Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-16
Toruń: Zakup i dostawa sprzętu gastronomicznego- numer referencyjny P/43/IW/08
Numer ogłoszenia: 270007 - 2008; data zamieszczenia: 16.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 1 Baza Materiałowo - Techniczna , ul. Okólna 37, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6533660, fax. 056 6903660.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.1bmt.pl/przetargi_1bmt
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu gastronomicznego- numer referencyjny P/43/IW/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć /6/ części: Część nr 1 - zakup, dostawa, montaż i uruchomienie pieca konwekcyjno - parowego - 1 sztuka Część nr 2 - zakup i dostawa maszyny elektrycznej do krojenia jarzyn - 10 sztuk; Część nr 3 - zakup i dostawa krajalnicy do żywności - 10 sztuk; Część nr 4 - zakup i dostawa termosu elektrycznie podgrzewanego ze stali nierdzewnej o poj. 20-24 l. z kranem - 20 sztuk; Część nr 5 - zakup i dostawa samoobsługowego ekspresu do kawy instant - 4 sztuki; Część nr 6 - zakup i dostawa patelni elektrycznej ze stali nierdzewnej - 8 sztuk.Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę oferty na wszystkie części lub na wybrane kompletne części..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.21.52.00 - Maszyny do przetwarzania żywności .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wymagane warunki: 1.1.Wpis do właściwego rejestru albo ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 1.2.Warunek - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3.Warunek - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4.Warunek - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy. Zamawiający sprawdzi zgodność złożonych dokumentów i oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Nie spełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania (z zastosowaniem art. 26. ust. 3 i 4)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 (załącznik nr 4); 1Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1bmt.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: odebrać osobiście w siedzibie 1 BMT Toruń, ul. Okólna 37 w kancelarii jawnej (budynek nr 97, pokój nr 11), zamówić faksem (o przesłanie pocztą) lub pobrać ze strony internetowej (bezpłatnie)..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2008 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w 1 BMT - Toruń, ul. Okólna 37, kancelaria jawna bud. nr 97, pokój nr 11 lub drogą pocztową na adres 1 BMT..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie pieca konwekcyjno - parowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie pieca konwekcyjno - parowego 10 półkowego- 1 sztuka;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.21.52.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa maszyny elektrycznej do krojenia jarzyn..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa maszyny elektrycznej do krojenia jarzyn - 10 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.21.52.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa krajalnicy do żywności..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa krajalnicy do żywności - 10 sztuk..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.21.52.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawa termosu elektrycznie podgrzewanego ze stali nierdzewnej o poj. 20-24 l. z kranem..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa termosu elektrycznie podgrzewanego ze stali nierdzewnej o poj. 20-24 l. z kranem - 20 sztuk..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.21.52.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup i dostawa samoobsługowego ekspresu do kawy instant..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa samoobsługowego ekspresu do kawy instant - 4 sztuki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.21.52.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup i dostawa patelni elektrycznej ze stali nierdzewnej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa patelni elektrycznej ze stali nierdzewnej - 8 sztuk..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.21.52.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Świadczenie usług prania i czyszczenia na sucho dla jednostek Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY I MIASTA NOWE SKALMIERZYCE
- Roboty budowlane roboty budowlane w zakresie modernizacji tarasu, wymiany drzwi przesuwnych, wymiany drzwi ppoż. w budynku Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego im. ks. J. Popiełuszki w Toruniu
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY PARADYŻ
- Modernizacja kociarni i części socjalnej w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt przy ul. Przybyszewskiego 3 w Toruniu - etap II.
- Relokacja stołówki w Zespole Szkół Muzycznych przy ul. Szosa Chełmińska 224/226 w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.