Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-02
Wejherowo: Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji istniejącego Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu , Systemu Kontroli Dostępu oraz Telewizyjnego Systemu Nadzoru w obiekcie w m. Wejherowo (leśny) oraz modernizacja systemu Kontroli Dostępu w obiekcie przy ul. Sobieskiego 277 w Wejherowie.
Numer ogłoszenia: 270132 - 2011; data zamieszczenia: 02.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia Marynarki Wojennej , ul. Jana III Sobieskiego 277, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 0-58 6765555, faks 0-58 6765787.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mw.mil.pl www.cwtid.mw.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona Narodowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji istniejącego Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu , Systemu Kontroli Dostępu oraz Telewizyjnego Systemu Nadzoru w obiekcie w m. Wejherowo (leśny) oraz modernizacja systemu Kontroli Dostępu w obiekcie przy ul. Sobieskiego 277 w Wejherowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji istniejącego Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (zwany dalej SSWiN), Systemu Kontroli Dostępu (zwany dalej KD) oraz Telewizyjnego Systemu Nadzoru (zwany dalej CCTV) w obiekcie w m. Wejherowo (leśny) oraz modernizacja systemu Kontroli Dostępu (zwany dalej KD) w obiekcie przy ul. Sobieskiego 277 w Wejherowie. Wymagania techniczne - minimalne warunki graniczne dla sprzętu wykorzystywanego przy realizacji zadania zawiera załącznik nr 4, a szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 5 do SIWZ. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia sprzętu, należy rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, iż wykonawca może zaoferować sprzęt równoważny o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych lub użytkowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Szczegółowe informacje dotyczące odległości, tras kablowych i rozmieszczenia poszczególnych budynków oraz pomieszczeń niezbędne do wykonania projektu oraz oferty podane zostaną podczas zebrania wykonawców na terenie obiektu. Proponowane urządzenia oraz rozwiązania techniczne, a także wykonywane prace muszą spełniać wymagania stawiane przez PN-93-8390 i Normę Obronną NO 04-A004. Prace wykonywać musi wykwalifikowany personel techniczny posiadający Licencję Pracownika Zabezpieczeń Technicznych i Poświadczenie Bezpieczeństwa Osobowego (zwane dalej PBO) w sposób profesjonalny i niebudzący zastrzeżeń. UWAGA: systemy muszą umożliwiać pełną integrację sprzętową i programową z systemami już pracującymi w obiektach CWTiD MW. Zamawiający przewiduje zorganizowanie zebrania z Wykonawcami, które odbędzie się w: 84-200 Wejherowo, ul. Sobieskiego 277, dnia 07.09.2011 r. o godzinie 09:30, w trakcie którego będzie możliwość zapoznania z obiektami,zainstalowanymi systemami oraz Zamawiający odpowie na pytania dotyczące SIWZ. Dokumentacja techniczna będzie dostępna dla wykonawców w godzinach 09:00 do 13:00 każdego dnia, do dnia składania ofert. W zebraniu mogą brać udział uprawnieni przedstawiciele Wykonawcy, posiadający, poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli co najmniej POUFNE, zaświadczenie o przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych, upoważnienie do reprezentowania firmy. Fakt wzięcia udział w zebraniu Wykonawców należy zgłosić faksem 58 676 55 12 lub 58 676 57 87 do dnia 06.09.2011r. do godziny 14.00 z podaniem nazwy firmy, imię i nazwiska osoby uczestniczącej wraz z nr poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, klauzuli tajności i datą ważności oraz serią i nr dowodu osobistego. Przedstawiciele Wykonawcy powinni przed rozpoczęciem zebrania przedstawić wyznaczonemu przedstawicielowi Pionu Ochrony CWTiD MW imienne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli co najmniej POUFNE, zaświadczenie o przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych, pełnomocnictwo do reprezentowania firmy w przedmiotowym postępowaniu, bądź odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej z którego wynika że jest upoważniony do reprezentowania firmy. Zgłoszone na zebraniu pytania oraz wyjaśnienia i odpowiedzi na nie Zamawiającego, bez wskazywania źródeł zapytań Zamawiający przekaże zostaną niezwłocznie Wykonawcom, którym przekazał SIWZ, a jeżeli SIWZ jest udostępniana na stronie internetowej, zamieszcza je także na tej stronie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wyznacza wadium w wysokości: 12.000,00 zł. Wadium musi zostać wniesione przed terminem składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego, nr konta bankowego 84 1010 1140 0182 0713 9120 0000. Brak wadium na w/w koncie do dnia i godziny składania ofert spowoduje odrzucenie oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, wymagane jest złożenie oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą. Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium zostanie zatrzymane w przypadkach określonych art. 46 ust. 4a i 5 oraz zwrócone w przypadkach określonych w art. 46 ust 1÷4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do posiadania: -koncesji MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego wydanej na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. nr 114 poz. 740 z późn. zm.), -świadectwa akredytacji systemu teleinformatycznego do przetwarzania dokumentów o klauzuli ZASTRZEŻONE (wydane zgodnie z przepisami Ustawy o ochronie informacji niejawnych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do wykazania należycie wykonanych lub wykonywanych minimum 2 (dwóch) zamówień o wartości min. brutto 500.000,00 zł każde na usługę ochrony osób i mienia w formie wykonania zabezpieczenia technicznego w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie -(załącznik nr 3 do SIWZ) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji wymaganych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do dysponowania: -projektantem posiadającym poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli minimum POUFNE, licencje pracownika zabezpieczenia technicznego drugiego stopnia oraz dyplom ukończenia kursu projektowania systemów zabezpieczeń technicznych klas SA-1 - SA-4, -(załącznik nr 2 do SIWZ), -instalatorem i serwisantem posiadającym poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli minimum POUFNE, licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I-go lub II-go stopnia oraz dyplom ukończenia kursu instalowania i konserwacji systemów zabezpieczeń technicznych klas SA1-SA4 -(załącznik nr 2 do SIWZ), oraz zobowiązany jest złożyć oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień-(załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji wymaganych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min.200 000,00 złotych. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji wymaganych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie Zamówienia, na warunkach określonych w projekcie umowy, który stanowi załącznik do SIWZ. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy gdy zmiany te są wywołane przyczynami zewnętrznymi które w sposób obiektywny uzasadniają potrzebę tej zmiany, niepowodującej jednocześnie zachwiania równowagi ekonomicznej pomiędzy wykonawcą a zamawiającym, która nie prowadzi również do zachwiania pozycji konkurencyjnej wykonawcy w stosunku do innych wykonawców biorących udział w postępowaniu, jak też nie prowadzi do zmiany kręgu wykonawców zdolnych do wykonania zamówienia lub zainteresowanych udziałem w postępowaniu. Dotyczyć to będzie w szczególności przypadków, gdy przyczyny zmiany umowy odnoszą się w równym stopni do wszystkich wykonawców biorących udział w postępowaniu lub potencjalnie zainteresowanych udziałem w postępowaniu, tj. wynikają z okoliczności niezależnych od osoby wykonawcy. Z takim przypadkiem mamy do czynienia w sytuacji, gdy zmiana umowy jest obiektywnie uzasadniona w odniesieniu do każdoczesnego wykonawcy, z którym zawarto by umowę. Przy czym zakres i warunki takiej zmiany są niezależne od osoby wykonawcy, tj. zmiana umowy zostałaby dokonana z każdoczesnym wykonawcą w taki samym zakresie i na tych samych zasadach
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl www.cwtid.mw.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: CENTRUM WSPARCIA TELEINFORMATYCZNEGO I DOWODZENIA MW
84-200 WEJHEROWO
ul. Sobieskiego 277.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2011 godzina 10:00, miejsce: CENTRUM WSPARCIA TELEINFORMATYCZNEGO I DOWODZENIA MW 84-200 WEJHEROWO ul. Sobieskiego 277 kancelaria jawna pokój nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 218 (obecnej drogi powiatowej nr 1489G) poprzez budowę chodnika w miejscowości Bojano
- Świadczenie usług treningu umiejętności społecznych w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach realizacji Wiodącego Ośrodka Koordynacyjno-Rehabilitacyjno-Opiekuńczego
- Świadczenie sług terapii integracji sensorycznej w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach realizacji Wiodącego Ośrodka Koordynacyjno- Rehabilitacyjno-Opiekuńczego
- UTRZYMANIE POWIERZCHNI DARNIOWYCH NA TERENIE LOTNISK WOJSKOWYCH
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1406G Kielno-Kowalewo"
- Dostawa samochodu ciężarowo-osobowego z podwójną kabiną i zabudową skrzyniową dla Zarządu Dróg Powiatowych w Wejherowie
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zawarcie umowy ramowej na dostawę nowych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do aparatów i sprzętu firmy ,,Dräger" będącego na wyposażeniu Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego S.A.
- "Naprawa i konserwacja punktów kamerowych miejskiego systemu monitoringu Zakładu Obsługi Systemu Monitoringu m.st. Warszawy z podziałem na dwa zadania"
- Wymiana centrali systemu sygnalizacji pożaru (SSP) ESSER w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38
- Konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności systemów kontroli dostępu, alarmowych przeciwpożarowych, antywłamaniowych oraz telewizji przemysłowej w budynkach Oddziału ZUS w Białymstoku i TJO.
- Usługa serwisu, konserwacji i asysty technicznej dla elektronicznych systemów bezpieczeństwa zainstalowanych w Morskim Centrum Nauki im. Prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.