To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-25
Złotoryja: Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów z zakresu zdobnictwa ozdób choinkowych oraz poligrafii i reklamy wizualnej wraz ze świadczeniem opieki nad uczestnikami warsztatów w ramach projektu p.n. Aktywna integracja grup ryzyka w Powiecie Złotoryjskim.
Numer ogłoszenia: 270096 - 2012; data zamieszczenia: 25.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 241490 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Złotoryi, Pl. Niepodległości 8, 59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie, tel. 076 8786940, -950, faks 076 8786955.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów z zakresu zdobnictwa ozdób choinkowych oraz poligrafii i reklamy wizualnej wraz ze świadczeniem opieki nad uczestnikami warsztatów w ramach projektu p.n. Aktywna integracja grup ryzyka w Powiecie Złotoryjskim..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów z zakresu zdobnictwa ozdób choinkowych oraz poligrafii i reklamy wizualnej wraz ze świadczeniem opieki nad uczestnikami warsztatów w ramach projektu p.n. Aktywna integracja grup ryzyka w Powiecie Złotoryjskim. 2.W celu realizacji zmówienia Wykonawca zobowiązany będzie: 1)prowadzić zajęcia przez 5 godzin dziennie, 5 razy w tygodniu (w dni robocze) przez 9 tygodni. Łącznie 45 dni (225 godz.) dla każdej z dwóch 14-osobowych grup osób niepełnosprawnych. 2)Zajęcia należy przeprowadzić w dwóch grupach 14-osobowych w terminie: a.grupa I : od dnia podpisania umowy do dnia 01.10.2012r. b.grupa II: od dnia 28.09.2012r. do dnia 30.11.2012r. 3)zapewnić 4 sale wykładowe dla łącznie 14 osób niepełnosprawnych. 4)Zapewnić wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną do przeprowadzenia szkolenia. 5)zapewnić sprzęt audiowizualny, w tym projektor multimedialny, ekran i komputer; 6)zapewnić min. 8 stanowisk do zajęć praktycznych z zakresu zdobnictwa ozdób choinkowych, w tym: stoły, krzesła, kuwety do brokatu, palety do baniek szklanych, pędzle, farby, tamponiarkę; 7)zapewnić min. 7 stanowisk do zajęć praktycznych z zakresu poligrafii oraz dostęp do maszyn i urządzeń poligraficznych, tj.: maszyna offsetowa, maszyna do druku cyfrowego, krajarka, ploter, prasa, olejarka, bigówka; 8)zapewnić komplet materiałów szkoleniowych adekwatnych z zakresem merytorycznym szkolenia (dla każdego uczestnika) 9)zapewnić: a)jadalnię z dostępem do czajnika i kuchenki mikrofalowej, b)dostęp do sanitariatów, c)dostęp do mediów (woda i energia elektryczna), 10)zapewnić podstawową opiekę medyczną uczestnikom warsztatów; 11)przeprowadzić wstępne szkolenie BHP dla łącznie 28 uczestników warsztatów; 12)prowadzić listy obecności uczestników projektu; 13)zapewnić dowóz uczestników szkolenia z terenu powiatu złotoryjskiego na miejsce szkolenia oraz z miejsca szkolenia do miejsca zamieszkania, zgodnie z dodatkiem nr 7 do SIWZ, uwzględniając możliwości osób niepełnosprawnych w zakresie poruszania się. 14)Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport uczestników warsztatów pojazdami dostosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością montażu wózka inwalidzkiego oraz spełniającymi wymogi rozporządzenia z dnia 31.12.2002r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2003 roku, Nr 32, poz.262 ze zm.). 15)Zorganizować oraz przeprowadzić egzamin kończący szkolenie oraz w przypadku pozytywnego zaliczenia wydać certyfikat dla każdego uczestnika 16)Przeprowadzić na zakończenie warsztatów ankietę ewaluacyjną, określającą poziom zadowolenia uczestników z odbytego kursu, przydatność omawianych zagadnień. 17)Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu na zakończenie kursu oryginały lub kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem, następujących dokumentów: a)imienne listy obecności, dzienniki zajęć z zaznaczeniem tematyki szkoleń, ankiety ewaluacyjne, b)listę z potwierdzeniem odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników szkolenia. c)rejestr wydanych certyfikatów. 18)Wszystkie przygotowane dokumenty powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi w zakresie oznaczania projektów w ramach Program Operacyjny Kapitał Ludzki 3. Dzienny rozkład zajęć szkolenia zawodowego oraz harmonogram zajęć merytorycznych stanowi dodatek nr 6 do SIWZ. 4. Celem warsztatów jest: a) Przystosowanie społeczno-zawodowe osób niepełnosprawnych; b) Zwiększenie aktywności zawodowej osób niepełnosprawnych; c) Zwiększenie szans na uzyskanie zatrudnienia przez osoby zagrożone wykluczeniem społecznym; d) Zmotywowanie osób niepełnosprawnych do podjęcia pracy; e) Dostarczenie wiedzy uczestnikom warsztatów z zakresu przepisów i zasad BHP oraz organizacji produkcji. 5. Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 70.22.00.00 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ W ŚWIERZAWIE
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ W ŚWIERZAWIE
- ZAZPOL Zakład Aktywności Zawodowej, ul. Skowronia Góra 3, 59-540 Świerzawa, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 196000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 197820,00
Oferta z najniższą ceną: 197820,00 / Oferta z najwyższą ceną: 197820,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZŁOTORYI
- Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu medycznego: sterylizator parowy, myjnia dezynfektor, aparat echokardiograf wraz z wyposażeniem dla Szpitala Powiatowego im. A. Wolańczyka Sp. z o.o. w Złotoryi.
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni terenów zielonych w ramach projektu pn: LOVe - Labor Omnia Vincit - niepełnosprawni na rynku pracy szansą rozwoju regionu
więcej: przetargi w Złotoryi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeniesienie 4 tuneli foliowych należących do Instytutu Ogrodnictwa w Skierniewicach.
- Wynajem trzech sal użytkowych dla 5 osób, 15 osób, 58 osób wraz z pełnym wyposażeniem dla potrzeb projektu " Rodzina w komplecie"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na realizację usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Brzeszczach
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Biały Bór w roku 2025
- Świadczenie usług transportu na rzecz Szpitala Wojewózkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Dowóz uczniów z terenu gminy Wojsławice do/z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojsławicach-Kolonii w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.