie 8 miesięcznych raportów, zgodnie z wzorem opracowanym przez głównego opiekuna projektu, za okres październik 2011 - maj 2012 (do 7-go dnia każdego miesiąca począwszy od listopada 2011 roku, w czerwcu 2012 roku do 5-go dnia miesiąca) związanych z realizacją projektu i założonych rezultatów, 5. Gromadzenie dokumentacji związanej z realizacją projektu w szkole, 6. Współpraca z Głównym Opiekunem Projektu oraz Koordynatorem Projektu w zakresie poprawnej realizacji projektu, 7. Zgłaszanie do Koordynatora Projektu wszystkich problemów związanych z realizacją projektu, 8. Wykonywanie innych bieżących zadań niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu. 9. Przewidywana liczba godzin pracy miesięcznie 36 godzin. 10. Czas trwania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 29.06.2012r. 11. Jedynym kryterium oceny ofert jest najniższa cena. 12. Szczegółowy zakres czynności Wykonawcy jest określony w Projekcie umowy stanowiącym w przypadku szkolnego opiekuna projektu - Dodatek nr 7 Oferta częściowa nr 6. W ramach świadczonej usługi - szkolny opiekun projektu - zwany Wykonawcą zatrudniony będzie w Szkole Podstawowej w Adamowiźnie, ul. Osowiecka 33, 05-825 Grodzisk Mazowiecki. Zobowiązany będzie wykonać następujące czynności: 1. Przeprowadzenie rekrutacji Beneficjentów Ostatecznych do grup realizowanych w ramach projektu, 2. Dostosowanie harmonogramu zajęć realizowanych w ramach projektu do planu zajęć szkoły, 3. Prowadzenie statystyk, zgodnie z wzorem opracowanym przez głównego opiekuna projektu, związanych z realizacją projektu , 4. Przygotowanie 8 miesięcznych raportów, zgodnie z wzorem opracowanym przez głównego opiekuna projektu, za okres październik 2011 - maj 2012 (do 7-go dnia każdego miesiąca począwszy od listopada 2011 roku, w czerwcu 2012 roku do 5-go dnia miesiąca) związanych z realizacją projektu i założonych rezultatów, 5. Gromadzenie dokumentacji związanej z realizacją projektu w szkole, 6. Współpraca z Głównym Opiekunem Projektu oraz Koordynatorem Projektu w zakresie poprawnej realizacji projektu, 7. Zgłaszanie do Koordynatora Projektu wszystkich problemów związanych z realizacją projektu, 8. Wykonywanie innych bieżących zadań niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu. 9. Przewidywana liczba godzin pracy miesięcznie 40 godzin. 10. Czas trwania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 29.06.2012r. 11. Jedynym kryterium oceny ofert jest najniższa cena. 12. Szczegółowy zakres czynności Wykonawcy jest określony w Projekcie umowy stanowiącym w przypadku szkolnego opiekuna projektu. Dodatek nr 7 do SIWZ. Oferta częściowa nr 7. W ramach świadczonej usługi - szkolny opiekun projektu - zwany Wykonawcą zatrudniony będzie w Szkole Podstawowej w Izdebnie Kościelnym, ul. Ks. M. Oziębłowskiego 9, 05-825 Grodzisk Mazowiecki. Zobowiązany będzie wykonać następujące czynności: 1. Przeprowadzenie rekrutacji Beneficjentów Ostatecznych do grup realizowanych w ramach projektu, 2. Dostosowanie harmonogramu zajęć realizowanych w ramach projektu do planu zajęć szkoły, 3. Prowadzenie statystyk, zgodnie z wzorem opracowanym przez głównego opiekuna projektu, związanych z realizacją projektu , 4. Przygotowanie 8 miesięcznych raportów, zgodnie z wzorem opracowanym przez głównego opiekuna projektu, za okres październik 2011 - maj 2012 (do 7-go dnia każdego miesiąca począwszy od listopada 2011 roku, w czerwcu 2012 roku do 5-go dnia miesiąca) związanych z realizacją projektu i założonych rezultatów, 5. Gromadzenie dokumentacji związanej z realizacją projektu w szkole, 6. Współpraca z Głównym Opiekunem Projektu oraz Koordynatorem Projektu w zakresie poprawnej realizacji projektu, 7. Zgłaszanie do Koordynatora Projektu wszystkich problemów związanych z realizacją projektu, 8. Wykonywanie innych bieżących zadań niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu. 9. Przewidywana liczba godzin pracy miesięcznie 16 godzin. 10. Czas trwania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 29.06.2012r. 11. Jedynym kryterium oceny ofert jest najniższa cena. 12. Szczegółowy zakres czynności Wykonawcy jest określony w Projekcie umowy stanowiącym w przypadku szkolnego opiekuna projektu. Dodatek nr 7 do SIWZ...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zatrudnienie głównego opiekuna projektu dla potrzeb realizacji projektu Grodziski Hogwart - oczarujemy Cię wiedzą!

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Waldemar Jarosław Krawiec, ul. Piotra Wysockiego 16 m. 24, 03-388 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17560,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 21600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21600,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zatrudnienie szkolnego opiekun projektu w Szkole Podstawowej Nr 1 w Grodzisku Mazowieckim, ul. W. Bartniaka 13A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Danuta Halina Szczęsna, ul. Marii Skłodowskiej - Curie 11 m 44, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6504,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zatrudnienie szkolnego opiekun projektu w Szkole Podstawowej Nr 2 w Grodzisku Mazowieckim, ul. W. Westfala 3, 05-827 Grodzisk Mazowiecki.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ewa Józefa Burzyk, ul. Licealna 8 m 2, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10162,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: zatrudnienie szkolnego opiekuna projektu w Szkole Podstawowej Nr 4 w Grodzisku Mazowieckim, ul. Zielony Rynek 2, 05-825 Grodzisk Mazowiecki.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Beata Bogucka, ul. Tadeusza Kościuszki 4/6, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6504,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Zatrudnienie szkolnego opiekuna projektu w Szkole Podstawowej w Adamowiźnie, ul. Osowiecka 33, 05-825 Grodzisk Mazowiecki.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Piotr Paweł Ciesielczyk, ul. Lazurowa 18, 05-825 Odrano - Wola, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zatrudnienie szkolnego opiekuna projektu w Szkole Podstawowej Nr 6 w Grodzisku Mazowieckim, ul. Sportowa 31, 05-825 Grodzisk Mazowiecki.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agnieszka Beata Osiadacz, Wólka Grodziska 18, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7317,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.