eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzyce › Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Gorzyce w 2011 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-02

Gorzyce: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Gorzyce w 2011 r.
Numer ogłoszenia: 270036 - 2011; data zamieszczenia: 02.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gorzyce , ul. Sandomierska 75, 39-432 Gorzyce, woj. podkarpackie, tel. 015 8361801, 8362075, 8362408, faks 015 8362209.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzyce.itl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Gorzyce w 2011 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: - usługa demontażu, załadunku, transportu i utylizacji płyt azbestowych falistych i płaskich z obiektów budowlanych - usługa załadunku, transportu i utylizacji płyt azbestowych falistych i płaskich oraz nieruchomości gruntowych na terenie Gminy Gorzyce Szacunkowa ilość odpadów azbestowych przewidziana do demontażu, załadunku, transportu i utylizacji ok. 170 Mg, w tym: - do demontażu, załadunku, transportu i utylizacji ok. 40 Mg; - do załadunku, transportu i utylizacji ok. 130 Mg. Przez demontaż należy rozumieć usunięcie płyt azbestowych falistych lub płaskich ze wskazanych obiektów budowlanych. Wykonawca w ramach oferowanej ceny ofertowej winien zapewnić: - nadzór osoby odpowiedzialnej za organizację wykonywanych robót i zabezpieczenie placu budowy, - uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub związanych z nimi, -oczyszczenie terenu z pyłu azbestowego, Każdorazowe zdemontowanie, uporządkowanie i usunięcie odpadów azbestowych wymaga potwierdzenia kartą przekazania odpadu do utylizacji oraz oświadczeniem Wykonawcy zadania o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego z zachowaniem przepisów odrębnych. Karta przekazania odpadu oraz ww. oświadczenie Wykonawcy winno być sporządzone w trzech egzemplarzach (po jednym dla Wykonawcy, Zamawiającego oraz właściciela nieruchomości). Koszty inwentaryzacji powierzchni dachu oraz koszty ważenia wyrobów zawierających azbest ponosi Wykonawca. Podstawą do wystawienia faktury za wykonane zadanie będzie protokół końcowy ostatecznego odbioru zadania wraz ze zbiorczą kartą przekazania odpadów azbestowych z terenu Gminy Gorzyce oraz zbiorczym oświadczeniem o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego z zachowaniem przepisów odrębnych obejmujące swoją treścią cały zakres zadania. Zamawiający zastrzega, że zakres zadania może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w stosunku do wartości podanych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uczestnictwa w czynności ważenia odebranych odpadów oraz do wskazania miejsca ważenia na terenie Gminy Gorzyce lub w bezpośrednim sąsiedztwie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi ważną decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi wydaną przez Starostę, zgodnie z art. 17 ust. 1, art. 19 i art.21 ustawy o odpadach lub ważną decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami wydaną przez Marszałka Województwa właściwego według miejsca siedziby lub zamieszkania wytwórcy odpadów zgodnie a art.17 ust.1a, art.21b ustawy o odpadach oraz ważną decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów niebezpiecznych zawierających azbest wydane przez Starostę właściwego ze względu na miejsce odpowiednio zbierania odpadów bądź siedziby lub zamieszkania transportującego odpady, zgodnie z art. 28 ustawy o odpadach.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje odebranie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, łącznie co najmniej 100 Mg odpadów zawierających azbest.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22. ust. 1 Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22. ust. 1 Pzp;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznaje się za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie co najmniej 100 000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Decyzja zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi wydaną przez Starostę, zgodnie z art. 17 ust. 1, art. 19 i art.21 ustawy o odpadach lub ważną decyzja zatwierdzającą program gospodarki odpadami wydaną przez Marszałka Województwa właściwego według miejsca siedziby lub zamieszkania wytwórcy odpadów zgodnie a art.17 ust.1a, art.21b ustawy o odpadach; Decyzja zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów niebezpiecznych zawierających azbest wydane przez Starostę właściwego ze względu na miejsce odpowiednio zbierania odpadów bądź siedziby lub zamieszkania transportującego odpady, zgodnie z art. 28 ustawy o odpadach.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorzyce.itl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gorzyce, ul. Sandomierska 75, 39-432 Gorzyce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Gorzyce, ul. Sandomierska 75, 39-432 Gorzyce, pokój nr 4..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.