Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-12
Niebylec: Świadczenie usług sprzętowych w ramach zimowego utrzymania dróg, parkingów i placów na terenie Gminy Niebylec w sezonie zimowym 2015/2016
Numer ogłoszenia: 270182 - 2015; data zamieszczenia: 12.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Niebylec , Niebylec 170, 38-114 Niebylec, woj. podkarpackie, tel. 17 277 30 02, 12 277 39 98, faks 17 277 34 54.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.niebylec.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sprzętowych w ramach zimowego utrzymania dróg, parkingów i placów na terenie Gminy Niebylec w sezonie zimowym 2015/2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług sprzętowych w ramach zimowego utrzymania dróg, parkingów i placów na terenie Gminy Niebylec w sezonie zimowym 2015/2016. W zakres zamówienia wchodzi: a) odśnieżanie dróg, b) zwalczanie śliskości zimowej, gołoledzi i szronu. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć w/w usługi zgodnie ze zleceniem Zamawiającego w systemie wielozmianowym, we wszystkie dni tygodnia w czasie zaistnienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (opady śniegu, występowanie śliskości) - przy pomocy sprzętu pozostającego w jego dyspozycji i przy użyciu materiałów do likwidacji śliskości na drogach zapewnionych przez Zamawiającego. Materiał do usuwania śliskości na drogach zapewniony będzie przez Zamawiającego i udostępniony wykonawcy w wyznaczonych przez Zamawiającego miejscach składowania na terenie gminy Niebylec, a wykonawca zobowiązany będzie do samodzielnego załadunku ww. materiału do rozrzutnika używanego przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Sprzęt używany przez wykonawcę do świadczenia usług w ramach zamówienia powinien być odpowiednio przygotowany, tj. w szczególności nośniki pługów odśnieżnych powinny mieć zamontowane płyty czołowe. Ponadto wykonawca powinien posiadać wyposażenie dodatkowe, tj. łańcuchy przeciwśnieżne, hak i łopaty, a także połączenie pługa z nośnikami umożliwiające regulację wysokości ostrza lemiesza nad powierzchnią jezdni. Pojazdy samochodowe używane do odśnieżania, posypywania dróg odpowiednim materiałem uszorstniającym lub ciągniki rolnicze używane do wykonywania prac w ramach odśnieżania powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny zgodnie z warunkami wynikającymi z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 305). Wykonawca zobowiązuje się do odpowiedniego czasowego świadczenia w/w usług (wykonawca zobowiązany jest do stosowania przerywanego czasu pracy oraz podstawienia do pracy odpowiedniego sprzętu nie później niż w ciągu 1 godziny od chwili otrzymania zawiadomienia). W przypadku awarii, wykonawca zobowiązany jest podmienić uszkodzony sprzęt na sprawny, o równorzędnych parametrach technicznych, w ciągu 2 godzin od momentu wystąpienia awarii. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić odpowiednią dokumentację usług, tj. zapisy czasookresu wykonanych usług w kartach drogowych. Ilość i rodzaj usług w kartach drogowych podlegać będzie potwierdzeniu przez wyznaczone osoby z ramienia Zamawiającego. Z chwilą rozpoczęcia prac przy zimowym utrzymaniu dróg wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia operatorom sprzętu całodobowego kontaktu telefonicznego z Zamawiającym. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 zadań, zgodnie z poniższym zestawieniem: 1) Zadanie nr 1 - odśnieżanie dróg oraz zwalczanie śliskości zimowej, gołoledzi i szronu na terenie sołectwa Baryczka, 2) Zadanie nr 2 - odśnieżanie dróg oraz zwalczanie śliskości zimowej, gołoledzi i szronu na terenie sołectw Baryczka - Połomia, 3) Zadanie nr 3 - odśnieżanie dróg oraz zwalczanie śliskości zimowej, gołoledzi i szronu na terenie sołectw Blizianka - Gwoźnica Dolna - Konieczkowa, 4) Zadanie nr 4 - odśnieżanie dróg oraz zwalczanie śliskości zimowej, gołoledzi i szronu na terenie sołectwa Gwoźnica Górna, 5) Zadanie nr 5 - odśnieżanie dróg oraz zwalczanie śliskości zimowej, gołoledzi i szronu na terenie sołectw Gwoźnica Górna - Konieczkowa, 6) Zadanie nr 6 - odśnieżanie dróg oraz zwalczanie śliskości zimowej, gołoledzi i szronu na terenie sołectwa Jawornik, 7) Zadanie nr 7 - odśnieżanie dróg oraz zwalczanie śliskości zimowej, gołoledzi i szronu na terenie sołectwa Konieczkowa, 8) Zadanie nr 8 - odśnieżanie dróg oraz zwalczanie śliskości zimowej, gołoledzi i szronu na terenie sołectwa Lutcza, 9) Zadanie nr 9 - odśnieżanie dróg oraz zwalczanie śliskości zimowej, gołoledzi i szronu na terenie sołectw Małówka - Niebylec - Gwoździanka, 10) Zadanie nr 10 - odśnieżanie dróg oraz zwalczanie śliskości zimowej, gołoledzi i szronu na terenie sołectwa Połomia - obszar I, 11) Zadanie nr 11 - odśnieżanie dróg oraz zwalczanie śliskości zimowej, gołoledzi i szronu na terenie sołectwa Połomia - obszar II. Szczegółowe zestawienie poszczególnych zadań znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie wiedzy i doświadczenia Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże dysponowanie urządzeniami technicznymi niezbędnymi dla prawidłowej realizacji usług, w tym w szczególności: a) co najmniej 1 nośnikiem pługów odśnieżnych, tj. ciągnikiem rolniczym lub innym lekkim pojazdem, którego układ napędowy zapewnia długotrwałą pracę w niskich przełożeniach skrzyni biegów przy pełnym obciążeniu silnika; b) co najmniej 1 rozsypywarką (zamiennie piaskarką, solarką lub rozrzutnikiem rolniczym wapna i nawozów) dozującą i rozsypującą materiał;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin płatności - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niebylec.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Niebylec, 38-114 Niebylec 170, pok. nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Niebylec, 38-114 Niebylec 170, pok. nr 9 - Kancelaria ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na sprzątaniu i utrzymaniu należytego stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego terenów zewnętrznych nieruchomości (...)
- Kompleksowe usługi sprzątania obiektów Nadleśnictwa Gorlice
- "Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i terenu przyległego Elbląskiego Centrum Usług Społecznych"
- Utrzymanie czystości w obiektach i na terenach Narodowego Funduszu Zdrowia - Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego.
- usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o.
- wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości na terenach niezabudowanych Miasta Gliwice. (Pełna nazwa zadania w dokumentacji).
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.