Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-07
Kozienice: Modernizacja budynku zaplecza szkolnego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Garbatce Letnisko.
Numer ogłoszenia: 270056 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kozienicach , ul. Kochanowskiego 28, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienicepowiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku zaplecza szkolnego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Garbatce Letnisko..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje modernizację budynku zaplecza szkolnego zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarami robót i STS. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w załączonych przedmiarach robót stanowiących załączniki nr 2 do SIWZ. Wymagania w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych obejmujące właściwości materiałów, oceny prawidłowości wykonania robót zawierają specyfi-kacje techniczne wykonania i odbioru robót (STS) zał. nr 3 do SIWZ oraz projekt budowlany do wglądu w ZSP w Garbatce Letnisko..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w wysokości 3 000,00 PLN, (trzy tysiące PLN).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r., - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), zatrudniają kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami oraz wykażą wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat minimum jednego zamówienia z zakresu robót budowlanych o wartości co najmniej 100 000 zł potwierdzonego dokumentami o należytym wykonaniu zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie speł-nia na podstawie oferty i załączonych do niej dokumentów. Z treści ofert i załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy ( wg zał. Nr 1). 2. Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamó-wienia (sporządzoną w oparciu o załączony przedmiar robót i STS) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem, wysta-wiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy ( zał. Nr 7). 5. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (jeśli dotyczy). 6. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w ca-łości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie za-lega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale-głych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wy-stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Dowód wniesienia wadium. 9. Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy (zał. Nr 6). 10. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie, co najmniej jednego zamówienia z zakresu robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości minimum 100.000 zł., oraz daty i miejsca jego wykonania ( wg zał. Nr 5). 11. Dokumenty potwierdzające, że w/w roboty zostały wykonane z należytą starannością. 12. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpie-czony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 100 000 PLN w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas prowadzenia robót wynikających ze SIWZ. 13. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( wg zał. Nr 4), wraz ze wskazaniem kierownika budowy posiadającego uprawnienia budow-lane do kierowania robotami, potwierdzonych załączonymi do oferty jego uprawnie-niami oraz zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowe-go wymaganymi przepisami prawa budowlanego i ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozienicepowiat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kozienicach, 26-900 Kozienice ul. Kochanowskiego 28.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2009 godzina 12:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kozienicach, 26-900 Kozienice ul. Kochanowskiego 28 pokój nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z KOZIENIC
- Dostawa fabrycznie nowego, samochodu typu SUV.
- Dostawa obłożeń i bielizny jednorazowego użytku dla SP ZZOZ w Kozienicach
więcej: przetargi w Kozienicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 110 przy ul. Bohaterów 41
- Wykonywanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w branży dekarsko-blacharskiej w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania w 2025
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.