eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłockRoboty budowlane obejmujące utwardzenia kołowe i piesze wraz z zagospodarowaniem terenu-przebudowa istniejących miejsc parkingowych i budowa nowych miejsc parkingowych zlokalizowanych w SPZOZ Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku przy ul. Gwardii Ludowej 5, na działkach 97/1, 97/2, 97/3 i częściowo na działce 97/15, realizowane w dwóch etapach w latach 2011-2012 Postępowanie TZPIZI.3813/15/RB/11.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-02

Płock: Roboty budowlane obejmujące utwardzenia kołowe i piesze wraz z zagospodarowaniem terenu-przebudowa istniejących miejsc parkingowych i budowa nowych miejsc parkingowych zlokalizowanych w SPZOZ Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku przy ul. Gwardii Ludowej 5, na działkach 97/1, 97/2, 97/3 i częściowo na działce 97/15, realizowane w dwóch etapach w latach 2011-2012 Postępowanie TZPIZI.3813/15/RB/11.
Numer ogłoszenia: 269994 - 2011; data zamieszczenia: 02.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 231462 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku, ul. Gwardii Ludowej 5, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2678400, faks 024 2678415.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane obejmujące utwardzenia kołowe i piesze wraz z zagospodarowaniem terenu-przebudowa istniejących miejsc parkingowych i budowa nowych miejsc parkingowych zlokalizowanych w SPZOZ Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku przy ul. Gwardii Ludowej 5, na działkach 97/1, 97/2, 97/3 i częściowo na działce 97/15, realizowane w dwóch etapach w latach 2011-2012 Postępowanie TZPIZI.3813/15/RB/11..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są: - roboty budowlane obejmujące utwardzenia kołowe i piesze wraz z zagospodarowaniem terenu-przebudowa istniejących miejsc parkingowych i budowa nowych miejsc parkingowych zlokalizowanych w Płocku przy ul. Gwardii Ludowej 5, na działkach 97-1, 97-2, 97-3 i częściowo na działce 97-15, realizowane w dwóch etapach w latach 2011-2012, określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. ETAP I realizacja w roku 2011 - w okresie do 10 października 2011r. 1.powierzchnia utwardzeń dla komunikacji kołowej - ok. 841,9 m2 , 2.powierzchnia utwardzeń dla komunikacji pieszej - ok. 182,2 m2, 3.wykonanie kanalizacji deszczowej - odwodnienie terenu. ETAP II realizacja w roku 2012 do dnia 30.06.2012: 1.powierzchnia utwardzeń dla komunikacji kołowej - ok. 675,8 m2, 2.powierzchnia utwardzeń dla komunikacji pieszej - ok. 128,4 m2 3.wykonanie kanalizacji deszczowej - odwodnienie terenu. 2.Zamawiający oczekuje, iż wybrany Wykonawca wykona na podstawie projektu umowy załącznik nr 10 do SIWZ oraz otrzymanej od Zamawiającego dokumentacji projektowej pn. Projekt remontu utwardzeń kołowych i pieszych wraz z zagospodarowaniem terenu-przebudowa istniejących miejsc parkingowych i budowa nowych miejsc parkingowych zlokalizowane w Płocku przy ul. Gwardii Ludowej 5 na działkach 97-1, 97-2, 97-3 i częściowo na działce 97-15 - zgodnie z odpowiedzią na zgłoszenie pismo nr WUB.III.73530.385.09 Urzędu Miasta Płocka, i projektu dodatkowego z podziałem na Etapy - utwardzeń kołowych i pieszych na terenie Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego zlokalizowanej przy ul. Gwardii Ludowej 5 w Płocku załącznik od nr 3a do nr 3h określający podział wykonania robót na etapy wraz z infrastrukturą towarzyszącą autorstwa - A PLUS Piotr Brzeski z m-ca lipca 2009 r. i z m-ca czerwca 2011 r. - zwanego dalej projektem, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót i Przedmiarem robót. 3.Szczegółowy zakres robót określony jest przez dokumentację projektową przedmiar robót. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie gwarancji na wykonane roboty - min. 3 lata. 4.Realizacja robót objętych przedmiotem zamówienia musi być zgodna z: a) Dokumentacja projektową, b) Szczegółową Specyfikacja techniczną c) Istotnymi postanowieniami umowy stanowiącymi Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia Wymieniona dokumentacja stanowi odpowiednio załączniki do SIWZ: Załącznik nr 2 - dokumenty formalno prawne, Projekt budowlany Załącznik nr 3 - projekt zagospodarowania terenu z projektu podstawowego, Załącznik 3a - projekt zagospodarowania tereny etapy Załącznik 3b - projekt utwardzeń kołowych i pieszych etapy Załącznik 3c - przekroje 1-5 Załącznik 3d - przekroje 6-10 Załącznik 3e - przekroje konstrukcyjne ciągi kołowe Załącznik 3f - przekroje konstrukcyjne obrzeża kołowe 1 Załącznik 3g- przekroje konstrukcyjne obrzeża kołowe 2 Załącznik 3h - przekroje konstrukcyjne ciągi i obrzeża piesze. Załącznik nr 4 -Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, Załącznik nr 5 - Przedmiar robót - kosztorys ofertowy - ślepy etap -I Załącznik nr 5a - Przedmiar robót kosztorys ofertowy - ślepy etap -II UWAGA: Nazwy własne materiałów i nazw producentów użyte w SIWZ i w załącznikach należy rozumieć jako definicje standardów oraz określenie minimalnych oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia, a nie jako ostateczne rozwiązanie. Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo Zamówień Publicznych t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm. zastosowanie materiałów równoważnych o cechach nie gorszych niż wyszczególnione w dokumentacji projektowej i SIWZ. 3) Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej placu budowy i załączyć do oferty oświadczenie którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, 4) Wykonawca zobowiązany jest w momencie podpisania umowy do złożenia harmonogramu terminowego realizacji zamówienia. 5. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych : 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni, 45232452-5 Roboty odwadniające. 6. Warunki realizacji robót:1) Roboty będą prowadzone zgodnie ze zgłoszeniem -przyjętym bez sprzeciwu przez Urząd Miasta Płocka oraz dokumentacja projektową. 2) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u Zamawiającego. 3) Wykonawca zabezpieczy teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne. 4) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 5) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych - śmieci, gruz i inne. 6) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót stanowiących przedmiot zamówienia zainstaluje liczniki zużycia wody i liczniki zużycia energii. Rozliczenie Wykonawcy z tytułu zużycia wody i energii nastąpi po odbiorze robót na podstawie wskazań zainstalowanych liczników. 7) Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. 8) Zamawiający upoważnia Wykonawcę do ustanowienia Kierownika Budowy o specjalności drogowej. Wykonawca ma obowiązek na 7 dni przed zgłoszeniem Kierownika Budowy do stosownego Urzędu, przedstawić Zamawiającemu osobę Kierownika Budowy. Załączyć CV, dokument poświadczający posiadane uprawnienia budowlane, aktualny wpis do Okręgowej Izby Inżynierów. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany Kierownika Budowy. 9) Kierownik Budowy ma obowiązek wykonywania swoich obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym ustawa Prawo Budowlane. 10) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania ewentualnych prób i badań próbek materiałowych na żądanie Inspektora Nadzoru. 11) Wykonawca ma obowiązek skompletowania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji budowy i dokumentacji powykonawczej, jak i podlegających przekazaniu innych dokumentów .12) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót, jakość wbudowanych materiałów oraz zgodność wykonania z dokumentacją przetargową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami, przepisami i warunkami technicznymi wykonania robót budowlano-montażowych oraz sztuką budowlaną i wiedzą techniczną. Do wbudowania mogą być użyte materiały i urządzenia odpowiadające wymogom dokumentacji projektowej oraz wszystkie stosowane materiały i wyroby budowlane powinny być zgodne z Polskimi Normami lub posiadać Certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą techniczna ITB oraz certyfikaty na znak Bezpieczeństwa i atesty PZH. 13) Przed dokonaniem zamówienia materiałów do wbudowania i wykończeniowych Wykonawca ma obowiązek przedstawić zamawiającemu propozycje materiałowe, próbki, i próbki kolorystyczne - a na żądanie Zamawiającego wykonanie wzorcowego elementu budowy, celem akceptacji zamówienia. Akceptacja zamówienia materiału potwierdzona będzie przez Zamawiającego na tzw. karcie materiałowej. 14) Zamawiający zapewni pełnienie pełno branżowego nadzoru inwestorskiego. 15) Każda zmiana technologiczna wykonania robót z inicjatywy Wykonawcy, wymaga akceptacji, Projektanta oraz Zamawiającego. Koszt wprowadzenia zmian obciąża Wykonawcę. 16) Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny sposób wykonania przedmiotu zamówienia, niż określony w dokumentacji przetargowej. 7. Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, tzn. zgodnie z projektem budowlanym oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, przy uwzględnieniu wszystkich pozycji wynikających z przedmiaru robót. 8. Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawi Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację dotyczącą wykonania robót budowlanych. 9. Podpisanie przez Strony bez zastrzeżeń Końcowego Protokołu Odbioru uważa się za termin wykonania robót. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną ujawnione wady przedmiotu odbioru lub jego niekompletność , Strony wpiszą je do Końcowego Protokołu Odbioru i wyznaczą termin do ich usunięcia. W takiej sytuacji za dzień końcowego odbioru przyjmuje się dzień, w którym Strony podpisały Protokół Odbioru Usunięcia Wad. 10. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na przedmiot umowy na okres 36 miesięcy. 1) bieg gwarancji na przedmiot umowy rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego robot. 2) Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji także po terminie określonym w ust. 1, jeżeli reklamował wadę przed upływem tego terminu. 3) wady przedmiotu umowy Wykonawca usuwa w terminie 7 dni od daty zgłoszenia ich przez Zamawiającego w formie pisemnej. 11. Roboty budowlane określone w SIWZ będą rozliczone na podstawie dwóch faktur VAT. a) Faktura VAT za realizację I etapu w 2011 r. wystawiona zostanie przez Wykonawcę po wykonaniu robót objętych zakresem I etapu. Podstawą wystawienia Faktury VAT I etapu będzie Protokół wykonania zakończonych elementów robót budowlanych, podpisany przez inspektora nadzoru oraz kierownika budowy. b) Faktura za realizację II etapu w 2012 r. -końcowego etapu-, wystawiona zostanie przez Wykonawcę po wykonaniu robót objętych zakresem II etapu. Podstawą wystawienia Faktury VAT II etapu będzie podpisany przez inspektora nadzoru oraz kierownika budowy Protokół Odbioru Robót na przedmiot umowy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZIELONY OGRÓD Sp. z o.o., ul. Pocztowa 4, 09-472 Słupno, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 446421,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 393593,38

  • Oferta z najniższą ceną: 393593,38 / Oferta z najwyższą ceną: 442800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.