Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-14
Olsztyn: Sprzedaż wraz z dostawą i instalacją sprzętu doposażającego oraz laboratoryjnego do Pracowni Biologii Rozwoju Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części
Numer ogłoszenia: 269981 - 2011; data zamieszczenia: 14.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż wraz z dostawą i instalacją sprzętu doposażającego oraz laboratoryjnego do Pracowni Biologii Rozwoju Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część nr 1. Stacja badawcza z oprogramowaniem - komputer 1 sztuka, monitor 1 sztuka, drukarka laserowa 1 sztuka, urządzenie UPS 1 sztuka, oprogramowanie zabezpieczające kluczem USB 1 sztuka; Część nr 2. Obiektyw semiplanapochromatyczny 1 sztuka; Część nr 3. Nóż diamentowy do ultramikrotomu 1 sztuka; Część nr 4. Zestaw automatycznych pipet wraz ze statywem karuzelowym - pipety automatyczne 1 zestaw, statyw karuzelowy 1 sztuka. 2. Wskazanie przez Zamawiającego w dokumencie Formularz cenowy Zestawienie wymaganych parametrów stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ w zakresie części nr 5. Kolumna kapilarna nazwy producenta oraz modelu zamawianego asortymentu jest niezbędne ze względu na specyfikę przeprowadzanych w Pracowni Biologii Rozwoju Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie badań, charakteryzującą się zachowaniem ciągłości analiz przy bezwzględnym utrzymaniu powtarzalności wyników. Wskazanie nazwy producenta oraz konkretnego modelu związane jest z koniecznością utrzymania identycznych parametrów rozdziału analizowanych cukrów, jak w przypadku już opracowanych (kilkuletnich) warunków dla cukrów wzorcowych. Umożliwi ponadto uniknięcia poniesienia zwielokrotnionych i zbędnych kosztów kalibracyjnych, bez gwarancji ich trwałości. Wykorzystanie do przeprowadzanych przez jednostkę badań aparatury wskazanej w załączniku nr 2 do SIWZ umożliwi kontynuację doświadczeń oraz otrzymywanie wyników, których wartości są porównywalne z otrzymanymi na wcześniejszych etapach prowadzonych badań, co jest warunkiem niezbędnym do prawidłowego przebiegu, weryfikacji i interpretacji tych wyników. 3. Zamawiający dopuszcza na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych możliwość złożenia oferty równoważnej - zaoferowania asortymentu równoważnego do wyspecyfikowanego w załączniku nr 2 do SIWZ w zakresie części nr 5, o takich samych parametrach i właściwościach. 4. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę asortymentu o parametrach i właściwościach równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do: 4.1. wykazania poprzez dostarczenie próbek do testów, że oferowana przez Wykonawcę kolumna spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, w szczególności, że jest one tożsama pod względem charakterystyki analitycznej i otrzymywanych przy jej zastosowaniu; 4.2. wykazania poprzez dostarczenie próbek do testów, że oferowana przez Wykonawcę kolumna spełnia wymagania pozwalające na kontynuację badań naukowych prowadzonych przez Zamawiającego, bez konieczności wykonywania dodatkowych czynności (procedur), w tym np. kalibracji/rekalibracji urządzeń; 4.3. wykazania poprzez dostarczenie próbek do testów, że użycie zaoferowanych odczynników o parametrach/właściwościach równoważnych, nie wiąże się z koniecznością nabycia dodatkowych odczynników i innych materiałów zużywalnych; 4.4. ocena spełnienia równoważności pomiędzy odczynnikami wyspecyfikowanymi przez Zamawiającego, a oferowanymi przez Wykonawcę, nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i próbek..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 38.43.70.00-7, 38.50.00.00-0, 38.51.92.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu rejestrowego oraz jej podpisem 2. Sporządzony przez wykonawcę Formularz ofertowy 3. Sporządzony przez wykonawcę Formularz cenowy Zestawienie wymaganych parametrów. 4. W przypadku złożenia oferty równoważnej, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - karta charakterystyki potwierdzająca zgodność oferowanej kolumny z kolumną opisaną przez Zamawiającego, certyfikat analizy jakościowej lub dokument równoważny - złożony w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski. Dokument musi zawierać nazwę producenta, nr katalogowy, wartości wymaganych parametrów, okres trwałości, datę produkcji. 5.W przypadku zaoferowania kolumny równoważnej - Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na własny koszt próbki zaoferowanego asortymentu o parametrach równoważnych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące: - zmiany terminu realizacji umowy ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej, - zmiany terminu realizacji umowy ze względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, Dział Zamówień Publicznych, pok. 311, ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, Dział Zamówień Publicznych, pok. 309, ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Stacja badawcza z oprogramowaniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dodatkowa stacja badawcza z oprogramowaniem umożliwiającym sterowanie pracą posiadanej w jednostce kamery Leica DFC425C oraz dodatkowym oprogramowaniem do nakładania na siebie zdjęć fluorescencyjnych z wykorzystaniem zmotoryzowanych funkcji posiadanego w jednostce mikroskopu Leica DM5500 oraz rejestrację procesów typu time-lapse za pomocą wspomnianej wcześniej kamery. W skała stacji wchodzą: 1. komputer 1 sztuka, monitor 1 sztuka, drukarka laserowa 1 sztuka, urządzenie UPS 1 sztuka, oprogramowanie zabezpieczone kluczem USB 1 sztuka..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obiektyw semiplanapochromatyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obiektyw semiplanapochromatyczny 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.92.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nóż diamentowy do ultramikrotomu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nóż diamentowy do ultramikrotomu 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zestaw automatycznych pipet wraz ze statywem karuzelowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw automatycznych pipet wraz ze statywem karuzelowym: pipety automatyczne 1 zestaw, statyw karuzelowy 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kolumna kapilarna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kolumna kapilarna 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- "Remont powierzchni płyt balkonowych w budynkach przy ulicy Złotej i Żurawiej w Olsztynie"
- Dostawa sukcesywna gazów technicznych, medycznych i specjalistycznych wraz z dzierżawą butli do jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie.
- Dostawa i wdrożenie systemu RFID
- Remonty nawierzchni dróg wojewódzkich Nr 512, Nr 590 i Nr 642 administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie z podziałem na 3 części
- Aktualizacja dokumentacji projektowej pn. "Przebudowa wiaduktu drogowego nad koleją w ciągu ulicy Limanowskiego w Olsztynie"
- USŁUGI TRANSPORTU SANITARNEGO
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa komory do hodowli w warunkach hipoksji wraz z inkubatorem hodowlanym z regulacją tlenu, komorą do hodowli w warunkach beztlenowych oraz manualnym woltomierzem nabłonkowym TEER
- DOSTAWA SPRZĘTU ORAZ OPROGRAMOWANIA W RAMACH PROJEKTU GRANTOWEGO "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD"
- "Zakup sprzętu komputerowego do szkół Powiatu Mogileńskiego"
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- Zakup zestawów komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legnicy
- WSzS.DEZ.26.027.2025 - DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.