Ogłoszenie z dnia 2013-12-12
Rawicz: Wykonywanie napraw dróg i chodników po awariach wodociągowo-kanalizacyjnych w 2013 roku - roboty uzupełniające
Numer ogłoszenia: 269971 - 2013; data zamieszczenia: 12.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji, ul. Półwiejska 20, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 546-10-59, faks 065 546-70-04.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie napraw dróg i chodników po awariach wodociągowo-kanalizacyjnych w 2013 roku - roboty uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje roboty budowlane w zakresie cząstkowych remontów nawierzchni jezdni i chodników po wykonaniu wcześniejszych prac naprawczych na sieciach wodociągowych i kanalizacyjnych użytkowanych przez ZWiK w Rawiczu. Zakres robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określony został w przedmiarze robót. Z uwagi na charakter robót (awaryjne naprawy dróg i chodników) prace wykazane w przedmiarze Zamawiający określił na powierzchniach o wielkościach wcześniej naprawianych. Sposób realizacji będzie polegał na interwencyjnym (pisemnym lub telefonicznym) zlecaniu i odwrotnym wykonywaniu określonych robót. Szczegółowy zakres robót będzie ustalany bezpośrednio przed przystąpieniem do ich wykonania lub, w razie konieczności, nawet w trakcie ich trwania. Szczegółowy zakres zamówienia stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Przy wykonywaniu oraz odbiorze robót objętych niniejszym zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określone w: 1) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 2) Kosztorysie ofertowym, 3) Polskich Normach. Roboty nie przewidziane w przedmiarze lecz konieczne i niezbędne do wykonania w ramach awaryjnej naprawy dróg, będą zlecane i regulowane w oparciu o składniki cenotwórcze przedstawione przez Wykonawcę w ofercie (roboczogodzina, wskaźniki kosztów pośrednich, zysk, ceny materiału i sprzętu itp.). W przypadku wystąpienia prac nieprzewidzianych do rozliczeń zastosowane zostaną pozycje z katalogów oraz kalkulacji własnych i średnie ceny obowiązujące w danym okresie rozliczeniowym wydawnictw zajmujących się publikacją cen jednostkowych materiału i sprzętu ( PROMOCJA, ORGBUD, SECOCENBUD). W przypadku braku cen w wyżej wymienionych publikacjach w rozliczeniach należy zastosować ceny rynkowe obowiązujące w okresie rozliczeniowym np. załączając do kosztorysu kopię dowodu zakupu materiałów. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia. Wymienione w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Jeżeli jakakolwiek Polska Norma przenosząca normy europejskie nie została wymieniona, a ma zastosowanie dla wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowiązkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych zobowiązuje się do: 1) wykonania przedmiotu umowy z materiałów własnych. 2) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia16.04.2004 roku o wyrobach budowlanych ( Dz. U. nr 92 poz. 881 ). 3) zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnym prób, pomiarów, badań (w tym zagęszczenia gruntu) wynikających z prawa budowlanego jak również odbiorów oraz wykonania dokumentacji powykonawczej, 4) ubezpieczenia prowadzonych prac i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny; 5) organizacji i zabezpieczenia miejsca prowadzonych prac oraz zaplecza, ustanowienie kierownika budowy oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06. 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126), 6) utrzymania miejsc prowadzonych prac (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie itp.), 7) odtworzenia i przywrócenia do stanu pierwotnego utwardzeń terenu i zieleni, 8) zmiany organizacji ruchu na odcinku wykonywanych prac oraz poniesienia kosztów z tym związanych, 9) po zakończeniu robót, demontażu obiektów tymczasowych oraz uporządkowania terenu zajętego na prowadzenie robót związanych z realizacją zamówienia, 10) zabezpieczenia i prawidłowego oznakowania robót prowadzonych w ramach awarii.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDMUND KASZUB "EKA-BRUK" ZAKŁAD BRUKARSKI
jakie przetargi wygrała firma
EDMUND KASZUB "EKA-BRUK" ZAKŁAD BRUKARSKI
- EKA BRUK Zakład Brukarski Sp. z o.o., Załęcze 7, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12300,00
Oferta z najniższą ceną: 12300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12300,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W trakcie realizacji umowy dotyczącej napraw dróg po awariach wodociągowo-kanalizacyjnych w 2013 roku, wystąpiło więcej awarii niż przewidywano, które przyczyniły się do przyspieszenia wydatkowania środków jakie Zamawiający przewidział do sfinansowania umowy. Biorąc pod uwagę powyższe oraz konieczność bieżącego oraz ciągłego wykonywania napraw dróg w następstwie wystąpienia awarii w miesiącu grudniu 2013 roku zachodzi konieczność wykonania robót uzupełniających do umowy związanych z naprawami nawierzchni dróg oraz chodników. Uzasadnienie prawne: na podst. art.67 ust.1 pkt6 Zamawiający udzielił zamówienia z wolnej ręki dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówienia uzupełniającego stanowiącego wartość 10000,00 zł netto, co stanowi 16% zamówienia podstawowego udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu nr 270871-2012.
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Dostawy kajdanek
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych na terenie powiatu rawickiego emulsją i grysami przy użyciu remontera.
- Zakup, dostawa i montaż foteli kinowych do Kina Promień w Rawiczu.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn.: Przebudowa pomieszczeń w budynku głównym Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o. na potrzeby Oddziału Geriatrycznego wraz z wyposażeniem"
- "Przebudowa pomieszczeń w budynku głównym Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o. na potrzeby Oddziału Geriatrycznego wraz z wyposażeniem"
- Zakup serwera i oprogramowania informatycznego w zakresie radiologii (RIS + PACS) oraz integracja ze szpitalnym systemem informatycznych (HIS- Eskulap)
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Wymiana okładziny schodów i remont posadzki w budynku szkoły
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.