Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-30
Katowice: Świadczenie usług telefonii komórkowej dla potrzeb Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w Katowicach
Numer ogłoszenia: 269969 - 2010; data zamieszczenia: 30.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie , ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2078562, faks 32 2078578.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telefonii komórkowej dla potrzeb Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w Katowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii komórkowej dla potrzeb Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w Katowicach, zgodnie z poniższymi wymaganiami: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii komórkowej dla potrzeb Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w Katowicach na terenie całego kraju, jak również na terenie Unii Europejskiej i poza nią. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) świadczenie usług połączeń głosowych do wszystkich sieci telefonii komórkowej i stacjonarnej w ruchu krajowym i międzynarodowym z uwzględnieniem usług roamingu, b) świadczenie usług łączności tekstowej, tzw. sms, c) świadczenie usług łączności multimedialnej, tzw. mms, d) pakietowej transmisji danych, e) pozostałe usługi oferowane standardowo przez Wykonawców z branży telefonii komórkowej. 1.1. Umowa o świadczenie usług telefonii komórkowej zostanie zawarta na czas oznaczony. Usługi świadczone będą przez okres 24 miesięcy - od dnia 01.12.2010 r. do dnia 30.11.2012 r. - początkowo na nie mniej niż 102 numerach i docelowo dla maksymalnie 120 numerów. 1.2. Realizacja umowy będzie polegała na jednorazowym przejęciu aktualnie wykorzystywanych przez Zamawiającego numerów telefonów komórkowych. Aktywacja kolejnych numerów telefonów komórkowych będzie następowała sukcesywnie w okresie trwania umowy w zależności od potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż termin zakończenia realizacji umowy nie przekroczy dnia 30.11.2012 r. 1.3. Wykonawca zapewni, że Zamawiający zachowa dotychczasowe numery telefonów komórkowych, wykorzystywane wcześniej przez Zamawiającego, bez dodatkowej opłaty z tego tytułu ponoszonej w jakiejkolwiek formie. Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia wszelkich kosztów związanych z przeniesieniem numerów nie będących własnością Wykonawcy. Operatorem telefonii komórkowej obsługującym aktualnie Zamawiającego jest POLKOMTEL S.A. - 102 abonamenty. Wykonawca zapewni przejęcie aktualnie wykorzystywanych u Zamawiającego numerów telefonów komórkowych w łącznej ilości 102 szt., z zapewnieniem ich pełnej funkcjonalności. Operatorem telefonii komórkowej obsługującym aktualnie Zamawiającego jest POLKOMTEL S.A. Koszty przejęcia numeracji od obecnego operatora Zamawiającego pokrywa w całości Wykonawca. 1.4. Realizacja usługi odbywać się będzie poprzez wykorzystanie dostarczonych przez Wykonawcę aktywnych kart SIM (aktywacja nieodpłatna). Karty SIM będą posiadały zabezpieczenia przed ich uruchomieniem przez osobę nieuprawnioną czterocyfrowym kodem PIN. W przypadku trzykrotnego błędnego wprowadzenia kodu PIN karta powinna zostać samoczynnie zablokowana. Odblokowanie jej winno nastąpić po wprowadzeniu kodu PUK. Koszt kart SIM Wykonawca uwzględni w ramach opłaty za abonament. Wykonawca zapewni bezpłatną czasową blokadę karty SIM (przykładowo w razie utraty telefonu), a także bezpłatne wydawanie i aktywację duplikatów nie więcej niż 20 kart SIM. Wykonawca zapewni aktywację każdej nowej karty SIM w terminie 24 godzin od chwili wydania dyspozycji przez Zamawiającego (biorąc pod uwagę dni robocze). Dyspozycja aktywacji karty SIM będzie składana przez Zamawiającego w formie faxu lub e-maila. Za otrzymanie zamówienia uważane będzie potwierdzenie otrzymania faxu lub potwierdzenie odbioru e-maila. 