eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Kompleksowa kampania internetowa promująca projekt pn. Centrum Kultury Śląskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-25

Tarnowskie Góry: Kompleksowa kampania internetowa promująca projekt pn. Centrum Kultury Śląskiej
Numer ogłoszenia: 269984 - 2012; data zamieszczenia: 25.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 198842 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tarnogórski, ul. Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3813786, faks 032 3813727.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa kampania internetowa promująca projekt pn. Centrum Kultury Śląskiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej kampanii promującej projekt pn. Centrum Kultury Śląskiej w Internecie. Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Priorytet IV Kultura Działanie 4.1 Infrastruktura kultury, Promesy Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury oraz Budżetu Powiatu Tarnogórskiego 2. Zakres przedmiotu zamówienia: Kompleksowa kampania promująca projekt pn. Centrum Kultury Śląskiej w internecie, której najważniejszymi założeniami są: a) kampania geotargetowana na województwa: śląskie, małopolskie, dolnośląskie, opolskie, b) kampania w serwisach emitowana z cappingiem (limit wyświetlania reklamy danemu użytkownikowi). 3. Wydawca. Portal lub grupa serwisów o zasięgu co najmniej 12 000 000 realnych użytkowników na podstawie badań Megapanel PBI/Gemius (dane za październik 2011) . Portal powinien dysponować własną bazą bezpłatnych kont mailingowych oraz serwisami o tematyce informacyjnej a także kulturalnej i turystycznej (osobne serwisy). 4. Szczegóły: a) 750 000 wysyłek mailingu o wadze min. 25 KB. do osób w wieku powyżej 25 lat. Portal powinien zapewnić wysyłkę kreacji mailingu o wadze min. 25 KB. b) emisja 3 300 000 odsłon na Stronie Głównej Portalu oraz w serwisie informacyjnym. Warunkiem koniecznym jest emisja zarówno na Stronie Główniej, jak i serwisie informacyjnym. Serwis informacyjny powinien zawierać treści z zakresu wiadomości z kraju i zagranicy. Nośnik: double billboard o rozmiarze 750x200 px i wadze min. 40 KB. c) emisja 300 000 odsłon w serwisie o tematyce turystycznej. Nośnik: double billboard o rozmiarze 750x200 px i wadze min. 40 KB. d) emisja 220 000 odsłon w serwisie o tematyce kulturalnej. Nośnik: double billboard o rozmiarze 750x200 px i wadze min. 40 KB. e) reklama kontekstowa rozliczana za kliknięcia (CPC) w sieci AdKontekst na budżet 15 000 zł netto. Sieć Adkontekst - oznacza sieć reklamową emitującą Linki Sponsorowane i inne produkty reklamowe w Wynikach Wyszukiwania (Reklama kontekstowa w wyszukiwarkach) i na Serwisach Partnerskich. f) sieć powinna posiadać w ofercie największe portale ogólnopolskie (onet.pl, wp.pl, Interia.pl, gazeta.pl), a także lokalne serwisy 5. Przed realizacją zamówienia Wykonawca zobowiązuje się wykonać i przekazać Zamawiającemu projekt szaty graficznej kampanii internetowej do akceptacji. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu, co najmniej dwa projekty szaty graficznej kampanii internetowej, o których mowa wyżej, najpóźniej na 2 tygodnie przed terminem wykonania ostatecznego projektu szaty graficznej określonym w punkcie III SIWZ. Zamawiający w terminie do trzech dni roboczych od daty dostawy projektów przez Wykonawcę przekaże wszystkie wytyczne do stworzenia ostatecznego projektu. Ostateczny projekt ma być dostarczony najpóźniej na tydzień przed terminem realizacji kampanii internetowej. Zamawiający zaakceptuje ostateczną wersję projektu najpóźniej w terminie 3 dni przed rozpoczęciem realizacji kampanii internetowej. 6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminach określonych w pkt. III SIWZ. 7. Z czynności odbioru kampanii internetowej zostanie sporządzony protokół. Odbiór nastąpi w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego w obecności przedstawiciela Wykonawcy i będzie polegał na analizie technicznej i wizualnej przedmiotu zamówienia. Podczas czynności odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu raport potwierdzający ilość odsłon reklamy, ilość kliknięć oraz ilość wysyłek mailingu, w rozbiciu na portale i serwisy. 8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 9. Zamówienie jest realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Priorytet IV Kultura, Działanie 4.1 Infrastruktura kultury. Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszystkie materiały promocyjne zgodnie z wymogami zawartymi w Wytycznych Instytucji Zarządzającej w zakresie informacji i promocji dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013. 10. Warunki płatności. Wykonawca wystawi Zamawiającemu fakturę VAT po podpisaniu przez obie strony bezusterkowego protokołu odbioru przeprowadzonej kampanii internetowej. Płatność nastąpi przelewem na konto Wykonawcy w terminie do 30 dni po otrzymaniu przez Zamawiającego faktury VAT.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Priorytet IV Kultura Działanie 4.1 Infrastruktura kultury, Promesy Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury oraz Budżetu Powiatu Tarnogórskiego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PIMEDIA Przemysław Kozok, ul. H. Wróbla 3a/7, 41-100 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121951,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 112545,00

  • Oferta z najniższą ceną: 112545,00 / Oferta z najwyższą ceną: 141450,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.