Ogłoszenie z dnia 2010-02-08
Piaseczno: Dowóz dzieci niepełnosprawnych z rejonu Zespołu Szkół Publicznych w Złotokłosie do szkół specjalnych, Gmina Piaseczno.
Numer ogłoszenia: 27007 - 2010; data zamieszczenia: 08.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno, ul. Kościuszki 5, 05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie, tel. 022 70 17 654, 70 17 655, faks 022 70 17 692.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci niepełnosprawnych z rejonu Zespołu Szkół Publicznych w Złotokłosie do szkół specjalnych, Gmina Piaseczno..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dowóz dzieci niepełnosprawnych z rejonu Zespołu Szkół Publicznych w Złotokłosie do szkół specjalnych, Gmina Piaseczno - Głosków ul.Polna -Zespół Szkół Specjalnych w Łbiskach;Szczaki, Runów, Bąkówka-Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Piasecznie; Złotokłos ul.Tarczyńska 2- Przedszkole Specjalne Nr 213 w Warszawie przy ul.Teligi 1..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.00.00 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TOMAG, Zacisze 20, 05-802 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27150 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2,51
Oferta z najniższą ceną: 2,51 / Oferta z najwyższą ceną: 5,56
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TOMAG, Zacisze 20, 05-802 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27150 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5,56
Oferta z najniższą ceną: 5,56 / Oferta z najwyższą ceną: 6,42
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TOMAG, Zacisze 20, 05-802 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27150 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2,14
Oferta z najniższą ceną: 2,14 / Oferta z najwyższą ceną: 3,10
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 69 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standartach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust 8 Zgodnie z art. 70 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający Gmina Piaseczno mogła udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę ponieważ przedmiotem zamówienia była usługa powszechnie dostępna o ustalonych standartach jakościowych a wartość zamówienia była mniejsza niz kwota określona w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy. Usługa transportu jest usługą powszechnie dostepną, typową dla branży i mogąca być świadczona przez większość podmiotów zajmujących się usługami przewozu. O powszechności świadczy wielość podmiotów występujących na rynku. Świadczone usługi transportu posiadają ustalone standarty jakościowe i mają charakter typowy, niewymagający indywidualnego podejścia. Usługi są w pełni porównywalne a jedynym różniącym je czynnikiem jest cena.
INNE PRZETARGI Z PIASECZNA
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu 9-osobowego (8+1) typu minibus, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim na potrzeby uczniów ZSS...
- Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek na bieżące potrzeby UMiG Piaseczno oraz zakup wraz z dostawą papieru kserograf. na bieżące potrzeby UMiG Piaseczno
- "Oświetlenie przejść dla pieszych" w ramach zadania pt. "Poprawa bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych - oświetlenie"
- Remonty bieżące nawierzchni chodników, jezdni brukowych i dróg nieutwardzonych - lata 2025-2026
- Budowa budynku filii bibliotecznej - miejsca aktywności lokalnej i bibliotecznej wraz z zagospodarowaniem terenu na części działki nr ew. 726/3, obręb 0043 Złotokłos
- Zagospodarowanie zielenią pasa drogowego ulicy Sienkiewicza w ramach zadania ",Zagospodarowanie zieleni przy inwestycjach drogowych"
więcej: przetargi w Piasecznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie transportu sprzętu i osób ze szkół zawodowych z terenu Województwa Małopolskiego na Festiwal Zawodów w Małopolsce w 2025 roku
- Wynajem pojazdów z kierowcą przeznaczonych do transportu osób na terenie Polski w roku 2025
- Wynajem pojazdu do przewozu osób wraz z kierowcą na trasie Warszawa - Chęciny - Warszawa
- Organizacja wycieczek dla uczniów szkół podstawowych w ramach projektu "Włączamy kształcenie w Gminie Wyryki" etap III
- Wykonanie usługi transportowej polegającej na przewozie osób w ramach projektu LIFE17 NAT/PL/000018 pn. "Renaturyzacja śródlądowej delty rzeki Nidy" w podziale na zadania częściowe
więcej: Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.