Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-27
Nowa Dęba: SPZZOZ.NT.III.382-1/12 Dostawa artykułów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie
Numer ogłoszenia: 27014 - 2012; data zamieszczenia: 27.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie , ul. M. Curie-Skłodowskiej 1a, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 015 84612651 w. 158.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zoznowadeba.ires.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPZZOZ.NT.III.382-1/12 Dostawa artykułów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy: Pakiet nr 1: Artykuły medyczne jednorazowego użytku sterylne, Ilość pozycji asort.: 7 Pakiet nr 2: Artykuły medyczne niejałowe, Ilość pozycji asort.: 12. Pakiet nr 3: Artykuły medyczne jednorazowego użytku, Ilość pozycji asort.: 6..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Dostawa artykułów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy: Pakiet nr 1: Artykuły medyczne jednorazowego użytku sterylne, Ilość pozycji asort.: 7 Pakiet nr 2: Artykuły medyczne niejałowe, Ilość pozycji asort.: 12. Pakiet nr 3: Artykuły medyczne jednorazowego użytku, Ilość pozycji asort.: 6. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późniejszymi zmianami) i przepisami wykonawczymi do tej Ustawy - zwaną w dalszej części -Ustawą stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających cen netto nie wyższych niż zaoferowanych w zamówieniu podstawowym.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.12.00 - Cewniki 33.19.80.00 - Szpitalne wyroby papierowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiajacy nie żąda od Wykonawców dodatkowych dokumentów, w celu wykazania, iż spełniają w.w warunek. Ocena spełnienia powyższego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia, przedstawionego przez Wykonawcę wraz z ofertą - w/g wzoru na Zalączniku nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiajacy nie żąda od Wykonawców dodatkowych dokumentów, w celu wykazania, iż spełniają w.w warunek. Ocena spełnienia powyższego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia, przedstawionego przez Wykonawcę wraz z ofertą - w/g wzoru na Zalączniku nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiajacy nie żąda od Wykonawców dodatkowych dokumentów, w celu wykazania, iż spełniają w.w warunek. Ocena spełnienia powyższego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia, przedstawionego przez Wykonawcę wraz z ofertą - w/g wzoru na Zalączniku nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiajacy nie żąda od Wykonawców dodatkowych dokumentów, w celu wykazania, iż spełniają w.w warunek. Ocena spełnienia powyższego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia, przedstawionego przez Wykonawcę wraz z ofertą - w/g wzoru na Zalączniku nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiajacy nie żąda od Wykonawców dodatkowych dokumentów, w celu wykazania, iż spełniają w.w warunek. Ocena spełnienia powyższego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia, przedstawionego przez Wykonawcę wraz z ofertą - w/g wzoru na Zalączniku nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pozostałe dokumenty wymagane przez zamawiającego: a) w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (w oryginale lub uwierzytelnionym notarialnie odpisie) określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy; Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy; b) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika stosownie do postanowień art. 23 ust. 2 w/w Ustawy. Pełnomocnictwo/ upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców - winno być dołączone do oferty; c) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów , przy czym termin, na jaki została zawarta, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. d) Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione , w punktach : w pkt.VI. ppkt. 1 - a), w pkt.VI. ppkt. 2 - a) b) dla każdego partnera z osobna lub podpisane przez każdego partnera z osobna. Pozostałe dokumenty składane są wspólnie; e) Zawartość ofert powinna być zgodna z poniższym punktem XXIX SIWZ. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: a) Oświadczenie Wykonawcy iż oferowane artykuły posiadają odpowiednie dokumenty i są one aktualne dla przedmiotowego postępowania, oraz mogą być stosowane w służbie zdrowia zgodnie z ustawą: - dla wyrobów kwalifikowanych jako produkty lecznicze zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. przepisy wprowadzające ustawę - Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2001 r. nr 126 poz. 1382) z późniejszymi zmianami i przepisami wykonawczymi (jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów); - dla wyrobów kwalifikowanych jako wyroby medyczne zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. nr 107 poz. 679) z późniejszymi zmianami i przepisami wykonawczymi (jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów); - dla wyrobów kwalifikowanych jako produkty kosmetyczne zgodnie z Ustawą z dnia 30 marca 2001 r. o kosmetykach (Dz. U. z 2001 r. nr 42 poz. 473) z późniejszymi zmianami i przepisami wykonawczymi (jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów); - dla wyrobów kwalifikowanych jako biobójcze zgodnie z Ustawą z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 175 poz. 1433) z późniejszymi zmianami i przepisami wykonawczymi (jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów); - oświadczenie Wykonawcy, że oferowany asortyment jest wpisany do rejestru przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów); - oświadczenie, że Wykonawca przedłoży wyżej wymienione dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) na każde żądanie zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania okazania przez Wykonawcę dokumentów dopuszczających zaoferowany asortyment do obrotu i stosowania. Pozostałe wymagania dotyczące dokumentów: 1. Wszystkie dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 2. Wszystkie w/w dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim, natomiast dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Oferty powinny zawierać: a) Wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. VI SIWZ; b) Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy c) Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy d) Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zg. z art. 22 ust 1 Ustawy e) Załącznik nr 4 do SIWZ - Wzór umowy f) Załącznik nr 5 do SIWZ - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podst. art. 24 ust 1 Ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoznowadeba.ires.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ul,M.C. Skłodowskiej 1a, 39-460 Nowa Dęba,Telefon/Fax: (15) 846 26 51 wew.120, godziny pracy: 7:00-14:35, pon.-piątek, cena SIWZ:40,00 zł...
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ul,M.C. Skłodowskiej 1a, 39-460 Nowa Dęba,Sekretariat, Telefon/Fax: (15) 846 26 51 wew.120, godziny pracy: 7:00-14:35.pon.-piątek..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWEJ DĘBY
- Usługa - wykonanie konserwacji i przeglądu okresowego komór chłodniczych w kompleksach wojskowych administrowanych przez SOI Nowa Dęba oraz SOI Kielce
- Remont kompleksu sportowego Orlik 2012 położonego w Nowej Dębie dz. nr ewid. 235
- "Usługa - wykonanie przeglądów, konserwacji i serwisu klimatyzatorów stacjonarnych i wentylacji mechanicznej w kw. administrowanych przez 33 WOG w Nowej Dębie (zamówienie z podziałem na 3 części)"
więcej: przetargi w Nowej Dębie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku (strzykawki, igły, dreny, kaniule)
- Dostawa płynów i jednorazowego sprzętu do hemodiafiltracji na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu
- DOSTAWA MATERIAŁÓW DO CENTRALNEJ STERYLIZACJI NA ROK 2025
- Dostawy pieluchomajtek i podkładów chłonnych
- " Dzierżawa urządzenia do naświetlania, zakup zestawów do redukcji patogenów oraz zestawów do pulowania osocza".
- Zakup sprzętu medycznego w tym jednorazowego- POWTÓRKA
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.