1.5. Wykonawca zapewni świadczenie zasięgu sieci telefonii komórkowej w sposób ciągły na obszarze nie mniejszym niż 90% terytorium RP. Usługa będzie świadczona także poza granicami kraju w ramach bezpłatnie aktywowanego tzw. roamingu. 1.6. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu 3 rodzaje taryf. Będą to taryfy abonamentowe, a każdy abonament będzie zawierał przeznaczony dla niego pakiet kwotowy, który musi pozwolić na wykonanie odpowiednio: - dla Taryfy I: 300 minut połączeń krajowych do wszystkich sieci komórkowych i na numery stacjonarne, dodatkowo możliwość bezpłatnego korzystania z transmisji danych do 50 MB w ciągu jednego okresu rozliczeniowego, - dla Taryfy II: 200 minut połączeń krajowych do wszystkich sieci komórkowych i na numery stacjonarne, - dla Taryfy III: 100 minut połączeń krajowych do wszystkich sieci komórkowych i na numery stacjonarne. Wykonawca przyzna dla każdego abonamentu darmowe połączenia w ramach grupy telefonów komórkowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego, zwanej dalej Grupą UMWŚ w ilości 2000 minut miesięcznie. Uwzględniając podział na poszczególne taryfy Wykonawca przyzna jednolitą, stałą i równą stawkę za minutę połączenia w sieci krajowej: do własnego operatora komórkowego, do innych operatorów komórkowych i do operatorów stacjonarnych, niezależnie od dnia tygodnia czy godziny, za wyjątkiem połączeń w ramach Grupy UMWŚ. Pakiet minut w ramach abonamentu ma być wymienny na SMS w ramach abonamentu. Uwzględniając podział na poszczególne taryfy Wykonawca przyznaje jednolitą, stałą i równą stawkę za SMS i MMS do wszystkich krajowych sieci komórkowych i stacjonarnych. Dla wszystkich abonamentów Wykonawca określi ponadto: a) jedną maksymalną stawkę za jedną minutę połączenia (zarówno do telefonów stacjonarnych i komórkowych) dla wszystkich połączeń międzynarodowych, b) jedną maksymalną stawkę za jedną minutę połączenia (zarówno do telefonów stacjonarnych i komórkowych) wykonanego w roamingu, c) jedną maksymalną stawkę za jedną minutę połączenia (zarówno do telefonów stacjonarnych i komórkowych) odebranego w roamingu, d) jedną maksymalną stawkę za jeden sms wysłany w roamingu. Wykonawca zapewni bezpłatne przeniesienie niewykorzystanej puli minut na następne okresy rozliczeniowe (minimum 3 okresy rozliczeniowe) indywidualnie dla każdego numeru. 1.7. W ramach zawartej umowy Wykonawca przyzna Zamawiającemu: - 10 abonamentów zawierających w każdym abonamencie 300 minut do wykorzystania na połączenia krajowe do wszystkich sieci komórkowych i numery stacjonarne, a także dodatkowo możliwość bezpłatnego korzystania z transmisji danych do 50 MB w ciągu jednego okresu rozliczeniowego - Taryfa I. - 30 abonamentów zawierających w każdym abonamencie 200 minut do wykorzystania na połączenia krajowe do wszystkich sieci komórkowych i numery stacjonarne - Taryfa II. - 80 abonamentów zawierających w każdym abonamencie 100 minut do wykorzystania na połączenia krajowe do wszystkich sieci komórkowych i numery stacjonarne - Taryfa III. Zamawiający nie gwarantuje wykorzystania wszystkich aktywacji podanych powyżej. Za niewykorzystane aktywacje nie przysługuje Wykonawcy wynagrodzenie. 1.8. Zamawiający informuje, iż w dniu podpisania umowy zleci realizację świadczenia usługi dla następującej ilości abonamentów: - abonament 300 minut (Taryfa I) - 10 szt., - abonament 200 minut (Taryfa II) - 24 szt., - abonament 100 minut (Taryfa III) - 68 szt., z terminem uruchomienia usługi od dnia 01.12.2010 r. Aktywacja kolejnych abonamentów będzie następowała sukcesywnie na podstawie dyspozycji Zamawiającego w okresie trwania umowy, w zależności od potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż termin zakończenia realizacji umowy nie przekroczy dnia 30.11.2012 r. Wykonawca dostosuje wszystkie aktualnie używane telefony komórkowe Zamawiającego do korzystania z usług Wykonawcy. 