Ogłoszenie z dnia 2005-06-09
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy Potulice: Dostawy nabiału (znak sprawy 08/2005) Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Karny, do kontaktów: Jakub Niekrasz, Aleja Parkowa, 89-120 Potulice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5874440, fax 052 5874400, e-mail: dkw_potulice@sw.gov.pl, www.sw.gov.pl. 2) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Rodzaj zamówienia: dostawy. Kategoria usług: Zamawiający wyraża zgodę na publikację niniejszego ogłoszenia: 2) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny Słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.51.17.00 - Mleko w proszku Kod CPV wg słownika 2008: 15.51.17.00 - Mleko w proszku Oryginalny kod CPV: 15.54.40.00 - Ser twardy Kod CPV wg słownika 2008: 15.54.40.00 - Ser twardy Oryginalny kod CPV: 15.54.22.00 - Ser miękki Kod CPV wg słownika 2008: 15.54.22.00 - Ser miękki Oryginalny kod CPV: 15.54.21.00 - Ser twarogowy Kod CPV wg słownika 2008: 15.54.21.00 - Ser twarogowy Oryginalny kod CPV: 15.51.22.00 - Śmietana tłusta Kod CPV wg słownika 2008: 15.51.22.00 - Śmietana tłusta 3.2) Inna nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy nabiału (znak sprawy 08/2005). 5) Krótki opis: Dostawy mleka w proszku, sera twardego, sera topionego, twarogu półtłustego, śmietany 18%, jogurtu naturalnego, serków homogenizowanych. 6) Szacunkowa wartość całkowita (bez VAT): 446245,00zł co stanowi równowartość 110271,08EUR
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Uzasadnienie wyboru procedury negocjacyjnej bez uprzedniego ogłoszenia: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena
V.1) Udzielenie i wartość zamówienia 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 1 MARKET PLUS P.P.H.U., do kontaktów: Franciszek Błaszczok, ul. Os. Dąbrówki 12f/37, 44-286 Wodzisław Śląski, woj. Polska (PL), tel. +48 32 456 29 22, fax +48 32 456 29 22, e-mail: frank59@wp.pl. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 146520.00 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 2 Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Człuchowie, do kontaktów: Krystyna Ciesielska, ul. Słowackiego 15, 77-300 Człuchów, woj. Polska (PL), tel. +48 59 834 22 77, fax +48 59 834 22 77. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 252860.00 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 08/2005. 3) Data udzielenia zamówienia: 31.05.2005 4) Liczba otrzymanych ofert: 6 5) Czy zamówienie było ogłoszone w Dzienniku Urzędowym UE: 2005/S 46 - 44263 z dnia 05.03.2005 6) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 7) Informacje dodatkowe: 8) Data wysłania ogłoszenia: 03.06.2005
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont pomieszczeń biurowych w siedzibie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Łowiczu - II etap
- Wykonanie wymiany, regulacji, czyszczenia i udrażniania układów odwodnienia na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Łodzi z podziałem na zadania.
- Dostawa urządzeń do biopsji mammotomicznej w ramach realizacji projektu: Drugi etap budowy CKD UM w Łodzi wraz z Akademickim Ośrodkiem Onkologicznym
- "Przygotowanie zabudowy i wyposażenie stoiska wystawienniczo - promocyjnego Łodzi Akademickiej"
- Usługa codziennego sprzątania pomieszczeń biurowych w siedzibie Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Łodzi.
- Dostawa środków czystości do obiektów administrowanych przez Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 29.11.2024 r.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. J. Korczaka, ul. Kryńskiego 12 w Łukowie w roku szkolnym 2024/2025
- Sukcesywna dostawa nabiałowych produktów porcjowanych w ramach realizacji programu pilotażowego "Dobry posiłek w Szpitalu"
- Sukcesywna dostawa mleka i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Romualda Traugutta w Józefowie (2 części)
- Sukcesywne dostawy nabiału na potrzeby Aresztu Śledczego w Koszalinie
- Sukcesywne dostawy oleju, produktu do smarowania pieczywa, nabiału oraz chleba.
- Dostawy artykułów nabiałowych do Zakładu Karnego w Potulicach, Dkw.2232.4.2024.DP
więcej: Mleko w proszku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.