Ogłoszenie z dnia 2006-05-23
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Łódź: dostawa materiałów stomatologicznych i drobnego sprzętu stomatologicznego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Uniwerystecki Szpital Kliniczny Nr 6 Instytut Stomatologii Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, do kontaktów: Andrzej Grzegory, Aleksandra Naskiewicz, ul. Pomorska 251, 92-213 Łódź, tel. 042 6757502, fax 042 6789368, e-mail: poczta@isum.pl, www.isum.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów stomatologicznych i drobnego sprzętu stomatologicznego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Materiały służące do prac wykonywanych przy pacjencie w ramach usług stomatologicznych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: jak w pkt. 1.1. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.13.00.00 - Stomatologia Kod CPV wg słownika 2008: 33.13.00.00 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne Oryginalny kod CPV: 33.13.30.00 - Akcesoria do odcisków stomatologicznych Kod CPV wg słownika 2008: 33.13.30.00 - Akcesoria do odcisków stomatologicznych Oryginalny kod CPV: 33.13.15.10 - Wiertła stomatologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.13.15.10 - Wiertła stomatologiczne Oryginalny kod CPV: 33.13.50.00 - Urządzenia ortodontyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.13.50.00 - Urządzenia ortodontyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 1800 PLN. Wadium zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 30 dni, forma zapłaty - przelew. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Oswiadcz. o spełnieniu warunków określ. w art. 22 i 24 Pzp, aktualny odpis właściw. rejestru albo aktualne zaświadcz. o wpisie do ewid. działaln. gospodar., jeżeli odrebne przepisy wymagają wpisu do rejestr. lub zgłosz. do ewidencji działaln. gospodar., wystawione nie wczesniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Umowę regulującą współpr. podmiot. występujących wspóln. Umowę Sp. Cywil. Aktualn. informacja KRK wyst. nie wcześn. niż 6 m-cy. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Aktualne zaświadczenie właściwego Nacz. Urzędu Skarb. oraz właściwego Oddz. Zakł. Ubezpieczeń Społ., potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz skł. na ubezp. zdrowotne lub społeczne lub zaświadcz. że uzyskał przewidz. prawem zwoln., odrocz. lub rozłożenie na raty zaległości, wystawione nie wczesniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 11.07.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 11.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 11.07.2006, godzina 10:30, Siedziba zamawiającego.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 11.05.2006.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 73/TP/ZP/D/2024 Dostawa worków foliowych dla USK nr 1 im. N. Barlickiego
- Góra frajdy przy Olsztyńskiej/Brzóski/Sędziowskiej, park im. Andrzeja Struga
- Dostawa drobnej aparatury laboratoryjnej dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Wykonanie bieżącej konserwacji obiektów mostowych zlokalizowanych w ciągach dróg Wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi, 3 zadania.
- Świadczenie usług asystentów osobistych osób niepełnosprawnych dla mieszkańców Gminy Nowosolna w ramach projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4"
- Rozbiórka istniejących budynków na nieruchomości przy ul. Mielczarskiego 35 w Łodzi.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów opatrunkowych, sprzętu jednorazowego użytku, rękawic chirurgicznych i diagnostycznych oraz szwów chirurgicznych, z podziałem na 4 części dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie.
- Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych i niemedycznych na potrzeby SZPZLO Warszawa Praga-Północ
- dostawa materiałów oraz narzędzi stomatologicznych i protetycznych - 3 zadania
- Zakup sprzętu laryngologicznego oraz inkubatora CO2 do hodowli komórkowej dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego, Oddziału w Gliwicach
- ZM 32/230/2024 - zakup wraz z dostawą rękawiczek chirurgicznych, lateksowych, bezlateksowych, nitrylowych, gospodarczych oraz foliowych z podziałem na 16 zadań dla potrzeb SP ZOZ w Puławach.
- Dostawa rękawic medycznych I
więcej: Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.