Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-16
Poznań: Zestawy wykorzystywane w przypadku nietrzymania moczu, siatki chirurgiczne.
Numer ogłoszenia: 270095 - 2008; data zamieszczenia: 16.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań-Nowe Miasto , ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8779517, fax. 061 8779517.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-szwajcarska.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zestawy wykorzystywane w przypadku nietrzymania moczu, siatki chirurgiczne..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów wykorzystywanych w przypadku nietrzymania moczu, siatek chirurgicznych na potrzeby ZOZ Poznań Nowe - Miasto, z podziałem na następujące zadania: Zadanie nr 1 - Zestawy wykorzystywane w przypadku nietrzymania moczu. Zadanie nr 2 - Siatki chirurgiczne..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.21 - Zestawy używane w przypadku nietrzymania moczu 33.18.41.00 - Implanty chirurgiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - poprzez udokumentowanie posiadania uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego. 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - co udokumentują poprzez złożenia oświadczenia, że wykonawca posiada posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - co udokumentują poprzez złożenia oświadczenia, że wykonawca posiada zdolność ekonomiczną i finansową zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz udokumentują to poprzez złożenie oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt. VI niniejszej specyfikacji Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-niespełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1.1 aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2. Koncesja lub zezwolenie, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji lub zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 2.1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3.1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ 4. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć: 4.1 Na potwierdzenie spełnienia parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego, Wykonawca dołączy opis oferowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim, w formie np. katalogów / folderów / instrukcji obsługi producenta. Opis oferowanego przedmiotu zamówienia należy oznaczyć numerem zadania i pozycji w zadaniu, których dotyczą. 5. Pozostałe dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy dołączyć do oferty. 5.1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. 5.2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2a - 2b do SIWZ. Jednocześnie należy w Załączniku nr 2a-2b do SIWZ podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone. 5.3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. 5.4. Dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać odpowiednie warunki dopuszczenia go do obrotu medycznego i stosowania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych (certyfikat CE/ deklaracja zgodności/ wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych), zgodnie z obowiązującymi przepisami określonymi w ustawie z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 poz. 896 i przepisy wykonawcze do tej ustawy); Dokumenty należy złożyć oddzielnie dla każdego zadania. UWAGA! Na wszystkich załączonych do oferty dokumentach należy wyraźnie - odręcznie zaznaczyć, którego zadania oraz pozycji w danym zadaniu dokument ten dotyczy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-szwajcarska.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ Poznań - Nowe Miasto, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, dział zamówień publicznych i zaopatrzenia pokój nr 210..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2008 godzina 10:30, miejsce: ZOZ Poznań - Nowe Miasto, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, II piętro - sekretariat pokój nr 219..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestawy wykorzystywane w przypadku nietrzymania moczu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy wykorzystywane w przypadku nietrzymania moczu zgodnie z załącznikiem nr 2a do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.21-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Siatki chirurgiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki chirurgiczne zgodnie z załacznikiem nr 2b do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa samochodu terenowego typu PICK-UP , 5-cio osobowego, z napędem 4x4
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania: "Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj dla zadania: Adaptacja strefy SPA na strefę Saun -1"
- Zakup samochodu BUS 8+1
- Zakup samochodu osobowego
- Zakup samochodu osobowo-ciężarowego 2+1
- Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu przeprowadzającego eksperyment medyczny -Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA IMPLANTÓW JĄDRA MIAŻDŻYSTEGO
- DOSTAWA - PROTEZY DRÓG ŻÓŁCIOWYCH, BALONY, PAPILOTOMY
- 26/TP/ZP/D/2025 Dostawy implantów na potrzeby Kliniki Chirurgii Ręki
- ZP/2/2025 Dostawa zestawów do operacji ginekologicznych z podziałem na 2 części dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi
- środki farmaceutyczne, środki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
- dostawa i instalacja rezonansu magnetycznego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.