Ogłoszenie z dnia 2017-02-17
Ogłoszenie nr 27003 - 2017 z dnia 2017-02-17 r.
Sucha Beskidzka: Dostawa odzieży roboczej:
Pakiet nr 1
Odzieży roboczej - komplety damskie, komplety męskie, fartuchy, odzież jednego dnia,
Pakiet nr 2
Odzieży roboczej - koszule, spodnie, rękawice, fartuchy robocze, polary, kurtki
Pakiet nr 3
Odzieży operacyjnej wielorazowego użytku
Pakiet nr 4
Odzież dla ratownictwa medycznego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 360601
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny
000304415, ul.
ul. Szpitalna
22,
34-200
Sucha Beskidzka, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
+48338723111, faks
+480338723111, e-mail
zozsuchabeskidzka@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zozsuchabeskidzka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opeki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odzieży roboczej: Pakiet nr 1 Odzieży roboczej - komplety damskie, komplety męskie, fartuchy, odzież jednego dnia, Pakiet nr 2 Odzieży roboczej - koszule, spodnie, rękawice, fartuchy robocze, polary, kurtki Pakiet nr 3 Odzieży operacyjnej wielorazowego użytku Pakiet nr 4 Odzież dla ratownictwa medycznego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1a, 1b i 1c, 1d ( Pakiety nr 1,2 , 3 i 4) do SIWZ. Pakiet nr 1 - dostawa odzieży roboczej - komplety, fartuchy, sukienki określonej w załączniku nr 1a do SIWZ. Komplety ze spódnicą, komplety ze spodniami: ( spódnice, spodnie: białe, granatowe, szafirowe, bordowe, jasno-żółte, bluzy: białe seledynowe, morelowe, gołąbkowe - jasnoszare) o Spódnica - prosta z rozcięciem z tyłu, długość za kolano, zapinana na zamek i guzik, w pasie po bokach gumki o Bluza wkładana przez głowę, dekolt do szpica "V" z zakładką, ( podwójne przeszycie), lekko rozszerzana do dołu, rękaw do łokcia (zakończony podwójnym przeszyciem), dwie kieszenie skośne po bokach, jedna w górnej lewej części bluzy, długość za biodra, rozcięcia po bokach - załącznik nr 5 do SIWZ. o Spodnie - na pasku, z przodu zamek Komplety ze spodniami lub spódnicami kolorowymi - niebieskie damskie i męskie (Zakład Diagnostyki Obrazowej) o Spódnica - prosta z rozcięciem z tyłu, długość za kolano, zapinana na zamek i guzik, w pasie po bokach gumki o Bluza wkładana przez głowę, dekolt do szpica "V" z zakładką, ( podwójne przeszycie), lekko rozszerzana do dołu, rękaw do łokcia (zakończony podwójnym przeszyciem), dwie kieszenie skośne po bokach, jedna w górnej lewej części bluzy, długość za biodra, rozcięcia po bokach - załącznik nr 5 do SIWZ. o Spodnie - na pasku, z przodu zamek Bluzy kolorowe - turkus, damskie i męskie (Rehabilitacja) o Bluza wkładana przez głowę, dekolt do szpica "V" z zakładką, ( podwójne przeszycie), lekko rozszerzana do dołu, rękaw do łokcia (zakończony podwójnym przeszyciem), dwie kieszenie skośne po bokach, jedna w górnej lewej części bluzy, długość za biodra, rozcięcia po bokach - załącznik nr 5 do SIWZ. Sukienka w kolorze ciemnozielonym, jasnoniebieskim, turkusowym i lawendowym (tzw. odzież jednego dnia) o Sukienka wkładana przez głowę, dekolt do szpica "V" z zakładką( podwójne przeszycie), rękaw do łokcia ( zakończony podwójnym przeszyciem), dwie kieszenie skośne po bokach, jedna w górnej lewej części, długość za kolano. Fartuchy lekarskie damskie długi lub krótki rękaw Fartuchy lekarskie męskie długi lub krótki rękaw o Fartuch damski biały - długi lub krótki rękaw, z kołnierzem, z przodu odkładane dwie klapki, dwie kieszenie po bokach, jedna w lewej górnej części, zapinany na zatrzaski o Fartuch męski - (wymagania j.w) o Bluza męska biała ( wymagania j.w.), długość za biodra. Pakiet nr 2 - dostawa odzieży roboczej - koszule, spodnie, rękawice, kurtki, bezrękawniki określone w załączniku nr 1b do SIWZ. Koszule flanelowe z długim rękawem, Spodnie robocze typu "szwedy", Rękawice robocze (miękkie, pozwalający na dobry chwyt) wzmocnione dwoiną, zgodne z Polską Normą lub EN 420 Rękawice antyurazowe, zgodne z normą EN388, kat. Min. II Rękawice mrozoodporne, zgodne z normą EN 511 Kurtki wodoodporne z podpinką zgodne z normą EN 343 Bezrękawnik mrozoochronny zgodny z normą EN 14058 lub EN 342 Pakiet nr 3 dostawa odzieży operacyjnej wielorazowego użytku określonej w załączniku nr 1c do SIWZ. Pakiet nr 4 - dostawa odzieży dla ratownictwa medycznego określonej w załączniku nr 1d do SIWZ. Kurtka (całosezonowa), Spodnie (całosezonowe ) Bluza polarowa Koszulka Polo z krótkim rękawem
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
18234000-8
Dodatkowe kody CPV:
33199000-1,
18332000-5,
35113400-3,
18223200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Pakiet nr 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT99515 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 92711.25 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Pakiet nr 2 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT16085 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 17960.34 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Pakiet nr 3 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT23244 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 20542.24 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Pakiet nr 4 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT9756.10 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 8610 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Remont pracowni badania i montażu maszyn i urządzeń elektrycznych oraz remont pracowni ruchu drogowego w Zespole Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej
- Dostawa produktów leczniczych i innych materiałów do Apteki Szpitalnej - uzupełnienie VII
- Dostawa ubrań i artykułów z włókniny i flizeliny
- Wykonanie robót budowlanych związanych z utworzeniem pracowni symulacji nauki jazdy samochodem ciężarowym
- Wykonanie robót budowlanych w formule Zaprojektuj i wybuduj dla zadania Modernizacja i rozbudowa Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Makowie Podh. funkcjonującego w strukturach ZOZ Sucha Beskidzka
- Rozbudowa i przebudowa siedziby Nadleśnictwa Sucha przy ulicy Zamkowej 7 w Suchej Beskidzkiej wraz z niezbędnym zakresem zagospodarowania terenu i infrastrukturą techniczną
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.