1.9. W ramach świadczenia usługi Wykonawca zapewni: a) brak opłaty za rozpoczęcie połączenia, b) naliczanie sekundowe od początku połączenia (1s/1s), naliczanie taryfikowania transmisji pakietowej danych w paczkach maksymalnie co 10 kB, c) bezpłatne połączenia z pocztą głosową, d) identyfikację numerów przychodzących, e) bezpłatną aktywację usługi roamingu w momencie aktywacji numeru, f) odliczanie wszystkich połączeń oraz usług od wartości całego pakietu g) nieodpłatną prezentację numeru własnego oraz dzwoniącego, z możliwością nieodpłatnego wyłączenia tej funkcji przez użytkownika po stronie Zamawiającego, h) oczekiwanie na połączenia oraz powiadomienie o próbie połączenia (SMS). 1.10. Stawki połączeń międzynarodowych, wykonanych połączeń w roamingu, odebranych połączeń w roamingu oraz stawki innych usług nie mogą przekraczać stawek obowiązujących w ofercie biznesowej Wykonawcy w dniu złożenia oferty. Zamawiający informuje, że w okresie ostatnich 24 miesięcy połączeń w roamingu do krajów UE kierowane było 100 % całego ruchu międzynarodowego oraz 70 % całego ruchu roamingowego. 1.11. Wykonawca zapewni możliwość limitowania miesięcznych kosztów rozmów dla wybranych numerów telefonicznych na żądanie Zamawiającego. 1.12. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu zarządzanie własną strukturą organizacyjną przez Internet, dającą w szczególności możliwość podglądu przez Internet generowanych przez poszczególne numery kosztów. Wykonawca zapewni bezpłatną możliwość blokowania połączeń oraz wysyłania SMS, MMS, z numerami o podwyższonej płatności a także bezpłatną możliwość blokady połączeń międzynarodowych w tzw. roamingu. Wykonawca umożliwi użytkownikowi bezpłatne blokowanie SMS-ów z reklamami, a także zapewni możliwość bezpłatnego uzyskania poprzez SMS informacji na temat aktualnych kosztów z tytułu przekroczenia przyznanego mu limitu bezpłatnych minut. 1.13. Wykonawca przydzieli dla Zamawiającego opiekuna (wskazanego z imienia i nazwiska), w celu bezpośredniego kontaktu w sprawach wynikających z realizacji umowy, pełniącego rolę doradcy Zamawiającego, odpowiedzialnego za kontakt Zamawiającego z Wykonawcą i serwisem. Opiekun przyjedzie do siedziby Zamawiającego na każdorazowe telefoniczne wezwanie w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od momentu zgłoszenia. Koszty dojazdu Opiekuna do siedziby Zamawiającego i serwisu ponosi Wykonawca. 1.14. Wykonawca zapewni stały kontakt z wyznaczonym do obsługi Zamawiającego pracownikiem Wykonawcy, umożliwiając telefoniczne (po podaniu hasła) uruchamianie usług, blokady telefonów lub kart SIM oraz świadczenie innych usług wynikających z umowy na rzecz Zamawiającego. 1.15. Wykonawca nie będzie podwyższał opłat za świadczone usługi w trakcie obowiązywania umowy. 1.16. W ramach świadczonej usługi Wykonawca nie może świadczyć dla Zamawiającego warunków mniej korzystnych niż bieżąca standardowa oferta Wykonawcy dla biznesu, obowiązująca w dniu składania oferty. Pozostałe, nieokreślone w SIWZ, ale świadczone standardowo warunki realizacji zamówienia nie mogą być mniej korzystne niż bieżąca oferta standardowa dla biznesu, obowiązująca w dniu składania oferty. Zamawiający dopuszcza w czasie trwania umowy możliwość negocjacji cen powodujących obniżenie cen świadczonych usług. 1.17. Rozliczenia z Wykonawcą będą się odbywały na podstawie billingów indywidualnych dla każdego numeru, dostarczanych Zamawiającemu nieodpłatnie wraz z rachunkiem. Billingi nie mogą zawierać mniej informacji niż billingi przesyłane w standardowej ofercie Wykonawcy dla biznesu, a w szczególności billingi będą zawierały informację na temat: rodzaju nawiązanego połączenia lub przesyłanych danych, czasu trwania połączenia albo przesyłu danych, daty i godziny rozpoczęcia połączenia, adresata, liczby SMS, MMS, kosztu każdej pozycji billingu i sumy. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu bezpłatny dostęp do danych taryfikacyjnych poprzez połączenie internetowe albo stosowne oprogramowanie, bądź w inny sposób określony przez Wykonawcę oraz umożliwi w okresie trwania umowy archiwizowanie billingów na sprzęcie i sieci informatycznej Zamawiającego. W przypadku udostępnienia oprogramowania Wykonawca przekaże nieodpłatnie stosowne licencje na jego użytkowanie i nieodpłatnie przeszkoli wskazane przez Zamawiającego dwie osoby. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przechowywania zarchiwizowanych danych przez okres jednego roku od momentu wygaśnięcia umowy i zobowiązuje się do przestrzegania zasad dostępu do danych, które są własnością Wykonawcy. 1.18. Pierwsza faktura VAT za świadczone usługi zostanie wystawiona przez Wykonawcę po zakończonym pierwszym okresie rozliczeniowym, tj. po 01.01.2011 r. 2. Wykonawca zaoferuje Zamawiającemu promocyjną sprzedaż komórkowych aparatów telefonicznych w czasie obowiązywania umowy, w ilości nie mniejszej niż 102 sztuki i nie większej niż 120 sztuk. 2.1. Podczas trwania umowy obowiązywać będą następujące warunki zakupu komórkowych aparatów telefonicznych: a) wszystkie aparaty telefoniczne, których cena zgodnie z cennikiem i ofertą jakie obowiązują u Wykonawcy w dniu złożenia przez Zamawiającego zamówienia nie przekracza kwoty 1 000,00 zł netto, Zamawiający będzie mógł zakupić za cenę jednostkową 1,00 zł netto za 1 sztukę; Zamawiający przewiduje zakup aparatów telefonicznych w ilości nie mniejszej niż 68 sztuk i nie większej niż 80 sztuk. b) wszystkie aparaty telefoniczne, których cena zgodnie z cennikiem i ofertą jakie obowiązują u Wykonawcy w dniu złożenia przez Zamawiającego zamówienia przekracza kwotę 1 000,00 zł netto, ale nie przekracza kwoty 1 600,00 zł netto, Zamawiający będzie mógł zakupić z 80% upustem w stosunku do ceny jednostkowej aparatu; Zamawiający przewiduje zakup aparatów telefonicznych w ilości nie mniejszej niż 24 sztuk i nie większej niż 30 sztuk. c) wszystkie aparaty telefoniczne, których cena zgodnie z cennikiem i ofertą jakie obowiązują u Wykonawcy w dniu złożenia przez Zamawiającego zamówienia przekracza kwotę 1 600,00 zł netto, ale nie przekracza kwoty 4 500,00 zł netto, Zamawiający będzie mógł zakupić z 70% upustem w stosunku do ceny jednostkowej aparatu; Zamawiający przewiduje zakup aparatów telefonicznych w ilości 10 sztuk. Dostarczone komórkowe aparaty telefoniczne będą fabrycznie nowe oraz będą wyposażone w standardowe akcesoria oferowane przez producenta w komplecie z telefonem, będą również posiadać pisemną gwarancję. Dostarczone aparaty telefoniczne nie mogą posiadać blokad SIM-LOCK. Wykonawca na dostarczone aparaty telefoniczne udziela 24-miesięcznej gwarancji na ogólnych zasadach zgodnie z gwarancją udzieloną przez producentów przedmiotowych telefonów. Na akcesoria Wykonawca udziela 12-miesiecznej gwarancji na ogólnych zasadach zgodnie z gwarancją udzieloną przez producentów przedmiotowych akcesoria. Na baterie do aparatów telefonicznych Wykonawca udziela 6-miesiecznej gwarancji na ogólnych zasadach zgodnie z gwarancją udzieloną przez producentów przedmiotowych baterii. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez zastrzeżeń dla dostarczonego aparatu telefonicznego. Z chwilą sporządzenia protokołu zdawczo-odbiorczego bez zastrzeżeń komórkowe aparaty telefoniczne przechodzą na własność Zamawiającego. 2.2. Nowe aparaty telefoniczne zakupione u Wykonawcy dostarczone zostaną do użytkowanych przez Zamawiającego kart SIM, a w przypadku uruchomienia nowego abonamentu wraz z kartą SIM. 2.3. Wykonawca zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny na aparaty telefoniczne zakupione u Wykonawcy w trakcie trwania umowy. 