eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa WolaRemont sanitariatów dla uczniów oraz zaplecza socjalnego przy świetlicy w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Stalowej Woli

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-10

Stalowa Wola: Remont sanitariatów dla uczniów oraz zaplecza socjalnego przy świetlicy w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Stalowej Woli
Numer ogłoszenia: 269888 - 2013; data zamieszczenia: 10.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 218318 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1, ul. Romana Dmowskiego 9, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 0-15 842-11 32, faks 0-15 842-11 32.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sanitariatów dla uczniów oraz zaplecza socjalnego przy świetlicy w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Stalowej Woli.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont sanitariatów dla uczniów oraz zaplecza socjalnego dla świetlicy wraz z wewnętrzną instalacją wodno-kanalizacyjną w tym wymiana przewodów kanalizacyjnych odpływowych oraz głównego przewodu wodociągowego na parterze, instalacją wentylacji mechanicznej, instalacjami elektrycznymi: instalacją oświetleniową, instalacją siłową i gniazd wtyczkowych, instalacją odgromową w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Stalowej Woli w ramach zadania p.n. /Remont sanitariatów dla uczniów oraz zaplecza socjalnego przy świetlicy w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Stalowej Woli/. 2. Zasadniczy zakres robót w ramach zadania obejmuje: 3) Roboty budowlane: a) roboty wyburzeniowe, b) roboty murowe, c) roboty posadzkarskie, d) roboty tynkarskie, e) roboty okładzinowe ścian z płytek, f) roboty malarskie, g) roboty montażowe ścianek działowych systemowych, h) roboty montażowe stolarki drzwiowej, 4) Roboty instalacyjne sanitarne: a) roboty demontażowe istniejących instalacji sanitarnych, b) instalacja wody zimnej i ciepłej, c) instalacja kanalizacji sanitarnej, d) instalacja wentylacji mechanicznej. 5) Roboty instalacyjne elektryczne: a) roboty demontażowe istniejących instalacji elektrycznych, b) instalacja oświetleniowa, c) instalacja siłowa i gniazd wtyczkowych, d) instalacja odgromowa. 3. Łączna powierzchnia pomieszczeń przeznaczonych do remontu i przebudowy: 135,47 m2. 4. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji. 5. Zadanie nie obejmuje remontu zaplecza socjalnego przy sali gimnastycznej wraz z korytarzem oraz wymiany stolarki okiennej. 6. Zadanie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem robót opracowanym przez wykonawcę, który zostanie wyłoniony w niniejszym przetargu. Harmonogram będzie musiał być zatwierdzony przez Zamawiającego. 7. Materiały uzyskane w trakcie rozbiórek i demontażu przedstawiających wartość użytkową lub materialną zostaną przekazane Zamawiającemu. 8. Lokalizacja przedmiotu zamówienia: 37-450 Stalowa Wola, ul. Dmowskiego 9, działka nr ewid. 257. 9. Nazwy i kod robót wiodących wg CPV: 3) 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 4) 45111100-9 Roboty w zakresie burzenia 5) 45320000-6 Roboty izolacyjne 6) 45431000-7 Kładzenie płytek 7) 45442100-8 Roboty malarskie 8) 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 9) 45300000-0 Roboty w zakresie instalacji budowlanych 10) 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 11) 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.11.11.00-9, 45.32.00.00-6, 45.43.10.00-7, 45.44.21.00-8, 45.42.10.00-4, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe Justyna Owanek, ul. Kręta 48, 37-400 Nisko, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 393076,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 267084,19

  • Oferta z najniższą ceną: 267084,19 / Oferta z najwyższą ceną: 286944,29

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.