Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-16
Warszawa: Świadczenie obsługi kasowo-bankowej w siedzibie i w godzinach pracy Urzędu Skarbowego Warszawa Praga
Numer ogłoszenia: 269897 - 2008; data zamieszczenia: 16.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Warszawa Praga , ul. Jagiellońska 15, 03-719 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5091800, fax. 022 5091990.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie obsługi kasowo-bankowej w siedzibie i w godzinach pracy Urzędu Skarbowego Warszawa Praga.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie obsługi kasowo-bankowej w siedzibie i w godzinach pracy Urzędu Skarbowego Warszawa Praga przy ul. Jagiellońskiej 15 w Warszawie w zakresie: 1. przyjmowania należności z tytułu zobowiązań podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych na rzecz Zamawiającego, których regulowanie w formie gotówki dopuszczają obowiązujące przepisy, 2. realizacja wypłat gotówkowych dotyczących zwrotu nadpłaty podatków, podatnikom objętych właściwością tut. Urzędu Skarbowego Warszawa Praga, których wypłatę w formie gotówkowej dopuszczają odpowiednie przepisy, 3. przyjmowanie innych należnośći..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do postępowania o udzielenie zamówienia mogą przystąpić Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, 3. posiadają zezwolenie na wykonywanie czynności wskazanych w przepisach art. 5 i art. 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2002 r., Nr 72, poz. 665 z późn. zm.), 4. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 200.000,00 PLN (dwieście tysięcy złotych) 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu (na zasadzie spełnia - nie spełnia), czy Wykonawcy złożyli wymienione w pkt VI dokumenty i oświadczenia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony i podpisany formularz - Oferta (Załącznik nr 2 do SIWZ), b) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (Załącznik nr 3 do SIWZ), c) parafowane przez Wykonawcę wszystkie strony wzoru umowy - (Załącznik nr 4 do SIWZ), d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, h) aktualne zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na wykonywanie czynności bankowych, i) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 200.000,00 PLN (dwieście tysięcy złotych) 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt d, e, g składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt f zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę. Dokumenty powyższe powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego na język polski. 4. Wymagania dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z podmiotów indywidualnie obowiązany jest załączyć dokumenty, o których mowa w pkt. 1 ppkt b, d, e, f, g, h, i..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl/USWPraga/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy Warszawa Praga
ul. Jagiellońska 15
03-719 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy Warszawa Praga ul. Jagiellońska 15 03-719 Warszawa pokój nr 100A I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa metrologiczna wyposażenia pomiarowego laboratoriów Centralnego Laboratorium GIORiN w okresie 1 czerwca 2025 r. - 31 maja 2026 r.
- 250/2025 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz pielęgnacji zieleni na terenie "Plaży Romantycznej" w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wykonanie usługi cateringowej na warsztaty w ramach projektu Era materiałów - popularyzacja inżynierii materiałowej wśród uczniów szkół średnich
- Wykonanie audytów energetycznych lub remontowych lub efektywności energetycznej dla budynków miejskich
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie zapewnienia poprawnego działania oprogramowania Portalu Sprawozdawczego, Pakietu Socjalnego, Systemu Analityczno-Raportowego oraz SDPOA
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Płockiego
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Piława Górna i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.06.2025r. do 31.05.2029r.
- BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU MIASTA PRZEMYŚLA I MIEJSKICH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH PRZEZ 36 MIESIĘCY LICZĄC OD 1 LIPCA 2025 R
- OBSŁUGA KASOWA PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
- Zapewnienie czystości pomieszczeń, terenu oraz autobusów w oddziałach spółki.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.