2.4. Wykonawca będzie świadczył w okresie gwarancji pełną obsługę serwisową telefonów komórkowych Zamawiającego zakupionych u Wykonawcy. Obsługa serwisowa będzie świadczona na poniższych zasadach: a) po telefonicznym powiadomieniu o awarii lub uszkodzeniu aparatu telefonicznego przyjazd Opiekuna do 48 godzin w dni robocze, stwierdzenie usterki i odebranie sprzętu celem oddania do serwisu, b) na czas oddania do serwisu Wykonawca zapewni Zamawiającemu zastępczy aparat telefoniczny o takich samych bądź lepszych parametrach technicznych, c) w terminie do 7 dni od dnia odbioru uszkodzonego sprzętu z siedziby Zamawiającego Wykonawca powiadomi Zamawiającego w formie elektronicznej lub za pomocą faksu o stwierdzonych usterkach i ewentualnych kosztach naprawy (w przypadku napraw nie objętych gwarancją) lub braku możliwości skutecznej naprawy. Decyzja o naprawie sprzętu należy do Zamawiającego, d) ocena stanu technicznego sprzętu oraz naprawa sprzętu w okresie i na zasadach gwarancji będzie dokonywana bezpłatnie, e) zwrot sprzętu naprawionego lub nienaprawionego (w przypadku negatywnej decyzji Zamawiającego) nastąpi nie później niż 30 dni od dnia jego odbioru z siedziby Zamawiającego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających dotychczasowemu Wykonawcy usług, stanowiących nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.20.00 - Usługi telefonii komórkowej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt III.4.1) składają w taki sposób, aby potwierdzały łączne spełnianie warunków o których mowa w pkt III.3). Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt III.4.2) składa odrębnie każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy powinny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku, gdy wystąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania zmian do zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie wynagrodzenia, poprzez dostosowanie wskazanej w umowie stawki podatku VAT do obowiązujących przepisów prawa.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.slaskie.pl/index.php?grupa=2&grupaj=1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego
ul. Ligonia 46
40-037 Katowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2010 godzina 10:30, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego Kancelaria Ogólna p. 164 ul. Ligonia 46 40-037 Katowice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt III.4.2). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt III.3) spełniają łącznie, a warunek braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych każdy z podmiotów oferty wspólnej musi spełniać odrębnie. 4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia 01.12.2010 r. do dnia 30.11.2012 r.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Wsparcie merytoryczne, kontrola prawidłowości danych zebranych w ramach identyfikacji cech eksploatacyjnych nawierzchni na DW, będących w administracji ZDW w K-cach na terenie woj. śl. tzw. Konsultant
- Dostawa komory do szkliwienia, koła garncarskiego i walcarki do Pracowni Ceramiki
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
- Wykonanie ekspertyzy stanu technicznego oraz projektu naprawy konstrukcji budynku Stacji klasyfikacji wstępnej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
- Budowa zabezpieczeń przeciwhałasowych wzdłuż drogi ekspresowej S86 od ul. Piłsudskiego do ul. Wiązowej (rejon ul. Stalowej i ul. Dalekiej) w m. Sosnowiec
- ROZBUDOWA SKRZYŻOWANIA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 786 Z UL. SADOWĄ (DROGA POWIATOWA NR 1060 S) W MIEJSCOWOŚCI WANCERZÓW.
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.